עמירם שחר, אלי טביב (צילומים: מתוך פייסבוק, שרון בוקוב)
עמירם שחר, אלי טביב (צילומים: מתוך פייסבוק, שרון בוקוב)

בדרך לעידן חדש? ההייטקיסט עמירם שחר מנהל מגעים לרכישת בית"ר

שחר, מקים חברת ההייטק 'ספוטנייט', הציע לבעלי בית"ר ירושלים אלי טביב 18 מיליון שקלים, אך טביב מבקש יותר. בימים הקרובים צפוי המשא ומתן להסתיים לכאן או לכאן

פורסם בתאריך: 8.8.18 09:40

האם בית"ר ירושלים בדרך לעידן חדש? אלי טביב מנהל בימים האחרונים מגעים למכירת הקבוצה להייטקיסט עמירם שחר, בן 30, מייסד חברת 'ספוטינסט' שמתמחה בשירותי ענן. יש לציין כי שחר, שמתגורר כיום בחו"ל, העביר באמצעות עורכי דינו הצעה בסך 18 מיליון שקלים. טביב, כידוע, דורש סכום גבוה יותר ובשלב זה ממשיכים שני הצדדים לנהל מגעים דרך נציגיהם בארץ, כשאם תירשם התקרבות צפויה גם להתקיים פגישה בין טביב לשחר.



מאז תחילת השבוע, כידוע, התפרסמו שלל ידיעות על אנשי עסקים כאלה ואחרים שמנהלים מגעים עם טביב, אך אף אחד מהם לא התרומם. האם המגעים הנוכחיים בין שחר לבין טביב יישאו פרי?

במטה המאבק רתמו את ראש העיר, ניר ברקת, במטרה להביא להעברת הקבוצה מידיו של טביב. מהעמותה נמסר: "לאחר שקיבל פנייה מאיתנו, ראש העיר ניר ברקת הסכים לערוב פומבית וציבורית לכל רוכש בעל יכולות ואחריות אשר מעוניין לקנות את המועדון ולקחת על עצמו את תפקיד המתווך מול אלי טביב תוך שמירה על פרטי הרוכש ופרטי העסקה עד חתימתה בסודיות".

עמירם שחר (צילום: מתוך פייסבוק)

בעקבות המשאים ומתנים השונים שנוהלו בימים האחרונים, הצליחו עמותת האוהדים ומטה המאבק של אוהדי בית"ר כנגד טביב לרתום את ראש העיר ניר ברקת לנושא המכירה במטרה להוציאה אל הפועל. מעמותת האוהדים נמסר: "לאחר שקיבל פנייה מאיתנו, ראש העיר ניר ברקת הסכים לערוב פומבית וציבורית לכל רוכש בעל יכולות ואחריות אשר מעוניין לקנות את המועדון ולקחת על עצמו את תפקיד המתווך מול אלי טביב תוך שמירה על פרטי הרוכש ופרטי העסקה עד חתימתה בסודיות".

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

חברת הסטראטאפ של שחר, ספוטנייט, הוקמה בשנת 2015. לחברה משרדים בתל אביב, בלונדון ובסן פרנסיסקו ומאז הקמתה היא ביצעה שלושה גיוסים בסכום כולל של למעלה מ-17 מיליון דולר, וזאת על מנת להמשיך להתרחב לשווקים חדשים.

כידוע, בחודשיים האחרונים, מאז מסיבת העיתונאים שקיים טביב ובה הכריז שהוא זז הצידה ומעביר את זכויות הניהול לאלי אוחנה, שורר בבית"ר חוסר ודאות גדול. המצב הזה הוביל לכך שבית"ר לא עברה בבקרה התקציבית ובמשחק גביע הטוטו לפני שבוע וחצי נאלצה לעלות עם הרכב חסר וללא המאמן גיא לוזון על הקווים.

אם לא יימצא רוכש לבית"ר עד לפתיחת הליגה, לקבוצה לא יהיה מנוס אלא למכור שחקנים וזאת כדי שהיא תעבור בבקרה התקציבית ותוכל לפתוח את העונה. בנוסף, ישנו סיכוי שבשלב הראשוני לא יוכלו כל השחקנים לשחק.
יש לציין כי בבקרה התקציבית ממתינים לטביב, שצריך להודיע כמה אם בכלל הוא מתכוון להשקיע בקבוצה.

תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר