יאקוב סילבסטר (צילום: ניר קידר)
יאקוב סילבסטר (צילום: ניר קידר)

משחק העונה: 3:1 לבאר שבע על בית"ר

הצהובים שחורים נקלעו לפיגור מהיר מרגליו של בן סהר(3) ניב זריהן שילש את התוצאה עם צמד(33,50) אריק סאבו רק המתיק את הגלולה(59)

פורסם בתאריך: 4.4.18 21:39

לאחר העפלה לגמר הגביע בתחילת השבוע קיוו הצהובים שחורים לסוא עם מומנטום חיובי ולפחות לחזור עם נקודה לבירה.

האדומים לבנים פתחו בסערה את המשחק וטעות בהגנה של קלאודמיר הובילה לכדור תוהה שהגיעה לרגליו של בן סהר שקבע 1:0 כבר בדקה השלישית והימם את בית"ר.

למרות הפיגור המהיר בית"ר לא נשברה וחזרה למשחק, אך החמצות מסמרות שיער של סילבסטר, מנעו שיוויון לאחר שפעמיים ממצבים קורצים שלח את הכדור החוצה.

הירושלמים באו בטענות לשופט זיו אדלר כשאנתוני וארן הוכשל ברחבה אך השופט התעלם ולא הורה על בעיטת 11 מטר.

"היה פנדל של 100%" טען בסיום גורם במועדון בשיחה עם ספורט כל העיר והוסיף ש"היה עוד פנדל שהגיע לנו גם סמחצית השנייה, גם השער השני שבאר שבע הבקיעה באה בעקבות עבירה של אוגו על קלאודמיר, קופחנו במשחק הזה"

האלופה הענישה את ההחמצות של בית"ר ובהתקפה מתפרצת כדור של מליקסון מצא את ניב זריהן לבד מול קליימן וגלגל מתחת לרגליו של השוער וקבע 2:0.

"קיבלנו שני שערים ממתפרצות ומחוסר ריכוז שלנו" טען בסיום שחקן בקבוצה והתייחס ליכולת הטובה שהירושלמים הציגו ולמרות זאת שוב ירדו מנוצחים בטרנר:"זה חלק מהכדורגל לא ניצלנו את המצבים שהגענו אליהם, נצטרך לתקן את זה במשחק הבא נגד בני יהודה"

המחצית השנייה נפתחה כפי הראשונה וזריהן שלח כדור אשיר מ-20 מטר כדור שעבר מתחת לרגליו של קליימן וחדר לרשת וזה כבר 3:0 לאלופה בדקה ה-50.

ארי סאבו צימק את התוצאה ל-3:1 מכדור עונשין מ-11 מטר, ארבע דקות לאחר מכן בעקבות נגיעת יד ברחבה של בלם באר שבע חאתם אלחמיד.

בעקבות ההפסד בית"ר מתרחקת 4 נקודות מהפועל באר שבע שבמקום הראשון, כשהצהובים שחורים יארחו את בני יהודה ביום ראשון(21:00, טדי)

"אנחנו פשוט פראיירים" טען בסיום גורם במועדון בשיחה עם ספורט כל העיר והתייחס להפסד כשאמר:" חלק מההפסד אפשר לשייך למשחק תחילת השבוע בגביע באנו עייפים ועם מחסור של שחקנים, זה מבאס מאוד כשפעם שנייה ברציפות אנחנו משחקים טוב נגד באר שבע ולא לוקחים נקודות.לא היה מגיע לנו להפסיד תיקו בהחלט הייתה תוצאה משקפת את המשחק."

"אנחהו נצטרך לחזור ולנצח את המשחק מול בני יהודה הוסיף גורם נוסף במועדון והתייחס למשחק של האלופה נגד מכבי תל אביב ביום שני:"אנחנו מקווים שמכבי תל אביב ינצחו כדי שנוכל להתקרב שוב לבאר שבע"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר