ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | יוסי וברק, קניתם את האמון שלי

יוסי אבוקסיס וברק אברמוב קנו במעשים את האמון שלנו האוהדים, ואני בטוח שהם ידעו להעמיד קבוצת כדורגל טובה ותחרותית

פורסם בתאריך: 23.6.23 19:54

בגלל שהחיוך לא יורד לי מהפנים, אפתח את הטור בברכת שבת שלום אחיי ואחיותיי, אוהדי בית"ר, מחזיקי הגביע, לעולם לא ימאס לי להשתמש בתואר הזה.
הפעם אני רוצה להרגיע. אולי זה בגלל הגביע ואולי זה בגלל ינואר האחרון, שבו ברק אברמוב הכניס את היד לכיס ויחד עם יוסי אבוקסיס הנחיתו פה את מורוזוב, מיגל סילבה, פרד פריידי ותמיר עדי (וגם את בורודין שפחות הצליח), אני פחות חושש מבניית סגל מאוחרת או עזיבה של כוכבים. ירדן שועה, דנילו אספרייה ויון ניקולסקו סיפקו לנו השנה רגעי אושר לעשור קדימה, מאוד אשמח אם שלושתם ישארו, אבל יודע שאם הם יעדיפו לעזוב עבור אתגר מקצועי או השתדרגות כלכלית, אגיד להם תודה רבה, אאחל להם בהצלחה (רק לא נגד בית״ר) ואסמוך על אברמוב שידע להביא רכש איכותי שיחליף אותם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

לעניות דעתי, לא שועה ולא אבישי כהן ולא שאר השחקנים שעושים שרירים במשא ומתן, יצליחו מחוץ לבית״ר ובלי יוסי אבוקסיס שיודע להוציא מהם את המקסימום. תודה על כל מה שנתתם לבית״ר, אבל היא זאת שעושה שחקנים גדולים ולא להפך.
לנו האוהדים אני אומר שצריך לשמור על הקו שלנו: תמיכה בקבוצה, שבירת שיא מנויים, רכישת מרצ'נדייזינג ומוצרי הגמר וככה יהיה בסדר. אישית אני רוצה מאוד שאבי ריקן יגיע לבית״ר. מעבר לשורשים הבית״ריים ולניסיון הרב שהוא מביא איתו, אני בטוח שהוא יוכל לתרום המון בצד המקצועי, שחקן מצויין עם רגל שמאל שתמיד נמצא איפה שצריך ויודע לאיים על השער, אבל אם ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס יחליטו שהוא לא הכרחי, גם אז אני אגיד ״אמן״. יוסי וברק קנו במעשים את האמון שלנו ואני בטוח שהם ידעו להעמיד קבוצת כדורגל טובה שתתחרה על פלייאוף עליון ותילחם להגיע לשלבים המאוחרים בגביע.
בתהליך אותו אנחנו עוברים יש לשנה הקרובה משמעות קריטית. המזרחי סולד אאוט מנויים ולאט לאט הקהל הירושלמי משנה דפוסי התנהגות של שנים כי מבינים שזאת הדרך להסתכל למכבי תל אביב ולמכבי חיפה בלבן של העין. בנושא חשוב לא פחות, שולח מכאן את ברכתי לאברמוב ואומר שתומך בו בכל מהלך שיבחר לעשות כנגד ההתאחדות שמתעללת בנו שנים. קיץ ארוך לפנינו, אנחנו צריכים להתאזר בסבלנות והכי חשוב: לא להפסיק לחייך. יש גביע בירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר