ציון צמח, מיקי סירושטיין, אנתוני וורן, אור ואקנין (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים)
ציון צמח, מיקי סירושטיין, אנתוני וורן, אור ואקנין (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים)

ארבעה שחקני רכש תוך שבוע – פנים חדשות בבית"ר

ציון צמח, מיקי סירושטיין, אנתוני וורן ואור ואקנין הוחתמו בשבוע שעבר בבית"ר - האם תהיה במועדון קפיצת מדרגה?

פורסם בתאריך: 18.6.17 10:00

שבוע מלא בהחתמות עבר על מועדון כדורגל בית"ר בשבוע האחרון שלא פחות מ-4 החתמות נרשמו בבית וגן, כאשר ציון צמח היה האיש הראשון שחתם במדי הקבוצה לעונה אחת עם אופציה ל-3 נוספות, כשיומיים לאחר מכן הוחתם בלמה של מ.ס. אשדוד מיקי סירושטיין לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כשמספר שעות לאחר מכן הוחתם חלוצה בשנתיים האחרונות של היריבה העירונית הפועל ירושלים, אנתוני וורן מלך השערים של הקבוצה בשנים האחרונות כשלסיום באותו יום, חזר הביתה מהשאלה של שנתיים אור ואקנין קשר הפועל קטמון בשנתיים האחרונות כשחתם בשורות המועדון ל-3 שנים.

מתוך  ארבעת השחקנים שהגיעו לבית"ר,רק אחד הגיע מליגת העל – סירושטיין בעוד שלושת האחרים, צמח, וורן ו-ואקנין הגיעו לבית"ר מהליגה השנייה, שכן על הנייר וורן הגיע מהליגה השלישית לאחר שנשר עם מדי הפועל לליגה א'.

 

ציון צמח, בן 27, בשלוש השנים האחרונות שיחק במדי הפועל עכו, השחקן יכול לשחק במספר תפקידים, ביניהם בעמדת הקשר מאחורי החלוץ. הוא ערך 32 משחקי ליגה בהם כבש שמונה שערים ובישל 13 שערי ליגה והיה חלק משמעותי בעליית הליגה של הפועל עכו. הקבוצה הצפונית כבשה 58 שערים ולשחקן היה חלק ב-21 בהם.

 

ציון צמח (צילום: ניר קידר)

ציון צמח (צילום: ניר קידר)

 

מיקי סירושטיין, בן 28 יכול לשחק גם כקשר אחורי וגם כבלם העונה כבש שער אחד בלבד, שיחק העונה ב-27 משחקי ליגה, הגיע לבית"ר ממ.ס. אשדוד הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, כשהיא נמצאת במקום השלישי מבחינת ספיגות בליגה. אחרי באר שבע ומכבי תל אביב ולפני בית"ר. אך חשוב לציין שאת רוב המשחקים האחרונים היא שיחקה בפלייאוף התחתון.

 

מיקי סירושטיין (צילום: באדיבות בית''ר ירושלים)

מיקי סירושטיין (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

***

מאדום לצהוב: אנתוני וורן חתם לעונה אחת בבית"ר

"קונט הוא המגן הכי טוב בליגה ואולי אפילו הזר הכי טוב בארץ" 

כבר לא תפקיד נחשק: לאן נעלמים הקפטנים של בית"ר?

***

 

אנתוני וורן, הסקורר הבלתי מעורער של הפועל ירושלים, בשנתיים האחרונות היה המוציא לפועל של האדומים שחורים, כשבעונה שעברה הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה עם 9 שערים, העונה הוא כבש יותר, 13 שערים מתוך ה-29 שהקבוצה כבשה ולמרות שכבש יותר לא הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה. ערך 33 הופעות ליגה העונה.

 

 

אנתוני וורן (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של הפועל)

אנתוני וורן (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של הפועל)

אור ואקנין, קשרה האחורי של הפועל קטמון בשנתיים האחרונות ומי שנחשב כבעל הבית בקישור האחורי של הקבוצה, הוביל את קטמון לפלייאוף העליון בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית כשבעונה האחרונה הבקיע שער ליגה אחד בלבד ב-34 משחקי ליגה.

 

 

אור ואקנין (צילום: באדיבות בית''ר ירושלים)

אור ואקנין (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר