רוני לוי, יוסי בניון (צילומים: ניר קידר)
רוני לוי, יוסי בניון (צילומים: ניר קידר)

דעה | תרדמת קיץ: חוגג, בניון והצוות המקצועי ישנים – הרכש לא נראה באופק

מיכה? אצילי? כנראה שרק בחלומות - קיץ שחון של בית"ר עד כה ומה שנשאר לאוהדים זה בעיקר לפנטז

פורסם בתאריך: 29.7.20 12:17

עונת המלפפונים של קיץ 2020 החלה, רוב קבוצות ליגת העל כבר החלו במירוץ החימוש ורק בית״ר שלנו ישנה בעמידה.

אני אדון את המועדון לכף זכות ואקווה שפשוט מחכים שצום תשעה באב יסתיים, כדי להתחיל בהחתמות, אבל אם לא, הצוות המקצועי חייב להתעורר ומהר.

אם הסגל יישאר בדומה לזה של השנה שעברה וביחד עם אותו המאמן מהעונה החולפת, סביר להניח שהתוצאות ואיכות הכדורגל יהיו זהות לשנה שעברה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


נראה שגם השנה בית״ר מכוונת לבינוניות. קחו דוגמא: בפרסומים לפיהם רק אם מקסים גרצ׳קין יימכר אז אורן ביטון יגיע –  הרי שניהם לא מגנים מהטופ של הכדורגל הישראלי, אז למה לא לתת להם להתחרות אחד בשני, כדי לגרום להם להגיע ליכולת גבוהה יותר?

נקודה נוספת שאני חייב להתייחס אליה והיא סוגיית עומר אצילי ודור מיכה – האמת היא  שאני במחלוקת על עצמי, כי מצד אחד הם עשו מעשה שלא יעשה וניצלו לרעה את מעמדם, פגעו בנערות ושימשו דוגמא רעה לאוהדי כדורגל צעירים מרחבי המדינה.

מצד שני, מתי בפעם האחרונה בית״ר יכלה להביא שני כוכבי ליגה ישראלים בגיל הנכון ובמשכורת הגיונית? להחתים את אצילי, שבעיניי הוא הישראלי הטוב בליגה, זאת הצהרת כוונות של חוגג, רק לא להישאר עם אותם שחקנים שבקושי הצליחו להגיע למצב בעיטה כל הפלייאוף – זה להעליב את האינטליגנציה של הקהל.

כך או אחרת, אני די סקפטי לגבי חתימה שלהם במועדון, ונדמה כי בית״ר של השנים האחרונות תדמית קודמת להצלחה מקצועית.

מיכאל אוחנה שעליו נשפכו מיליונים רבים, חוזר סוף סוף לאימונים ואחרי שנה שלמה שבה הושבת ולא שיחק כדוגל, יהיה זה נאיבי לחשוב שהוא יציל את בית"ר או יצעיד אותה אל ההישגים שחוגג מתכנן. מיכאל אמנם מוכשר מאוד ומהיר כמו שד, אבל זה כבר כמה שנים שהוא לא מצליח לשחק כדורגל מקצועי לאורך זמן וזה יכול להיות בעוכריו.

קשר אחורי גרזן ועוד פעם גרזן. אני אמשיך לכתוב את זה טור אחר טור עד שמישהו למעלה אי שם בצוות המקצועי יבין את החוסר. אין לנו קשר אחורי אמיתי אחד בסגל ואי אפשר לבנות על עלי מוחמד בתור קשר אחורי, לא רק שהוא לא מועיל בעמדה הזאת, הוא בעיקר מזיק שם.

אולי שנתיים לא הספיקו לבעלים שלנו להבין, אבל קבוצת כדורגל זה לא ״קרייר מוד״ בפיפ״א. אתה לא יכול להביא רק שחקנים עם אוריינטציה התקפית ויכולת כדרור, ובית״ר חייבת מחסל באמצע, בולדוג, גרזן, לוחם. נו, הבנתם כבר.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


לסיכום, השבוע הקרוב הוא השבוע הקריטי ביותר להכנת הקבוצה. יש שבוע בין תשעה באב ועד שמתחילים משחקי גביע הטוטו ובזמן הזה בית״ר חייבת להתחזק ורצוי כמה שיותר מהר, כי לוקח זמן לשחקנים להסתגל וכבר ראינו בשנה שעברה מה המשמעות של פתיחת עונה רעה.



תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. רוסי

    חוגג תמיד קונה שחקנים שנזרקים מקבוצות אחרות, אז הוא מחכה שאשדוד, נס ציונה או קרית שמונה ישחררו….אולי גם יאתר איזה עובד נקיון פנוי בליבריה….

  2. נתי

    יש שחקנים חופשיים טובים ובחצי מחיר חבל לבזבז זמן אצילי מיכה אלון תורגמן גולסה ועוד…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר