בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי (צילומים: ניר קידר)
בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי (צילומים: ניר קידר)

דעה | חסרת מחץ: בית"ר עשתה הכל נכון מול הפועל תל אביב, חוץ מלבעוט למסגרת

השליטה של הצהובים-שחורים היתה אבסולוטית והנתונים מראים את זה, אבל אי אפשר לנצח משחק אם לא בועטים לשער, ולבית"ר היו רק 3 בעיטות למסגרת | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.2.20 17:23

601 מסירות מדויקות, 78 אחוזי החזקה בכדור אבל רק 3 בעיטות למסגרת. רק 3. זה לא שבית"ר לא היתה טובה נגד הפועל, זה לא שהיא לא תקפה ושלחה שחקנים קדימה בלי הפסקה, היא פשוט שכחה דבר אחד בסיסי בכדורגל, בשביל להבקיע – צריך גם לבעוט למסגרת. ככה מבקיעים שערים.

והיא רצתה מאוד רוני לוי אפילו עשה מספר חילופים התקפיים במשחק שייכנס עוד לספרי ההיסטוריה מבחינת המאמן הוותיק, אבל היא כל כך רצתה שזה פשוט לא הלך לה. אין אחד שלא ראה את המשחק וחשב שבית"ר היא לא זו ששולטת, אבל כשמדברים על מצבי הבקעה עולה לנו לראש רק אותה בעיטה של אלירן עטר למשקוף וזהו. 78 אחוזי החזקת כדור הסתכמו להזדמנות אחת שבאמת היתה יכולה להיכנס פנימה, וזה כל הסיפור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


זה קרה קודם כל בגלל משחק פושר בלשון המעטה של מקסים גרצ'קין ושי קונסטנטין. פרדי פלומיין ועטר להטו באגפים ושיחררו לא פעם את שני המגנים למסירות חופשיות, אבל הצמד הצעיר לא סיפק מסירה מדויקת אחת אמיתית פנימה. בית"ר היתה צריכה את שני המגנים שלה חדים הרבה יותר, כמו שכבר היו מספר לא מבוטל של פעמים העונה, אבל שניהם סיפקו כנראה את המשחק החלש ביותר שלהם בצהוב-שחור עד כה.

זה קרה גם בגלל משחק אימים של הבלם הפורטוגלי דיוגו ורדאסקה, שאיבד את הביטחון דווקא אחרי משחק אישי נהדר מול מכבי חיפה. הבלם היה לא מרוכז מהדקות הראשונות ואיבד לא מעט כדורים ובבית"ר יצטרכו לעבוד איתו על הפן המנטלי בתקופה הקרובה. הוא קרס בסרגוסה נוכח הביקורות, ובית"ר לא יכולה להרשות לעצמה את אותו הדבר גם בצהוב-שחור.


תומר אלקיים (צילום: פרטי)

תומר אלקיים (צילום: פרטי)


בית"ר גם זקוקה נואשות לחזרת הפצועים שלה על מנת לעבות את הסגל. חוסר התחרות בעמדת החלוץ בעייתי במשחקים כמו נגד הפועל, שבהם שלומי אזולאי לא מורגש. גם הכניסה של עידן ורד המתאושש ושלום אדרי לא שינתה הרבה, אלא בעיקר יצרה עוד בלגן שיצר בעיקר השפעה שלילית על המשחק של בית"ר. מרגע היציאה של אופיר קריאף בית"ר איבדה קצת את השליטה במרכז השדה ואפשרה להפועל לצאת קדימה אחרי דקות ארוכות של הסתגרות מאחור. בית"ר צריכה את ליווי גארסיה ודן איינבינדר בריאים, זה ייתן לרוני לוי עוד אופציות בהרכב ובספסל.

מי שראוי למחמאות על אף ההפסד הוא דווקא המאמן רוני לוי, שקצת הושמץ יתר על המידה אחרי המשחק. בית"ר סוף סוף שיחקה התקפי, ניצלה את הכלים שלה בצורה טובה ונראתה כמו קבוצה עם שאיפות גבוהות. החלפת המקומות בין עטר-ממן-פלומיין בחצי השני בילגנה לחלוטין את ההגנה של הפועל ורק חוסר חדות באזור הרחבה מנע שער. הלחץ של בית"ר היה מצוין, והתוצאה היא אחוזי החזקת הכדור החד צדדים הללו, רק לאיים יותר, זה מה שחסר.

ביום שבת בית"ר תצא למפגש סופר חשוב באצטדיון בנתניה נגד הפועל חדרה, שתבוא להילחם על כרטיס לפלייאוף העליון. בית"ר תאלץ להפסיק להסתכל למעלה על שתי המוליכות ולהתרכז במאבק על המקום השלישי והכרטיס לאירופה עם הפועל באר שבע שנפתח מחדש אחרי ההפסד. לבית"ר יש את כל הכלים לנצח במאבק הזה, חסרה רק קצת חדות.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר