אוהדי בית"ר ירושלים, שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (צילומים: שרון בוקוב)
אוהדי בית"ר ירושלים, שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (צילומים: שרון בוקוב)

דעה | עברו בירוק, לא רוצים לעצור באדום: לקראת המפגש מול הפועל תל אביב בשני

אין יריבה שמעלה בקרב אוהדי בית"ר יותר אמוציות מאשר הפועל תל אביב, ואין ניצחון שגורם להם ליותר אושר. שחקני בית"ר ורוני לוי - לטיפולכם | טור דעה

פורסם בתאריך: 12.2.20 17:51

רוצים לדעת עד כמה באמת בית"ר היתה טובה יותר נגד מכבי חיפה מאשר בשלושת המשחקים שקדמו למשחק הזה? רוצו לאתר מנהלת הליגה וחפשו את הכותרת "איומים למסגרת". יודעים מה, אל תעשו את זה – אני עשיתי בשבילכם: בשלושת המשחקים שקדמו לניצחון מול מכבי חיפה, שני משחקי בית נגד סקציה נס ציונה האחרונה ובני יהודה ועוד משחק חוץ נגד הפועל כפר סבא, אף אחת מהן לא מאריות הליגה להזכירכם, היו לבית"ר 11 איומים למסגרת: 3 נגד נס ציונה, 1 נגד בני יהודה ו-7 נגד כפר סבא.

מול מכבי חיפה, קבוצה שנמצאת מעל בית"ר בטבלה וברוב העונה הציגה כדורגל איכותי יותר, היו לבית"ר 10 איומים למסגרת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אז איפה ההבדל? איפה לא – הבלמים דחפו קדימה בלי סוף, הקישור עם אופיר קריאף ועלי מוחמד, שהיו מצוינים, לא הפסיק להזין את שחקני ההתקפה – אלירן עטר, פרדי פלומיין ושלומי אזולאי – בכדורים מצוינים ועם קצת יותר ריכוז בקבלת ההחלטות היו מתרגמים את האיומים האלה ליותר משני שערים.

בית"ר יכולה לשאוב עידוד רב מהמשחק נגד מכבי חיפה. היא התגברה על חסרונם של שני שחקני מפתח כמו דן איינבינדר וליווי גארסיה, שאמורים להיעדר בשבועות הקרובים. עם כל הכבוד לשניים, את הבור המשמעותי ביותר הותיר אחריו גדי קינדה, חנן ממן ואלירן עטר, שערכו בכורה מצוינת, יצטרכו להיכנס לנעליו במהירות כפי שנזרקו מיד למים כבר במשחקם הראשון.

ביום שני הקרוב תגיע לאצטדיון טדי הפועל תל אביב. די רק בלהזכיר את שמה של היריבה האדומה המיתולוגית כדי לגרות את העצבים של אוהדי בית"ר. כן, אין מה לעשות, שום קבוצה בליגת העל לא מעוררת אצל הקהל הבית"רי את האמוציות שמעלה הפועל.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


על תולדות היריבות בין שני המועדונים הרחבתי בטור לפני המשחק בסיבוב הקודם. הפעם לא אכביר במילים רק אומר שבית"ר תשחק ביום שני מול הפועל שונה מזו שפגשה בסיבוב הקודם, הפועל שלמעט המפלה הגדולה בחיפה מנצחת משחקים לאחרונה ובמקום להעיף מבט לעבר הפועל רעננה והפועל קרית שמונה היא כבר נמצאת בשיפולי הפלייאוף העליון, ותרצה בוודאי לעשות צעד נוסף לעברו בטדי.

אפרופו טדי, בית"ר לא ניצחה את יריבתה האדומה כבר 6 שנים וחצי. הפעם האחרונה שזה קרה היתה ממש בתחילת עידן אלי טביב, בית"ר ניצחה 0:1 משער של ניסו קפילוטו ושלחה הביתה קרוב ל-30,000 צהובים שחורים מאושרים.

בית"ר קבוצה טובה יותר מהפועל ויהיה מעניין לראות האם אוהדי בית"ר שלא נוהרים במוניהם לטדי העונה, יצליחו למלא אותו מול הפועל.

בכל מקרה בית"ר צריכה לשחק בדיוק כפי ששיחקה נגד מכבי חיפה – מחויבת, התקפית ומוחצת. משעמם בטוח שלא יהיה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר