בית"ר חגיגה (צילום: ניר קידר)
בית"ר חגיגה (צילום: ניר קידר)

"מרגישים כבר את טירוף הפלייאוף"

דריכות שיא בבית"ר לקראת המאני טיים. מחר, מוצ"ש, זה מתחיל עם משחק נגד מכבי נתניה. "אנחנו יכולים לעשות עונה בלתי נשכחת"

פורסם בתאריך: 15.3.18 14:44

החגיגות על כר הדשא בסיום הניצחון על הפועל רעננה הדגישו, עוד יותר מהכל, עד כמה בית"ר של העונה הנוכחית היא קבוצה שמחה. כזו שנהנית מכל רגע, גם אם מדובר על ניצחון שהושג במשחק חלש יחסית.

ויש לצהובים על מה לשמוח. העונה הזו, רגע לפני שמתחיל הפלייאוף עם המשחק (מוצ"ש) נגד מכבי נתניה (20:30 בטדי), היא הטובה ביותר של בית"ר בעשור האחרון ומכל הבחינות.

"מרגישים את הדריכות, כולם פה בטירוף לקראת הפלייאוף", מתאר גורם בבית"ר את התחושות רגע לפני שהמאני טיים מתחיל. "נותרו לנו 12 משחקים עד לסיום העונה, שכל אחד מהם הוא גמר גביע. יש טירוף של ממש".

את העונה הסדירה, כידוע, סיימה בית"ר במקום השני בטבלה עם 56 נקודות, מרחק נקודה אחת מהפועל באר שבע שבמקום הראשון. ועוד יותר מכך, הצהובים הבקיעו עד כה 60 שערי זכות, ובשני המקרים מדובר על המספרים הטובים מזה כעשור, מאז קבוצת המיליונים שהעמיד בבית וגן ארקדי גאידמק.

כעת פניהם של הצהובים לדבר האמיתי, לרגעי ההכרעה, אלה שיקבעו האם בית"ר תעשה כאן עונה בלתי נשכחת ותחגוג אליפות ואולי אפילו דאבל.

"היה לנו קשה נגד רעננה אבל הראש כבר בשבת, במשחק נגד נתניה", מציין גורם אחר בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "בהחלט אפשר לומר שעכשיו מתחילה העונה האמיתית".

בבית"ר, כאמור, יש דריכות רבה לקראת משחקי הפלייאוף, כשבקבוצה שמים דגש מאוד גדול על החודש הקרוב, שמוגדר כגורלי וככזה שיראה סופית לאן פני הקבוצה.

המשוכה הראשונה ממתינה כבר מחר, מכבי נתניה של סלובודן דראפיץ'. משוכה לא קלה אבל לא כזו שבטדי בית"ר לא אמורה לעבור. לאחר מכן, בעוד כשבועיים, ממתין לבית"ר משחק חצי גמר הגביע נגד נגד הפועל קרית שמונה (ראשון, 1.4, 20:50 בסמי עופר), כששלושה ימים לאחר מכן (רביעי, 4.4) תתמודד בית"ר במשחק עונה נוסף – נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר.

"מעכשיו ועד לסוף העונה אנחנו צריכים לקחת נקודות בכל משחק", מדגיש גורם בבית"ר. "אנחנו חייבים לנצח את נתניה במוצ"ש, כמובן שלעבור את קרית שמונה בגביע ואז נוכל להסתפק גם בתיקו בטרנר נגד באר שבע. אם הדברים הללו יסתדרו זה ייתן לנו פוש וביטחון גדול לקראת ההמשך".

הטירוף, כמו שניתן להבין, בהחלט בנמצא ואווירת ההכרעה מרחפת סביב בית וגן. השחקנים יודעים היטב שכל העונה הזו תלויה בתוצאות שיושגו במשחקים הקרובים והם מודעים לגודל המעמד ולגודל האחריות.

"המאני טיים של העונה מתחיל", מציין שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומתאר את התחושות לקראת הפלייאוף: "אנחנו מרגישים עכשיו שכל משחק הוא גמר גביע. אם לא נצליח, כל מה שעשינו בעונה שלמה ירד לטמיון. עם כל הטירוף והרצון, אנחנו יודעים שכל אחד מהמשחקים בפלייאוף הוא קשה. זה לא רק מכבי תל אביב והפועל באר שבע, גם מול הפועל חיפה, בני יהודה ונתניה לא יהיו לנו חיים קלים".

"מרגישים כבר את טירוף הפלייאוף", מדגיש שחקן נוסף בבית"ר ומציין כי "שום משחק לא הולך להיות קל ואנחנו חייבים להיות בשיאנו. האוהדים חייבים ללוות אותנו בכל משחק, ובוודאי שבמשחקי הבית טדי חייב להיות מלא. אנחנו רוצים ומחכים שהקהל יבוא בהמוניו".

אותו שחקן מתייחס גם למשחקי הפלייאוף ומציין כי "אנחנו צריכים להשיג כמה שיותר ניצחונות, במיוחד נגד הגדולות, אבל אנחנו לא מזלזלים בקבוצה האחרות. לא יהיו בפלייאוף משחקים קלים ואנחנו נצטרך לעשות את העבודה".

בית"ר חגיגה (צילום: ניר קידר)

(צילום: ניר קידר)

עשר שנים בדיוק חלפו מאז זכתה בית"ר באליפות. אז, בעונת 2007/08 זה הסתיים בדאבל היסטורי ובחגיגות ענק. בבית וגן מודעים להיסטוריה ולנתונים, אך משתדלים לשמור על צניעות ועל פרופיל נמוך. "אנחנו מנסים שלא לחשוב על זכייה באליפות או בגביע", אומר שחקן אחר בבית"ר. "כמובן שיש הזדמנות גדולה לזכות, אבל אנחנו מנסים להתרכז אך ורק במשחקים. אין זמן לחשוב יותר מדי קדימה. צריך לעשות את העבודה בכל משחק".

למרות העונה הגדולה עד כה, בבית"ר כאמור מנסים להנמיך ציפיות, כשלדברי גורם בקבוצה "הפועל באר שבע ומכבי תל אביב עדיין פייבוריטיות לזכייה באליפות. נכון, אנחנו בתמונה, אבל צריך להיות עם רגליים על הקרקע ולהודות ששתיהן טובות יותר כמעט בכל פרמטר, פרט להבקעת שערים. מספיק היה לראות את העוצמות של מכבי תל אביב נגד מכבי פתח תקוה כדי להבין עד כמה הם טובים".

 

 

שחקן בקבוצה מוסיף ומודה כי "אנחנו לא נראים טוב כמו מכבי תל אביב, אבל אנחנו עדיין מנצחים. אנחנו בהחלט שואפים ומקווים לחגוג בסיום העונה, זה בהחלט אפשרי. אלוהים איתנו, ככה זה נראה. בני גם אומר את זה לפעמים – שאלוהים איתנו".

שחקן נוסף בבית"ר מציין כי "אנחנו לקראת קו הסיום. אנחנו ממש רואים אותו בעיניים ועכשיו צריך לתת את האקסטרות כדי לחצות אותו. יש לנו משחק קשה מול מכבי נתניה, אחר כך את הפועל קרית שמונה ואז משחק בטרנר נגד הפועל באר שבע, שבמשחק הזה נצטרך לעשות תיקון על הנקודות שאיבדנו שם לפני כשלושה שבועות".

"אנחנו בהחלט מרוצים מהמצב", מוסיף שחקן אחר בבית"ר. "אנחנו בתקופה טובה ואני שמח מאוד שהגענו לפלייאוף במומנטום טוב. אנחנו קרובים לדאבל ומקווים להמשיך לעשות את העבודה כמו שעשינו עד עכשיו. אנחנו הולכים עכשיו לסדרה של משחקים לא קלים, אבל יש לנו חדר הלבשה חזק מאוד ובריא ואני מאמין שזה יעזור לנו. אנחנו רוצים ומקווים להמשיך להצליח. יש לנו שתי מטרות מאוד חשובות – אליפות וגביע – יש תכונה גדולה בקבוצה ואנחנו גם מרגישים את הטירוף מצד הקהל לקראת רגעי ההכרעה".

גורם בבית וגן מסכם ואומר: "אנחנו בהחלט יכולים לעשות עונה בלתי נשכחת. כבר עכשיו אנחנו בעונה אדירה וצריך עוד פוש אחד כדי להפוך אותה לבלתי נשכחת. יהיה מעניין ואני מקווה שגם שמח".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר