אלי טביב, צילום מסך של קבוצת הוואטסאפ של בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
אלי טביב, צילום מסך של קבוצת הוואטסאפ של בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

שחקני בית"ר עושים הפועל חיפה בוואטסאפ

פרשת המסרונים, גרסת בית וגן: עידן ורד בקבוצת הוואטסאפ הקבוצתית – "אנחנו סופגים חרא וכבר חודש, אבל יש גבול; אנחנו בית"ר ירושלים זה לא חוג". הרקע, משחק אימון בכפר סבא, שאליו התבקשו השחקנים להגיע עצמאית

פורסם בתאריך: 24.7.18 13:24

עידן ורד זועם: "יש גבול לזלזול בנו ובמקצוע; אנחנו בית"ר ירושלים זה לא חוג" – כך כתב אתמול, שני, ורד בקבוצת הוואטסאפ של שחקני הקבוצה, שהגיעה לידי "ספורט כל העיר", וזאת לאחר שנמסר לשחקנים כי הם יצטרכו להגיע באופן עצמאי למשחק האימון בכפר סבא – המתוכנן להיערך היום, שלישי, ב-16:30.

הזעם של ורד הגיע בעקבות דברים שכתב לשחקני בית"ר מנהל הקבוצה ניר אפרתי. "אימון בוקר כרגיל 8:00 להיות. אחה"צ משחק אימון 16:30 להיות באצטדיון בכפר סבא". הבלם אור זהבי שואל אותו: "איך מגיעים?". אפרתי משיב לו: "לאחר אימון הבוקר יש ארוחת צהריים, ולאחר מכן נוסעים הביתה. הגעה לכפר סבא עצמאית".

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

ואז מגיע הרגע שבו ורד מתפוצץ: "אפרתי תעביר בבקשה למי שצריך (חיים, גיא, אלי) שאם לא יהיה אוטובוס שיוצא מבית וגן למשחק שחקנים לא יגיעו. יש גבול גם לזלזול בנו ובמקצוע. אנשים לא יבואו במוניות או טרמפים מירושלים וינסו להגיע בכוחות עצמם. אנחנו סופגים המון חרא וכבר חודש, אבל יש גבול".  עוד הוא כותב לו: "יודעים שאתה לא אשם; רק תעביר את זה הלאה". וחותם בדברים: "אנחנו בית"ר ירושלים זה לא חוג".


התכתבות הוואטסאפ המלאה שהגיעה לאתר "כל העיר":

ההתכתבות בקבוצת הוואטסאפ של שחקני בית"ר


כזכור, לפני כשבועיים נחשפה התכתבות של שחקני הפועל חיפה – שהתבדחו בעקבות הודעת מנהל הקבוצה יעקב בן חור להגיע למחנה עם כפכפים ונעלי ספורט.

אבל נדמה שבבית"ר לא בדיוק מדובר בבדיחות הדעת, שכן פרט לבקשות הלא מקובלות שעולות מההתכתבות – הגעה עצמאית למשחק אימון ועוד קודם לכן דרישה להביא בקבוקי מים לאימון – בבית"ר שורר גם חוסר ודאות כלכלי ומקצועי, כששחקנים בקבוצה חוששים לעתידם המקצועי.

עידן ורד (צילום ניר קידר)

עידן ורד (צילום ניר קידר)

מה שהגדיל את חוסר הוודאות בבית"ר, שהיה קיים עוד קודם לכן, זה ההדחה ביום חמישי האחרון בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, כששהפסד לצ'יחורה הגיאורגית גרם לבית"ר להפסד כספי כבד, שכן במועדון האמינו שיעברו שלב, מה שהיה מכניס לקופה כמיליון שקלים. כעת, בעקבות ההדחה, בית"ר ירושלים תצטרך לגייס כספים ממקורות אחרים, כשהאופציה הריאלית ביותר היא מכירת שחקנים, על מנת לעבור בבקרה התקציבית.

אלי אוחנה - יציל את בית"ר ירושלים? (צילום: שרון בוקוב)

אלי אוחנה (צילום: שרון בוקוב)

מיד לאחר ההפסד לצ'יחורה ביום חמישי, ל"כל העיר" נודע כי שחקנים רבים בבית"ר חוששים לעתידם המקצועי עקב המצב הכלכלי הלא ברור שיש במועדון.

"כולנו נמצאים בחוסר ודאות גדול", מתאר שחקן בבית"ר בשיחה עם "כל העיר". "אנחנו לא יודעים מי בכלל הולך לעבור בבקרה, ומי לא הולך לעבור. אנחנו דואגים מאוד למשכורות שלנו וצריכים לחכות ולראות אם נקבל אותן בחודש הבא, זה מצב פשוט קשה שיש אי וודאות לגבי הקבוצה".

"יש שחקנים שרוצים לעזוב", מספר שחקן אחר, "מדברים על זה אחד עם השני. המצב לא נוח להם, והם דואגים לקריירה. אף אחד לא רוצה לקחת על הגב שלו מצב של ירידת ליגה".

מבית"ר נמסר בתגובה: "יש אוטובוס למשחק האימון היום. עלה שיקול שלא להזמין אוטובוס בגלל שרוב השחקנים לא מירושלים, אבל הוחלט בסוף להזמין".

תגובת עידן ורד בשם השחקנים: ״לא הייתה כאן כוונה לאיים. מדובר באי הבנה, כשניר אפרתי מנהל הקבוצה פנה אלינו לא חשבנו שמדובר במחשבה על עניין מספר השחקנים המגיעים מהמרכז ומירושלים. הדבר טופל במיידי מצד המועדון. אין כאן כוונה לפגוע באף אחד. כקפטן של הקבוצה, צר לי שתוכן השיחה הודלף. זה מעשה לא אחראי ופוגעני״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רוני

    תתעורר תביב גומר עליכם אסור לתת לא להרגיש נוח ולא לעסקים שלא ללות אותו מחוץ לבית לנסוע אחריו לאל פינה לא לעזוב אפילו לשניה את העסקים בארץ פשות להשבית את העסקים שלא ואותו לחלותים. ולפי החוק בלי אלימות

  2. סמי

    מי שהדליף את השיחה, כשהמטרה ברורה – לפגוע בקבוצה, צריך לעוף. ולא משנה מי זה.

  3. מחיים מיכאל

    אוהדי ביתר אכלו את הלוקש של אוהדי הפועל ת"א ושמו לעצמם גול עצמי שהגיעו מים עד נפש זו התוצאה שיתקנו את עצמם ואת הקבוצה במקום לעשות מדורות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר