לאן נעלמו אוהדי בית"ר? יציעים ריקים בטדי (צילום: אורן בן חקון)
לאן נעלמו אוהדי בית"ר? יציעים ריקים בטדי (צילום: אורן בן חקון)

דעה | ציפיות מוגזמות – הסיבה האמיתית למיעוט הקהל במשחקי הבית של בית"ר

6,000 אוהדים בלבד הגיעו למשחק מול מכבי נתניה. לקור העז יש משקל, אבל רמת הציפיות הגבוהה שייצרה התקשורת ברוח גבית של המועדון הוא שעומד מאחורי הדלילות ביציעים | טור דעה

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:08

רק 6,000 אוהדי בית"ר הגיעו למשחק הקבוצה נגד מכבי נתניה ביום שני. נתניה היא בהחלט יריבה ראויה וחזקה, מספר הצופים היה קטן יחסית. אולי היה זה הקור העז שהבריח את רוב הצופים. אמנם ראיתי משחקים במגרשים מלאים באנגליה גם בתנאי מזג אוויר גרועים הרבה יותר, אבל בירושלים הקהל מפונק ורגיל רק לכמה שבתות כפור בכל העונה.

ייתכן גם שבית"ר נפלה קורבן בשל רמת ציפיות גבוהה מאוד שייצרה התקשורת ברוח גבית של המועדון. הטעות הזאת חוזרת על עצמה מדי כמה שנים ומקלקלת את השורה. בינתיים בית"ר איננה ברצלונה ואפילו לא מכבי תל אביב. אם תזכה בתארים חשובים בזמן הקרוב יוכלו האוהדים להתברך בכך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לא קל לנצח את מכבי נתניה, שהיא פחות או יותר שוות כוח לבית"ר. אבל במחצית השנייה בטדי בלטו היתרונות היחסיים של בית"ר: נחישות, כושר גופני והתלהבות. במחצית הראשונה היה נדמה שנתניה תפתיע, אבל לא היה לה שמץ של סיכוי ב-45 הדקות האחרונות. התלהבתי מיכולתו הגבוהה של ליווי גארסיה. הוא השכיח לגמרי את היעדרו של כוכב הקבוצה גדי קינדה והפעיל היטב את חבריו. הקהל של בית"ר נשמע לי קצת מדוכא, אבל היה בתוכו גרעין קשה שעודד את הקבוצה גם ברגעים פחות קלים.

בית"ר איננה מועמדת לאליפות, אבל בהחלט לשיבוץ בצמרת הטבלה. אם האוהדים יפנימו את המצב הם יוכלו לשאוב הנאה רבה מהעונה הזאת.

שלום אדרי הצעיר חייב לקבל הרבה יותר דקות משחק. צומח בטדי כוכב נוצץ שיש לשמור עליו לטפח אותו. בסך הכול העונה מתנהלת בצורה טובה מאוד, ורוני לוי ושחקניו ראויים לשבח על כך.


חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)

חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)


יתרון עקר

במשחק הכי טוב של הפועל קטמון ירושלים בעונה היא הפסידה 0-2 להפועל פתח-תקווה. קשה היה לעכל את ההפסד הזה. קטמון שלטה במשחק, ניצחה ברוב התיקולים וההגנה הייתה מעולה. לא היה על מי לכעוס. ההחמצות היו מיותרות אבל אנושיות. חבל שקטמון הפסידה, אבל ניתן לעבור על סדר היום עד המשחק הבא. השער האומלל שספג אדאביו חרץ למעשה את גורל המשחק והוציא לקטמון את כל הרוח מהמפרשים.



הביקורת היחידה שיש לי על המאמן המצוין זיו אריה היא על בידודו הלא המזהיר של וילי אגאדה בחוד ההתקפה. בעיה זו ניתנת לפתרון ואגאדה חייב לקבל תפקיד חופשי יותר שיאפשר לו לאיים על השער. לדעתי תתחיל הקבוצה לנצח ולגרום לקהל הנאה. הכול תלוי בפריסה טובה יותר של שחקני הקישור ובמנהיגות של השחקנים הוותיקים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כורדיסטאן

    אני כורדי שמרוויח משכורת מינימום
    חוגג , מהיכן נביא כסף ?
    תוריד את המחירים. 20 שקל למבוגר. 5 שקלים לילד וטדי יהיה מלא עם אווירה של אירופה וכפי שאתה רוצה.
    אל תתקמצן חוגג גם ככה ההכנסות מכרטיסים זו הכנסה שקטנה עליך.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר