אלי אוחנה (צילום: שרון בוקוב)
אלי אוחנה (צילום: שרון בוקוב)

אלי אוחנה מבטיח: "תהיה קבוצה חזקה"

אוחנה, האיש החזק בבית וגן, שוחח עם שחקני בית"ר ירושלים לפני האימון ביום שלישי שעבר והדגיש: "יגיעו שחקנים נוספים ונתחזק במספר עמדות"

פורסם בתאריך: 17.6.18 11:10

בשקט, בלי מאות אוהדים שמעודדים בקולי קולות ובלי רימוני עשן והרמת שחקנים על הכתפיים, פתחה בית"ר ירושלים ביום שלישי שעבר (12.6) את ההכנות לעונת 2018/19, כשהיא סוחבת בגבה את סיום העונה החמוץ עם פוסט טראומה מדיבורי העזיבה של אלי טביב.

כ-40 אוהדיםבבלבד הגיעו לאימון הבכורה של גיא לוזון במועדון, שנראה שמח מתמיד פיזר חיוכים לכל עבר ואף הסתובב אל הקהל, כשקרא לעברו בין היתר "גיא אל תקשיב לאס אם אסים שאלי טביב שולח לך". פרט לקריאות לעבר לוזון, אוהדי בית"ר ירושלים  בחרו להביע את דעתם על הבעלים טביב, עם קריאות גנאי וקללות.

למרות העזיבה של לא מעט שחקנים, בהם שחקנים בכירים דוגמת איתי שכטר, חן עזרא, בוריס קליימן וקלאודמיר, לא מעט פנים מוכרות נראו על משטח האימונים בבית וגן, בהם עידן ורד, אנתוני וארן, יאקוב סילבסטרה, אופיר קריאף, דוד קלטינס, טל כחילה, יעקב בריהון דיויד בויסן ואחרים, שאליהם הצטרפו השוער איתמר ניצן והבלם קרלוס קויאר, שלא התאמן עם הקבוצה לאחר שעדיין לא עבר את כל בדיקות הרפואיות.

מצד שני, על המגרש נראו גם לא מעט פרצופים חדשים – מרביתם של שחקני קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים או של שחקנים שסיימו עונת השאלה בקבוצות אחרות וחזרו אוטומטית לסגל.

"אני לא מבין למה הקהל מתרגש ומדבר על סגל חלש ואלמוני – הרי בכל שנה אנחנו פותחים ככה את העונה", מציין גורם בבית"ר, שאף מעביר מסר לאוהדים ואומר: "אין מה לדאוג, כל שנה אנחנו מתחילים כשיש חוסר ודאות, אבל אחרי מוקדמות הליגה האירופית הכל יסתדר והמצב יחזור לקדמותו. מה שהיה הוא שיהיה שום דבר לא ישתנה. אלי טביב הוא הבעלים והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה".

למרות חוסר הוודאות ועל אף מחאת האוהדים, השחקנים עצמם התרגשו לחזור לאימונים. "כיף ומרגש לפתוח עונה", מציין שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אמנם אנחנו עם סגל די חדש וצעיר, אבל כזה שמבוסס על שחקני בית וזה משהו שהיה חסר פה. כולם יודעים שגיא לוזון אוהב מאוד שחקנים צעירים, וזה הזמן שלהם להוכיח את עצמם שהמקום שלהם בקבוצה. מעבר לכך, ולמרות שאנחנו חייבים להתחזק מאוד, השלד שנשאר מהעונה שעברה הוא טוב".

 

עוד לפני האימון ערכו גיא לוזון ואלי אוחנה שיחה עם השחקנים. אוחנה, האיש החזק היום במועדון, אמר בשיחה: "יגיעו שחקנים נוספים ונתחזק במספר עמדות. בסופו של דבר גם מרסל הייסטר שלא כאן, יחזור. אין מה לדאוג, הקבוצה תהיה חזקה".

"לא הייתי מגיע לבית"ר אם לא הייתי מאמין שאפשר לעשות כאן דברים טובים", הוסיף המאמן לוזון, "אני מאמין בקבוצה הזאת ובשחקנים שיש כאן. "אני לא מסוג המאמנים שמדברים עם התקשורת על שחקנים ועל מה שקורה בקבוצה, ככה שאני מצפה מכם להתנהל אותו דבר ולא לדבר עליי ולהעביר ביקורת. תכבדו אותי ואת עצמכם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גורם המועדון: "מה שהיה הוא שיהיה שום דבר לא ישתנה. אלי טביב הוא הבעלים והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה".
    באמת? אבל רוב מוחלט של האוהדים לא רוצים את טביב במועדון בנוסף לזה שגם טביב הצהיר שהוא זז הצידה. זה קרע שאי אפשר לאחות אותו.
    אז למה שמה שהיה הוא שיהיה?
    מה שיהיה זה כאוס שילך ויתגבר עד הפרידה הבלתי נמנעת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר