אלירן עטר (צילום: ניר קידר)

דעה | אלירן עטר? ובכן, לא בטוח שזה החיזוק שבית"ר ירושלים צריכה

בן 33 עם משכורת מנופחת יכול אולי להתאים לפרופיל מנצח באתר היכרויות, לא לקבוצה עם בור בהתקפה. בית"ר לא צריכה להסתבך בשידוך הזה ופשוט להמשיך הלאה | טור דעה

פורסם בתאריך: 29.1.20 13:53

מאז שחרורו של גדי קינדה אני לא מפסיק לשדר ביטחון בפני חבריי, ברגע שאנחנו מתחילים דיונים על בית״ר: ״אני סומך על משה חוגג״, אני אומר להם, ״הוא כבר הוכיח שהוא לא מפחד להשקיע, ועכשיו הוא גם יודע שהוא יכול לצאת מכך ברווח״.

אבל כפי שנראה עכשיו, הרכש בחלון הזה יהיה אלירן עטר. אם אכן כך יהיו הדברים, בעיני זה כישלון של כל המערכת. מחודש ספטמבר בערך בית"ר משוועת לחיזוק בהתקפה, ואם מי שיגיע בסוף זה שחקן ישראלי, שבעוד חודש יחגוג 33 עם משכורת מנופחת – זאת תהיה נפילה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במכבי תל אביב עטר כמעט ולא מקבל דקות משחק, למרות ששוב – הוא מחזיק באחת המשכורות היקרות בליגה. עבור מכבי – כל שקל שהיא יכולה לחסוך יהיה משמעותי עבודה, לכן אם זה ייצא אל הפועל לפחות שבית״ר תנסה לדרוש ממכבי שישתתפו בשכרו עד סיום העונה הנוכחית, אחרת מדובר יהיה בתיק כבד מדי.

ממש לפני שנה חוגג החתים שני שחקנים שעתידים היו להצטרף רק בקיץ, השוער ארנסטס שטקוס ולירן רוטמן, האם נראה גם בינואר הזה החתמות עם חשיבה לעתיד?

***

הלאה. אין הרבה מה לקחת מהניצחון על נס ציונה. בליץ מרשים ב-10 הדקות הראשונות ואחריהן – שעממון בלתי נגמר.

שני הדברים החיוביים ביותר שקרו, מלבד הניצחון, אלו שני המחליפים – עידן ורד ואנטואן קונטה. בית״ר מצאה את עצמה בחודש ינואר עם סגל קצר ביותר, שבכל משחק על הספסל המתינו שחקני נוער למקרה הצורך, ובכל זאת אגרה 8 נקודות מתוך 12, כולל תיקו חוץ מול מכבי תל אביב (ועליית שלב בגביע) ועל כך המחמאות לרוני לוי.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


אף אחד במועדון לא יודע איך עידן ורד יחזור לעצמו אחרי אוסף הפציעות שעבר. כולי תקווה שוורד יחזור להיות השחקן שהיה – כזה שמייצר מצבי הבקעה, משקיע בהגנה ומרבה לכבוש ולבשל.

לוורד יש ערך מוסף מלבד העניין המקצועי: הוא השחקן האהוב ביותר על ידי הקהל, מנטור לשחקנים הצעירים וחוט מקשר בין הזרים לשחקנים הוותיקים.

עם הסגל שהולך ומתקצר ועם שחררו של קינדה – ורד חוזר אלינו בול בזמן. יש לו זמן עד הפלייאוף להיכנס לאט לאט ובהדרגה לכושר, ולהחזיר את הניצוץ להתקפה הבית״רית. התגעגענו קפטן.



לעניות דעתי, השחקן הכי חלש של בית״ר בתקופה האחרונה הוא עלי מוחמד. זוכרים אותו? אני לא יודע אם זה בגלל פציעה שהוא סוחב, עומס של משחקים או סתם תקופה רעה ‑ אבל הוא מפוזר, מרבה לאבד כדורים באזורים מסוכנים ומאט את המשחק. לא בושה לספסל אותו מדי פעם. תמיר עדי ממתין על הספסל ויידע למלא את החסר. אף שחקן לא צריך להיות מולחם להרכב, לא משנה כמה הוא עלה.

בית״ר צריכה קשר ״רע״ באמצע. אחד שיהרוס התקפות של היריב, יעלה לכדורי גובה, יירד לגליצ׳ים ויסיים משחקים עם בוץ על המכנסיים ודם במרפקים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר