אנטואן קונטה, פרדי פלומיין (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים, ניר קידר)
אנטואן קונטה, פרדי פלומיין (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים, ניר קידר)

דעה | הווה מעורפל, עתיד מבטיח: מכירת קונטה ופלומיין הכרחית – מקצועית וכלכלית

בשל משבר הקורונה, קיצוץ בתקציב הוא עניין מוגמר. פרידה משני הצרפתים תחסוך כסף רב. במקביל, ההשקעה המבורכת במחלקת הנוער נמשכת ומבטיחה עתיד ורוד | טור דעה

פורסם בתאריך: 21.5.20 11:32

פגרת הקורונה הכפויה מגיעה אוטוטו לסיומה (אם לא יהיה חלילה שינוי בתכניות) ובפני בית"ר עומד אתגר חשוב בפלייאוף – לסיים את הליגה במקום בו היא ממוקמת כעת, המקום השלישי, שיבטיח למועדון השתתפות במוקדמות הליגה האירופית.

במקביל למשחקי האימון וההכנות לפלייאוף, עובדים במקביל בבית"ר בשני מישורים: האחד, תכנון סגל הקבוצה לעונה הבאה לאור הקיצוץ הצפוי בתקציב בעקבות משבר הקורונה; השני, המשך בניית המועדון לטווח ארוך עלי ידי השקעה במחלקת הנוער.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אין מנוס מתכנון הסגל לעונה הבאה כבר עכשיו. נכון שהדבר אינו אידיאלי, כאשר במקביל תיאבק בית"ר בפלייאוף והדבר עלול להסיח את דעתם של חלק מהשחקנים, שהמשך דרכם בקבוצה מוטל בספק. יחד עם זאת, בית"ר לא יכולה להרשות לעצמה להתחיל ולהתעסק בנושא רק לקראת סוף הפלייאוף.

מבחינת הישראלים, רוב הסגל חתום לעונה הבאה, הקבוצה כבר הודיעה כי בכוונתה לממש אופציות שיש לה על איתמר ניצן, אופיר קריאף ושלום אדרי, וסביר להניח כי השלושה ימשיכו ללבוש צהוב-שחור.

שאלת השחקנים הזרים ועתידם היא כמובן הבוערת ביותר. זה לא סוד שבית"ר תשמח למכור את אנטואן קונטה ופרדי פלומיין. שני הצרפתים המוכשרים הפגינו במהלך העונה האחרונה חוסר מחויבות מוחלט לקבוצה, שבא לידי ביטוי בהרחקות מיותרות, אגואיסטיות והגיע לשיאו כאשר השניים הודיעו נחרצות, בניגוד לשאר שחקני הקבוצה שהבינו מיד את המצב הכלכלי והגיעו להבנות עם משה חוגג בנוגע לקיצוץ בשכרם (שאפו ענק), שהם לא מוכנים לקצץ בשכרם. תמורת החזרה של ההשקעה עליהם תסכים בית"ר למכור אותם ולחסוך את החוזים הכבדים שלהם.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


לגבי עלי מוחמד וליוואי גרסיה הדברים מעט מסובכים יותר, בית"ר השקיעה סכומי כסף גדולים ברכישות של השניים. משה חוגג הצהיר מאז ומתמיד כי לעולם לא ימנע משחקן טוב שלו להתקדם (ראה מקרה גדי קינדה) ולכן יהיה מוכן למכור אותם תמורת סכומי כסף גדולים ורווח נאה.

בניגוד לקונטה ופלומיין שרבים מאוהדי הקבוצה יהיו מוכנים להסיע על חשבונם לשדה התעופה, מכירה של עלי מוחמד וגארסיה לא תתקבל ברוח טובה, גם כי בית"ר תתקשה למצוא להם מחליפים ראויים. הציפייה של הקהל הבית"רי היא לראות אותם לפחות עונה נוספת בטדי בטרם יעזבו את הקבוצה ויתקדמו לליגה בכירה יותר.
בהתאם לדיאטה התקציבית, בית"ר תחפש זרים צעירים וזולים בתקווה כי התפוקה שיתנו לא תיפול מזו שנתנו לקבוצה העוזבים.

במחלקת הנוער ממשיכה בית"ר לפעול כדי לסגור את הפער האדיר שיש בינה לבין מחלקות הנוער המובילות בארץ. השבוע הודיעה הקבוצה על החתמה של שני צעירים שיצטרפו למחלקה: נתן בוזגלו בן ה-15 מנהריה ואושר זכאי בן ה-17 ממכבי פתח תקוה.

בנוסף, הרחיבה בית"ר את שיתופי הפעולה שלה ברחבי הארץ עם פתיחתן של שתי שלוחות חדשות בנהריה ובגדרה.

30.5.2020 מול הפועל ב"ש- הפלייאוף יוצא לדרך, יהיה מעניין לראות איך תשחק הקבוצה. מה שבטוח שעם העבודה שנעשית במחלקת הנוער, בית"ר מנסה להבטיח שבעתיד הרחוק יותר היא תשתמש בלא מעט חלקי פאזל מהבית ולא תצטרך לייבא כאלה מבחוץ.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נמאס מכל העיר

    ביתר ביתר ביתר מיליון כתבות על ביתר ןאפילו לא אחת על קטמון. פשוט בושה של עיתון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר