רוני לוי, ברק בכר (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
רוני לוי, ברק בכר (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

דעה | גישה תבוסתנית: נגד הגדולות בית"ר של רוני לוי חוזרת להיות קטנה

בית"ר התבטלה ופחדה מול מכבי תל אביב, ונראה שרוני לוי לא מסוגל לעשות את קפיצת המדרגה המחשבתית. למישהו יש את הטלפון של ברק בכר? | טור דעה

פורסם בתאריך: 15.1.20 15:34

אחרי התיקו שבית״ר סחטה ממכבי ת"א, שוב התחלק מחנה האוהדים לשניים – בצד אחד אלה שהיו מרוצים מהנקודה, שהושגה בהרכב חסר ונגד הקבוצה הכי טובה בארץ.

מנגד, ניצבו לא מעט אוהדים שהתאכזבו מאוד מהצורה שבה בית״ר שיחקה במחצית השנייה, התנערו מבזבוזי הזמן ומהגישה התבוסתנית, וסירבו לקבל את המראה של קבוצתם האהובה מעיפה כדורים, ואפילו לא מנסה לצאת קדימה ולאיים על השער.

ומה לגבי האחראי למשחק ההגנתי הלא נעים לעין? משה חוגג הצהיר השבוע שיגיש לרוני לוי הצעה לחוזה חדש, אולם אין זה סוד שחלומו הגדול הוא בכלל לראות את ברק בכר מגיע לעיר הקודש. במבחן התוצאה עד עכשיו לוי די מצליח, בית״ר התייצבה אחרי פתיחת עונה מביכה, כשהיא מחברת רצף ניצחונות מרשים. אבל האוהדים עדיין משתוקקים לאיזה ניצחון קטן נגד אחת משתי המוליכות, אבל לשווא.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


נגד הגדולות בית״ר חוזרת להיות קטנה. דווקא כשחשבנו שכבר עשתה את קפיצת המדרגה המחשבתית והיא מוכנה לקראת הישורת האחרונה בליגה ובגביע. ההיעדרות של גדי קינדה ושלומי אזולאי היא לא תירוץ, שכן אנתוני וראן ואופיר קריאף מחליפים ראויים בהחלט, וקבוצה שרוצה ללכת עד הסוף צריכה עומק ואומץ להאמין גם בשחקני הספסל שלה. בית״ר לא יכולה להתבטל ככה, גם אם ליריבה קוראים מכבי תל אביב. תזכירו לי מתי ראיתם את הפועל באר שבע של ברק בכר עושה בונקר כזה? גישה חיובית, אמונה, ורצון לכבוש שערים באים קודם כל מהאיש על הקווים, ורק אז חודרים גם לשחקנים. אולי בית״ר צריכה לכבד את רוני לוי ולתת לו לסיים את העונה, אבל היא צריכה גם לחשוב על שדרוג מקצועי על הקווים לקראת השנה הבאה, ובכר הוא אופציה מעולה.

לבית״ר יש מספיק סיבות להחתים את בכר, שהוכיח את עצמו בבאר שבע גם ברמה הניהולית וגם ברמה המקצועית. גם לבכר עצמו יש רק מה להרוויח אם יגיע לאמן בבית וגן. הוא יגיע בטיימינג מצוין, אחרי שנה שבה הסגל רץ והתחבר, ורגע לפני מימוש הפוטנציאל שקיים בערימות בבית״ר הנוכחית. במובן מסוים זה מזכיר את ההתחלה שלו בהפועל באר שבע, שגם אותה הוא קיבל על מגש של כסף מאלישע לוי, שעמל רבות ובנה את התלכיד, אבל לא זכה לראות את הפסגה.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


יהיו שיגידו – בכר חולם על הנבחרת? אולי כדאי לו להתעורר ולחשוב טוב אם הוא רוצה לשים את הקריירה שלו בשלב כל לך מוקדם במה שהפך להיות בית קברות למאמנים. רוצה אירופה? ייקח לא מעט זמן עד שהוא יקבל הצעה טובה מליגה מושכת, ולאמן בגיאורגיה או קפריסין זה בטח לא הכיוון שלו.

לכן, שידוך כזה טוב לשני הצדדים, ועם החיבה הגדולה שרוכש בעל הבית לבכר, אין ספק שזה רק עניין של זמן עד שהשניים ישתפו פעולה.



***

הפרסומים אודות סיבת היעדרותו של גדי קינדה מהמשחק מול מכבי תל אביב הם מהסוג שהופכים לך את הבטן. אני לא מכיר את מצבו הבריאותי של קינדה – אני רק יכול לומר שכל שחקן צריך לרצות לשחק בכל שלב, בכל מצב, אם הוא כשיר.

בטח שמדובר בבמה הכי גדולה שיש – משחק העונה מול הקבוצה הכי טובה בליגה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר