אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

הערב, בית"ר נגד בני יהודה: "אנחנו צריכים את הקהל, עכשיו יותר מתמיד"

אחרי ההעפלה לגמר הגביע, בית”ר מתכוננת לבני יהודה ביום ראשון, והשחקנים יודעים בדיוק מה חסר: "צריכים שהאוהדים יבואו דווקא במשחקים האלה"

פורסם בתאריך: 8.4.18 10:19

"אנחנו נגיע למשחק מול בני יהודה בטירוף", אומר השבוע שחקן בבית"ר בשיחה עם “ספורט כל העיר”. “אנחנו מקווים שלמרות ההפסד בבאר שבע ובעיקר בגלל ההעפלה לגמר הגביע, גם הקהל יהיה בטירוף ויגיע בהמוניו למשחק”.

אז כן. אחרי הפיק של השבוע שעבר – הניצחון בחצי גמר הגביע נגד הפועל קרית שמונה ביום ראשון וההפסד להפועל באר שבע במשחק העונה ביום רביעי, בית”ר ירושלים כבר מוכנה לקרבות שעוד צפויים לקבוצה ומקווה להמשיך במסע אל עבר הדאבל. היום (ראשון, 8.4) ממתינה, כאמור, בני יהודה (21:00 בטדי), כשהצהובים יודעים שהם חייבים לנצח כדי להגיע במומנטום טוב אל המשחק נגד מכבי תל אביב שבוע לאחר מכן.

בית”ר ירושלים, כידוע, סובלת ממכת פציעות ומהמשחק נגד בני יהודה ימשיכו וייעדרו אנטואן קונט שעדיין סובל מהפציעה בברכו, ומרסל הייסטר, שפצוע אף הוא רגלו וחסר כבר למעלה מחודש. מנגד, דוד קלטינס וז’אורז’יניו כשירים וצפויים להיות בסגל.

בעקבות ריבוי הפציעות בתקופה האחרונה, הוקפץ לסגל קשר קבוצת הנוער עוז סיטון, כשבבית וגן יודעים לספר כי גם הצוות המקצועי וגם הבעלים אלי טביב התרשמו מאוד מהיכולות של השחקן.

אוהדי בית”ר (צילום: גיא אדרי)

אוהדי בית”ר (צילום: גיא אדרי)

על המשחק הקרוב נגד בני יהודה, אומר גורם בבית”ר כי “מצפה לנו ביום ראשון משחק לא קל. בני יהודה קבוצה מאוד מאומנת, בשונה ממשחקים נגד הגדולות יהיה לנו קשה יותר כי אנחנו צריכים להיות אלה שיוזמים”.

המשחק ביום ראשון הוא המשחק האחרון שבו היציע המזרחי יהיה סגור, זכר לעונש שספגה הקבוצה מבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הקללות הגזעניות במשחק נגד בני סכנין, וכבר במשחק הבית הבא של בית"ר ירושלים (נגד מכבי תל אביב) היציע המזרחי יהיה פתוח, ובקבוצה מצפים לאצטדיון כמעט מלא במשחקים שנותרו.

“אנחנו צריכים את הקהל איתנו, עכשיו יותר מתמיד”, אומר שחקן בקבוצה. “אנחנו עושים עונה פשוט מדהימה, אני לא מבין למה הקהל מגיע רק למשחקים הגדולים. אנחנו צריכים שהם יבואו דווקא במשחקים האלה”.

 

בבית”ר יש ביקורת מאוד גדולה על שיבוץ המשחקים, שבמסגרתו הוחלט כי בית”ר תארח את בני יהודה ביום ראשון, בעוד המשחק המרכזי בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע יתקיים יום למחרת – למרות ששתי הקבוצות לא שיחקו בחצי גמר הגביע.

“זו פשוט בושה שאנחנו צריכים לשחק משחק שלישי בשבוע, ומכבי ובאר שבע, שלא שיחקו, משחקות אחרינו”, אומר גורם בבית וגן ומוסיף: “יש לנו לא מעט שחקנים שלא משחקים כבר תקופה, ובכל זאת אנחנו עומדים בציפיות. היו יכולים לתת לנו עוד יום אחד של מנוחה, לא היה קורה כלום אם המשחק של מכבי ובאר שבע היה ביום ראשון”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר