אריק סאבו (צילום: ניר קידר)
אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

"ההתנהלות מול אריק והמשפחה שלו היא בושה וחרפה"

אריק סאבו ובני משפחתו מתגוררים עדיין בבית מלון. מקורבים לסלובקי זועמים: "זה לא מתאים ולא מכבד; אריק מרגיש מרומה"

פורסם בתאריך: 9.8.18 13:08

עוד שבוע עבר, ומסך הערפל בכל הנוגע לבית"ר מסרב להתפוגג. בעל בית ישן יש, קבוצה שעוברת בבקרה עדיין אין. שחקנים ממורמרים יש, שחקנים חדשים גם ישנם – אבל הם לא יכולים לשחק. זה המצב כרגע של בית"ר ירושלים, ואל הבעיות הללו מצטרפות בעיות חדשות-ישנות.

שני שחקניה הזרים של בית"ר ירושלים, אולי הזרים הדומיננטיים ביותר בעונה שעברה – אריק סאבו ויאקוב סילבסטרה – מאוד לא מרוצים מההתנהלות של בית"ר, ומההבטחות הבלתי ממומשות שניתנו להם לפני שחתמו על חוזה חדש.



ל"ספורט כל העיר" נודע כי בטרם החתימה על חוזיהם החדשים של השניים, אלי טביב הבטיח להם כי בית"ר ירושלים תרוץ בצמרת ותיאבק על כל התארים, ושייבנה בסיס חזק.

"יאקוב ואריק מרגישים מרומים", טוענים גורמים בסביבת השניים בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומתייחסים לאותן ההבטחות לפני החתימה על החוזה. "לסאבו היו הצעות מהפועל באר שבע ומחו"ל. הוא בחר להישאר בבית"ר, סמך על הבטחותיו של אלי טביב, והלכה למעשה דבר מזה לא קורה".

לפני מספר שבועות פורסמם ב"ספורט כל העיר" כי משפחתו של סאבו מצאה דירה באזור המרכז, בעיר בת ים, קרוב לחברם יאקוב סילבסטר. בית"ר ירושלים אף הקצתה סכום נכבד, עשרת אלפים שקלים בחודש, לשכירות של משפחת סאבו, אך למרות טלפונים עיקשים של גברת סאבו לגורמים שונים בהנהלה, המועדון טרם העביר את הכסף בפועל לבעל הדירה. השחקן, אשתו ובנו עדיין מתאכסנים בבית מלון בירושלים.

אריק, אליסקה וסבסטיאן סאבו (צילום: אינסטגרם)

עדיין בבית מלון – אריק, אליסקה וסבסטיאן סאבו (צילום: אינסטגרם)

"כרגע אין חדש לגבי מעבר הדירה של אריק", מציין גורם בסביבתו של השחקן. "בית"ר ירושלים לא מעבירה את הצ'קים לבעל הבית, ואני מקווה מאוד שזה ייפתר בימים הקרובים. אם לא, נמצא פתרונות כאלה ואחרים. צריך לשאול את טביב למה בית"ר לא מטפלת בנושא הזה. ההתנהלות מול אריק והמשפחה שלו היא בושה וחרפה. זה לא מתאים ולא מכבד אף אחד מהצדדים, לא את בית"ר ולא את השחקן".

כפי שכבר נכתב בעבר ב"ספורט כל העיר", חוסר הוודאות סביב עתידו של סאבו במועדון היא אחת הסיבות לכך שהשחקן טרם קיבל דירה. בסביבתו של השחקן מחזקים זאת ואומרים: "ברור לנו למה הם עושים את זה. הם בוודאי רוצים לראות מה יתפתח עם סאבו לפני שהם לוקחים על עצמם אחריות של שכירות לשנה. אם סאבו יישאר בבית"ר הוא יקבל את הדירה, אבל במועדון יבדקו קודם כל אם הוא נשאר. לכן הם מושכים את זה".

 

אותו גורם מוסיף ואומר: "ההתנהלות של בית"ר גרועה מאוד. אני יודע שסאבו וסילבסטרה ביקשו מהסוכן שלהם שימצא להם קבוצה, כי הם לא רוצים להישאר בבית"ר. כמו עידן ורד וכמו ז'אורז'יניו, כולם רוצים לעזוב – אין שחקן אחד מהבכירים שרוצה להישאר בבית"ר".

יאקוב סילבסטר (צילום: ניר קידר)

יאקוב סילבסטר (צילום: ניר קידר)

כאמור, גם מבחינת סילבסטרה המצב לא שונה: "יאקוב בינתיים פה", אומר גורם המקורב לשחקן. "יכול לבוא שחקן אחד בבית"ר ולהגיד שהוא מרוצה? אף אחד לא מרוצה מהמצב. לדעתי, מבחינת כל השחקנים, בית"ר זו היסטוריה. הם מבינים שהמצב יכול רק להחמיר, גם אם יבואו רוכשים חדשים".

אותו גורם מוסיף ומתייחס גם למצב הכללי של בית"ר: "כל הזרים של בית"ר באותו מצב – אין אחד שרוצה להישאר. גם קונטה לא רוצה להיות פה. כך או כך, אני לא חושב שישחררו את סאבו בלי שיתקבלו עליו הצעות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    10 אלף שקל לחודש שכירות בבת ים? מי עוקץ אותם ככה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר