גיא לוזון, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
גיא לוזון, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

גיא לוזון מונה למאמן בית"ר: "רואה בזה כבוד ואתגר ענק"

על רקע חוסר הוודאות סביב הבעלים אלי טביב, גיא לוזון חתם לפני שעה קלה לעונה אחת כמאמן בית"ר. ""אני רואה בזה כבוד ואתגר ענק", אמר המאמן לאחר החתימה, "מאחל בהצלחה לכולנו - צוות, קהל ושחקנים. כעת כל כולי נתון לעשייה על מנת להצליח"

פורסם בתאריך: 27.5.18 12:52

הערפל סביב בית"ר ירושלים עדיין לא התפזר, אבל לפני שעה קלה החלה לנשוב סביב בית וגן רוח חדשה ורעננה, זאת עם החתמתו של גיא לוזון למאמן הקבוצה לעונה הקרובה.

לוזון מגיע למרות חוסר הוודאות סביב בית"ר ירושלים, כשעדיין לא ברור מה יהיה גובה התקציב לעונה הבאה והאם הבעלים אלי טביב ממשיך במועדון או שהוא באמת זז הצידה כפי שהכריז במסיבת העיתונאים שקיים לפני שבועיים.

  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"אני שמח להגיע למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים", אמר לוזון לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה. "אני רואה בזה כבוד ואתגר ענק. מאחל בהצלחה לכולנו – צוות, קהל ושחקנים. כעת כל כולי נתון לעשייה על מנת להצליח".

גורם בבית"ר מוסיף ואומר: "זו בהחלט הצהרת כוונות. עכשיו זה המבחן האמיתי של גיא. אחרי שהוא נכשל במכבי חיפה זה גלגל הצלה בשבילו".

לוזון, כידוע, מגיע לבית"ר אחרי שפוטר ממכבי חיפה בחודש דצמבר האחרון. הוא מחליף בתפקיד את בני בן זקן, שהודיע כזכור לאלי טביב שאינו מעוניין להמשיך בבית"ר.

את הקריירה שלו כמאמן החל לוזון במכבי פתח תקוה, המועדון שבו שיחק. הוא הוביל את המלאבסים למספר עונות יפות ואף העפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של הליגה האירופית. התחנה הבאה שלו היתה הפועל תל אביב, שם הוא נכשל, ומשם הוא חזר "הביתה", למכבי פתח תקוה. בהמשך הקריירה אימן לוזון גם את בני יהודה במשך שנתיים, ואז קיבל את הנבחרת הצעירה של ישראל, והיה המאמן באליפות אירופה לנבחרות צעירות שנערכה בישראל בשנת 2013.

בסיום האליפות הוא עזב את הנבחרת הצעירה לטובת קבוצת סטנדרד ליאז' הבלגית. גם התחנה הבאה של לוזון היתה באירופה, הפעם צ'רלטון אתלטיק מהפרמייר שיפ (ליגת המשנה באנגליה), אך גם שם הוא לא זכה להצחה גדולה ופוטר. עם חזרתו לישראל הוא מונה למאמן הפועל תל אביב בפעם השנייה, אך כמו בקדנציה הראשונה הוא לא זכה להצלחה והתפטר עם תחילת הליך הפירוק של הקבוצה.

באמצע העונה שעברה הוא מונה למכבי חיפה, והצליח להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון. אלא שהעונה השנייה שלו אצל הירוקים היתה כישלון מהדהד והוא פוטר, כאמור, במהלך חודש דצמבר.

לוזון, כידוע, היה מועמד לאמן את בית"ר מספר פעמיים בעונות האחרונות, אך לא קיבל את התפקיד או לא רצה בו, כפי שקרה לפני כשנתיים, אז הוצע לו התפקיד, אך הוא העדיף שלא לקבל את ההצעה של אלי טביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר