ניסו קפילוטו (צילום: ניר קידר)
ניסו קפילוטו (צילום: ניר קידר)

"למשחק ביום שני לא תהיה שום השפעה על גמר הגביע"

בלם הפועל חיפה ניסו קפילוטו מוכן למפגש הליגה מול בית"ר ביום שני, וגם לזה שיתקיים בין הקבוצות ב-9.5: "המטרה היא לזכות בגביע"

פורסם בתאריך: 22.4.18 12:51

ביום שני הקרוב, 23.4, תצא בית"ר לאצטדיון סמי עופר שם היא תשחק נגד הפועל חיפה (21:00), במה שהוא הכנה לקראת גמר גביע המדינה, שיתקיים כידוע ב-9.5 באצטדיון טדי.



האדומים מהכרמל מגיעים למשחק כשהם מתוסכלים מאוד אחרי שאיבדו יתרון של שני שערים נגד הפועל באר שבע ביום ראשון האחרון, כשאת שער השוויון לזכות באר שבע הבקיע דווקא חלוץ הקבוצה עדן בן בסט ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.

"היה מתסכל מאוד", מודה בלם הפועל חיפה ניסו קפילוטו בשיחה עם "ספורט כל העיר". "להפסיד 2 נקודות חשובות במאבקי הצמרת ועוד בתוספת הזמן ומשער עצמי זה לא ייאמן. מעבר לכך, היינו שווים ארבעה שערים במשחק הזה אבל החמצנו בלי סוף, ולבסוף אפילו לא ניצחנו. הפועל באר שבע היתה חלשה מאוד, אבל היא נהנתה במשחק נגדנו מהרבה מזל. פשוט בלתי נתפס שלא הצלחנו לנצח אותם. כעת המטרה היא להשאיר את המשחק הזה מאחור ולהתכונן למשחק נגד בית"ר ביום שני".

קפילוטו, בן 28, שיחק, כידוע, בשתי קדנציות שונות בבית"ר – האחרונה שבהן היתה בסיום עונת 2014/15, אז הוא עזב לאחר שלא קיבל יותר מדי קרדיט בהרכב. מאז הוא שדרג את היכולת ונדמה כי העונה הזו היא אחת הטובות בקריירה שלו. קפילוטו, ביחד עם גבריאל תאמש, הפכו את ההגנה של הפועל חיפה לשנייה בטיבה בליגה, כשהקבוצה ספגה עד כה 28 שערים ב-30 משחקים 0 ממוצע של פחות משער למשחק. ההגנה הזו היא אחת הסיבות המרכזיות בריצה המטורפת של הפועל חיפה העונה, כשפרט להגעה לגמר הגביע, היא מדורגת במקום השלישי בטבלה והיא בהחלט חווה את העונה הטובה ביותר שלה מאז עונת 1998/99 – אז זכתה הקבוצה באליפות.

"הולך לנו טוב, אפילו מצוין השנה", אומר קפילוטו ומוסיף התייחסות ליכולת האישית שלו: "אני חושב שאני מצליח תמיד לשמור על האיכויות שלי, אבל אין ספק שברגע שהקבוצה מצליחה, אז זה בולט הרבה יותר".

החוזה שלך מסתיים בקיץ, תישאר בהפועל חיפה?

"אני לא בטוח שאמשיך. הפועל חיפה רוצה שאשאר אבל אנחנו צריכים עוד להגיע לעמק השווה מבחינה כלכלית, כי לכל אחד יש ציפיות משלו. צריך לראות איך יתפתח המשא ומתן".

ניסו קפילוטו (צילום: ניר קידר)

ניסו קפילוטו (צילום: ניר קידר)

איבדתם נגד באר שבע שתי נקודות יקרות שהיו יכולות להחזיר אתכם למאבק על האליפות. מהן המטרות כרגע?

"האליפות באמת נראית אבודה. אנחנו רחוקים מאוד מהמקום הראשון, אך אנחנו כן מסתכלים למעלה, כשהמטרה כרגע היא להשיג את המקום השני. בנוסף, יש לנו עוד מטרה חשובה, אולי הכי חשובה, והיא לזכות בגביע".

אתה חושב שהמשחק הקרוב מול בית"ר מהווה סוג של הכנה לגמר הגביע?

"לדעתי למשחק ביום שני לא תהיה שום השפעה על גמר הגביע. מדובר כאן על משחק ליגה שבשלב הזה מאוד חשוב לבית"ר, שרוצה להישאר קרובה לבאר שבע כמה שיותר. כמובן שהמשחק חשוב גם לנו, אבל הגמר הוא משהו אחר. לכל תוצאה שלא תהיה, ואני מקווה שאנחנו ננצח ונאסוף עוד שלוש נקודות, לא תהיה שום משמעות בגמר. גמר גביע זה תחושות אחרות, אמוציות שונות ולחץ אדיר".

 

ועדיין, שני משחקים בתוך שבועיים נגד אותה קבוצה זה לא דבר פשוט.

"שום משחק בליגה הוא לא פשוט. נכון שקשה לשחק פעמיים בזמן קצר, אבל זה כבר קרה לנו השנה פעמיים ובהפרש של ארבעה ימים בין משחק למשחק – נגד הפועל עכו, שפגשנו בשמינית הגמר וגם בליגה, והשגנו שני ניצחונות, ונגד מכבי חיפה, ששיחקנו מולה ברבע הגמר ואז בליגה, כשבגביע נגמר תיקו ועלינו בגלל שערי חוץ ואז ניצחנו אותם בליגה. כך שאמנם זה לא קל, אבל כבר יש לנו ניסיון עם הסיטואציה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר