יוסי בניון, אנתוני וארן (צילומים: אורן בן-חקון, באדיבות הפועל באר שבע)
יוסי בניון, אנתוני וארן (צילומים: אורן בן-חקון, באדיבות הפועל באר שבע)

דעה | חסרה רגל מסיימת: חוסר המחץ של בית"ר זועק לשמיים – גם אתם תוהים איפה וארן?

יוסי בניון ורוני לוי בחרו לשחרר בינואר את אחד משני החלוצים היחידים בסגל. התוצאה? מחסור ברגל מסיימת ועוד יותר חמור - חוסר יכולת לעשות שינוי מהספסל | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.2.20 17:30

הכל היה מוכן ביום שני האחרון בטדי. יהודה קיסר היה אחראי על הצלילים עם הגיטרה המיתולוגית, זהבה בן הנעימה את אוזניהם של 20 אלף אוהדי בית"ר ורונן חרזי נכנס להיכל התהילה של הצהובים-שחורים. הכל היה מוכן, חוץ מהשחקנים בצהוב-שחור שלא הופיעו למשחק. וכן, הם לא הופיעו ושאף אחד לא יספר לכם סיפורים על שליטה וכדורגל התקפי. 3 בעיטות למסגרת זה לא כדורגל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מתחילת העונה אני טוען שלבית"ר חסר חלוץ – שלומי אזולאי ואנתוני וארן הם חלוצים משלימים נחמדים וזהו. אז מה עשה בחלון העברות הצמד-חמד יוסי בניון ורוני לוי? שחררו את אחד משני החלוצים (ולטעמי וארן הוא היותר טוב מבין השניים). אני לא יודע מה המניעים שעומדים מאחורי המהלך הזה אבל אני חושב שמשה חוגג חייב לדרוש הסברים על כך שהחליטו לשחרר את וארן שסיפק את הסחורה בכל פעם שהיה על המגרש. ביום שני האחרון לבית"ר לא היה חלוץ על המגרש, ולמרבה הצער גם לא היה לה אחד כזה על הספסל. התוצאה? אפס שערים ומשחק חסר תכלית.

על החילופים המאוחרים וחסרי הברק של המאמן רוני לוי אני מעיד כבר למעלה מארבעה חודשים, אבל ככה זה שאתה בא עם חילופים מהבית ולא יודע להתנהל תוך כדי משחק. להכניס את שלום אדרי בדקה ה-82 ואת לירן רוטמן בדקה ה-90 זו בושה, כפי שאדון רוני לוי צעק לשופט הרביעי בסיום המשחק. אז לא מר לוי – הבושה הגדולה היא ניהול המשחק שלך.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


את דעתי על רוני לוי ואת עמדתי על המשך דרכו של המאמן בבית וגן כתבתי כבר יותר מפעם אחת. כן, גם אחרי ניצחונות גדולים, ואני דבק בה עם כל שבוע שעובר. המשחק מול הפועל תל אביב רק הבליט עד כמה רוני לוי לא יודע להגיב למתרחש על כר הדשא. כן, שמעתי את הסיפורים על הניסיונות ועל החילופים ההתקפיים – זה קשקוש כמו שיודעים מרבית אוהדי בית"ר. הקבוצה שיחקה לרוחב, החילופים היו מאוחרים והשחקנים על כר הדשא היו לא מאורגנים.

איזו אכזבה שררה באצטדיון טדי ביום שני האחרון לאחר ההפסד ליריבה המושבעת הפועל תל אביב. שמונה דקות של משחק הספיקו לאדומים של ניר קלינגר לגמור את המשחק ולהשפיל את מבטיו של רוני לוי, שלא מצא שום פתרון יצירתי לבונקר של קלינגר. בונקר שלא הפתיע אף אחד. אולי חוץ מאת רוני לוי. ואם להודות על האמת, הפועל תל אביב לא היתה רחוקה מלהגדיל את היתרון – ספירובסקי, עם קצת יותר ריכוז, היה יכול לכבוש את השני ואז הדי הפיצוצים ששמע לטענתו השופט יגאל פריד היו הופכים להדי בוז צורמים מהיציעים.

אז כן, הנתונים בסיום המשחק הראו על שליטה ברורה של בית"ר בהחזקת הכדור ולמעלה מפי 3 מסירות מדויקות של הצהובים לעומת של האדומים. אבל איך היו אומרים פעם – זו היתה שליטה אופטית בלבד. במחצית הראשונה בית"ר איימה על השער של הפועל רק פעם אחת, וגם זה קרה רק לקראת סיום המחצית. המחצית השנייה היתה מעט טובה יותר, אבל בית"ר עדיין לא הגיעה למצבים מסוכנים. הרבה מאוד כדורים הלכו לאגפים אבל זה היה משחק רע מאוד של מקסים גרצ'קין ושי קונסטנטין שהרימו כדורים רעים וללא שום כתובת. גם כי היה חסר להם חלוץ במרכז הרחבה – היה חסר להם שם את אנתוני וארן.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוהד ביתרי ירושלמי

    הצמד המימהלי שקובע אינו חושב לעומק…כל העונה עד עתה מורגש חלוץ שחסר ומשחררים חלוץ ..טעות פטלית בפרט שאין שחקן על הספסל רטה דןגמא חיפה ת"א יותר משני חלוצים רק על הספסל ועוד מחפשים חלוצים יש למלא מהר מאוד את החסר ולא לסמוך על המזל…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר