ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

בית"ר ירושלים אאוט – א.ס. לה פמיליה אין? אברמוב שובר את שיאי חוסר הבושה

שנה אחרי אירועי בלומפילד הארורים – בית"ר של ברק אברמוב מעמיקה את הקשר, וככל הנראה גם את התלות בלה פמיליה. אחרי שהמועדון נלקח בשבי – כעת גם את האהבה מנסים לרמוס? | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.10.22 12:29

ביום ראשון האחרון, כמה שעות לפני כניסת שמחת תורה, נפלה פצצה אדירה בסביבות מתחם האימונים בבית וגן. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים הוציא הודעה רשמית. פחות מיממה לאחר הניצחון המתוק על קרית שמונה (הצד המקצועי לא באמת רלוונטי למי שעדיין לא הפנים), נצבעה לה "הבטונדה" (עוד מושג בעל נופך צבאי) המפרידה בין המגרש הסינטטי העליון לזה התחתון וקושטה בצבעי צהוב-שחור עם ראשי התיבות של המועדון באתיות לועזיות. עד כאן כלום מבשר את בוא האביב או הסתיו, אם להיצמד כרונולוגית לעונות השנה. דבר הרעדת היקום היא כי הגורם האחראי על ועדת הקישוט של בית"ר ירושלים הוא ארגון "האוהדים" (במירכאות כפולות) לה פמיליה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כשנה לאחר אירועי בלומפילד הארורים, בהם חברי אותו ארגון (לה פמיליה) תקפו בזעם, באלימות, בדורסנות וברוע צרוף, מתוך שנאת האחר וגזענות טהורה אוהדי בית"ר – חייל בצבא ההגנה לישראל ובחורה – אשר העזו לעודד את שחקן הקבוצה דאז, קמסו מארה, המוסלמי. שאט נפש? סלידה? כעס? עלבון!

איך מעז המועדון באופן רשמי להודות כי כל מי שאינו מחזיק בדעות של לה פמיליה, אינו נמנה על היותו רצוי.

אם להיות מדויק, ואני משתדל להיות כזה, שנה מאותו פוסט רשמי אשר כתב יו"ר המועדון דאז, הסמל הבלתי מעורער והאישיות הכי מזוהה עם בית"ר וסמל המנורה ב-50 השנים האחרונות, אלי אוחנה. אוחנה אז העביר מסר ברור כי לאחר האירועים בבלומפילד ואני מצטט: "הגזענות מבחילה. לה פמיליה ייצרו שיאי בושה. אלה אויבי בית"ר ואנחנו לא רוצים אותם כאן. ניסיתי לא פעם לפייס, אבל הגיעו מים עד נפש".

יכול להיות שיש מי שנמצא בתוך המערכת וחיכה רק להתנער מדבריו של מלך השערים, מלך הבישולים, הקפטן והמנהיג של הקבוצה, מאמן הקבוצה בשתי קדנציות ויו"ר המועדון בין השנים 2022-2017? יכול להיות שמי בתוך ההנהלה ואולי כולה, שלא לומר בעל הבית הנוכחי האחראי הישיר לכל תוכן ומלל היוצר באופן רשמי, אינו מזדהה עם דבריו של אלי אוחנה ומעדיף את הארגון שאחראי באופן ישיר לנזק תדמיתי וענן שחור וכבד הרובץ מעל המועדון?

אז כן – הכדורגל לא רלוונטי, התוצאות אינן מעניינות, הערכיות נשטפה לה כאילו לא היתה דיירת מעולם בבית וגן. כולם אומרים שכל בעל בית חוזר על אותן טעויות, אבל ברק אברמוב שובר את שיאי חוסר הבושה ופשיטת הרגל נטולת עולם הערכים.

 

 

לא חושב שיש מציאות בה כל מחילה (שלא נמסרה או נעשתה בקשת סליחה), שיכולה היתה לכפר על מה שאירע ב-18.10.21. לחלק ניכר מאנשי לה פמיליה יש ז'רגון קבוע באינדוקטרינציה שלהם – מי שלא חושב כמותם הוא: מפלג, ערב רב, שמאלן, אוהד הפועל (רגע, איזו הפועל זו מתל אביב או זו הקטנה מהכביש ממול), אוהד סכנין. אין ספק כי מדובר ברטוריקה מסוכנת, מבית היוצר ההרסני ביותר שמתוך בירור יתרה, אני נאלץ להרגיש שמישהו השתלט על מנורה, צבע אותה בצבעים של רוע ולאחר מכן כיבה את אש התמיד בה, מקסימום חיבר אותה לחשמל תוך אחיזת עיניים שהיא דולקת, הדבר היחיד שדולק כאן זה הבית והוא בוער על יושביו.

אם יש תחושת מחנק ואובדן, הרגשה של נעיצת פגיון רעיל עמוק בלב והפניית עורף מצד המועדון שלי ולרבים כמוני הוא בית, כנראה שאני חש אותה מיום ראשון האחרון.

המועדון נלקח מאיתנו אבל לא האהבה, אבל גם אותה דואגים חדשות לבקרים לרמוס.

  • (קרדיט צילום אושרי דודאי: יעקב צים – מועדון כדורגל בית"ר ירושלים)

רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אריה יהודה

    לא הבנתי …. אושרי מתרעם על כך שמי שצבע את הבטונדה בצבעי בית"ר היו חברי לה פמיליה ???

    מה הבעיה בזה ???

    ( ואני ממש אבל ממש לא מאוהדי לה פמיליה… )

  2. אריה יהודה

    דני פורת:
    בית"ר ירושלים נקנסה ב-30 אלף ש"ח בגין התפרעות אוהדים נגד ריינה ופריצה של אוהד לכר הדשא במשחק נגד הפועל חדרה….

    ובעצם, במחשבה שניה, כמה צבעים אפשר לשכור ב 30 אלף ש"ח כדי לצבוע בטונדרה אחת ??? !!!!

  3. אבא

    ארגון טרור שאין לי מושג מה אפשר לעשות בשביל לעצור אותו.
    אנחנו יכולים רק לקוות שהבנתי המשפט יצילו אותנו איתם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר