משה חוגג (צילום: שרון בוקוב)
משה חוגג (צילום: שרון בוקוב)

דעה | מתנות קטנות: שבוע חגיגי ומשמח מאוד עבר על משה חוגג

ביום שני בבוקר חגג בעל הבית הבית"רי הולדת בן נוסף, בערב הוא קיבל מתנה מהשחקנים שלו - הצגה מול מכבי חיפה | טור דעה

פורסם בתאריך: 12.2.20 17:57

"מתנות קטנות, מישהו שלח לי מתנות קטנות" – זה בטח אחד השירים שהתרוצצו למשה חוגג בראש בערב שני, שבו הוא קיבל שתי מתנות גדולות. האחד הולדת בן נוסף למשפחת חוגג, מכאן אני גם שולח מזל טוב ענקי למשפחת חוגג, והשני בדמות ניצחון יוקרתי על מכבי חיפה.

הניצחון מהווה סוג של בלון חמצן עבור רוני לוי ושחקניו, וזאת לאחר שהם בעטו בשבוע אחד בדלי שבו יכלו כבר להיות עם מספר זהה למכבי חיפה במידה והיו מנצחים את שני המשחקים האחרונים נגד בני יהודה והפועל כפר סבא. על חלב שנשפך, כידוע, לא בוכים, אבל על נקודות שהלכו פייפן בוכים ובגדול, כי בית"ר החריבה לעצמה את העונה במשחקים מול יריבות שהיא היתה צריכה לנצח (אשדוד, הפועל קרית שמונה, בני יהודה וכפר סבא), ולמרות הניצחון המשכנע השבוע היא ככל הנראה תסיים את העונה במקום השלישי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


על כר הדשא, הצמד החדש אלירן (עטר) וחנן (ממן) הביא חתיכת קור רוח ונונשלנטיות לבית"ר. השניים פתחו את המשחק בסערה והראו לירוקים שבכדורגל ההתלהבות והרצון חשובים יותר מעמידה נכונה על המגרש. חדוות המשחק של בית"ר באה לידי ביטוי בגדול ב-26 הדקות הראשונות, שבהן בית"ר שלטה והגיעה ללא מעט הזדמנויות שלא נוצלו על ידי החלוץ המאכזב שלומי אזולאי.

אלירן עטר היה האס של רוני לוי. מחמאות מגיעות גם לממן, עלי מוחמד ואופיר קריאף. אבל עטר כאמור היה הערך המוסף. אחרי שלא קיבל דקות משחק במכבי תל אביב, הוא נראה רעב ונחוש להוכיח שגם בגיל 33 עדיין יש לו מה למכור. לפחות במשחק מול חיפה הוא הראה שההימור של חוגג ללכת עליו בכל הכוח השתלם בגדול.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


אם להודות על האמת, אני באופן אישי חשבתי שעטר לא מתאים לבית"ר, ולא רק בגלל הסיבות של חדר ההלבשה אלא בגלל שיש לבית"ר יותר מדי שחקני כנף. תחשבו מה יקרה כשעידן ורד יחזור לכשירות מלאה ומיכאל אוחנה יחזור מפציעה? השאלה הגדולה איך עטר יתמודד עם מצב כזה שלעיתים הוא יצטרך לעלות מהספסל?

בינתיים, עד הפיצוץ שיש לקוות שלא יגיע, הצירוף של עטר וממן ישדרג את בית"ר, אבל חשוב להתעכב כאן על עניין אחד – מדוע היתה צריכה בית"ר לשחרר את אנתוני וארן? הרי הסגל של בית"ר היה חסר, ואם בסופו של חלון ההעברות הלכו 2 שחקנים ובאו 2 אחרים הרי שבעיית הסגל הקצר לא בדיוק באה על פתרונה.

לא מעט טענתי העונה שאלו שלוקחים את ההחלטות המקצועיות לוקים בהבנת הנקרא והכוונה היא שהיום אם תסתכלו על הסגל של הקבוצה אתם תראו חלוץ אחד קלאסי בלבד בסגל והוא שלומי אזולאי. ביום שני זעקו האוהדים לרוני תעשה חילוף, אך אני שאלתי את עצמי את מי הוא יכניס? אף לא חלוץ טבעי אחד ישב על הספסל ביום שני האחרון וחבל.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר