שחקני בית"ר מאוכזבים אחרי ההדחה מאירופה (צילום: שרון בוקוב)
שחקני בית"ר מאוכזבים אחרי ההדחה מאירופה (צילום: שרון בוקוב)

בבית"ר מבינים: "במצב שבו נמצא המועדון, אסור היה לעוף מאירופה"

בבית"ר מתקשים לעכל את ההדחה ממוקדמות הליגה האירופית ומבכים את ההפסד הכלכלי: "היינו צריכים לנצח את המשחק הזה כדי להכניס לקופת המועדון כסף שמאוד חסר"

פורסם בתאריך: 26.7.18 13:28

"הפסדנו לקבוצה ברמת של ליגה לאומית בישראל. זה כנראה קארמה, כשלא טוב ולא הולך – אז כלום לא הולך. כדורים שלפני חודשיים היו נכנסים פנימה, הלכו הפעם החוצה. האמת, עם כל המצב בקבוצה, אין חשק לכלום. ולמרות זאת, אני מקווה ומאמין שעוד יהיה בסדר". כך, בכאב גדול מתאר השבוע בשיחה עם "ספורט כל העיר" אחד משחקני בית"ר ירושלים את התחושות בבית וגן לאחר ההפסד המביך לצ'יחורה הגיאורגית בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.

מעבר להפסד על כר הדשא, ההדחה כבר בסיבוב המוקדמות הראשון מהווה מכה כלכלית גדולה עבור בית"ר ירושלים, שהוא, איך לומר בעדינות – גם ככה לא מזהיר. בבית"ר, במיוחד מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה, בנו מאוד על עלייה של לפחות סיבוב אחד, שכן הדבר היה מכניס לקופת המועדון כמיליון שקלים, אשר היו נותנים אוויר לנשימה ואולי אף מסייעים לאוחנה להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבית.

שחקן נוסף בבית"ר מציין כי "האכזבה היא מאוד גדולה, לא ציפינו להיות מודחים מאירופה כבר בסיבוב הראשון. במצב שבו נמצא המועדון, אסור היה לנו לעוף. כולנו ידענו שהמשחק הזה יכול לעזור מאוד למצב הכלכלי של הקבוצה, אבל לצערנו אכזבנו את כולם. אנחנו מתוסכלים כי אני חושב שהיינו טובים יותר והגענו למצבים, אבל הכדור לא נכנס".

גורם בבית"ר מנסה להסתכל קדימה ואומר: "אין לנו ברירה אלא להמשיך הלאה. יצאנו פראיירים במשחק. היינו צריכים להבקיע במחצית הראשונה שני שערים לפחות, אבל לא היה מי שייתן גול וזו בעיה שעוד תלווה אותנו העונה".

"היינו צריכים את סוף השבוע כדי להירגע ולצאת מהבאסה של ההדחה", מוסיף שחקן אחר של בית"ר ירושלים. "שיחקנו לא טוב וגיא צדק ביום שלישי האחרון שביקר אותנו בחריפות. הוא לא היה מרוצה מהיכולת, גם אנחנו לא היינו מרוצים מהיכולת. אני גם לא אוהב את זה שמשתמשים בחוסר הוודאות כתירוץ. נכון, המצב לא טוב ואף אחד מהשחקנים לא יודע מה יהיה, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים לדעת להתנתק מדברים כאלה".

למרות זאת, יש בבית"ר כאלה שכן תולים את האשמה בערפל הכבד ששורר סביב הקבוצה. "חוסר הוודאות השפיע עלינו ועל צורת המשחק שלנו", טוען אחד משחקני בית"ר ירושלים. "אנחנו לא יודעים מה קורה ואי אפשר להיות מרוכזים ככה".

 

בבית"ר, כמעט מיותר לציין, התאכזבו גם מהנוכחות הדלילה ביציעים, כשרק 1,000 אוהדים הגיעו לאצטדיון טדי, וזאת בשל המחאה של רבים מארגוני האוהדים כנגד אלי טביב, שבאה לידי ביטוי בהחרמת משחקי הבית של הקבוצה.

יחד עם הכישלון המהדהד על המגרש, בית"ר ירושלים תצטרך להתמודד גם עם קנסות ועונשים שצפויים להיות מושתים על המועדון בשל הקריאות הגזעניות והדלקת האבוקה ביציעי הקבוצה במשחק החוץ נגד צ'יחורה, כשהקבוצה גם עשויה להיענש על פריצתם של חמישה אוהדים לכר הדשא בהפסד הביתי. בבית"ר יש מי שמעריכים כי הקנסות שתקבל הקבוצה עשויות להסתכם במיליוני שקלים.

"היינו צריכים לנצח את המשחק הזה כדי להכניס לקופת המועדון כסף שמאוד חסר", מציין גורם בקבוצה ומוסיף: "ובמקום זה מצפה לנו קנס גבוה בשל התנהגות האוהדים בשני המשחקים. אנחנו נצטרך לראות איך להתמודד עם הנושא הזה כי מדובר בבעיה מאוד גדולה, בטח לאור המצב הכלכלי הלא טוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר