אנטואן קונטה (צילום: אורן בן-חקון)
אנטואן קונטה (צילום: אורן בן-חקון)

בבית"ר מתגעגעים: "קונטה חסר לנו מאוד"

בבית וגן ממתינים בקוצר רוח לחזרתו של המגן הצרפתי מהפציעה. בעקבות העזיבה של אריק סאבו ומצוקת המגנים, הוחתם השבוע עוז ראלי לעונה אחת

פורסם בתאריך: 20.9.18 14:33

מאז נחת בבית וגן, מנסה מאמן בית"ר גיא לוזון לייצב את החלק האחורי של הקבוצה. בינתיים, כפי שמעידים שני ההפסדים הרצופים שספגה הקבוצה, זה לא ממש עובד לו. יתרה מכך, ההפסדים למכבי פתח תקוה ולהפועל חדרה רק מחזקים ומדגישים עד כמה חשובים ומשמעותיים שני המגנים שחסרים לבית"ר.



שמואל שיימן הוחתם רק לקראת סוף השבוע שעבר, במועדון ומצטרף לדין אקפי המגן השמאלי היחידי שהיה בסגל. אך הבעיה המרכזית עבור בית"ר היא בעמדת המגן הימני.

כידוע, המגן הימני אנטואן קונטה פצוע עוד מסוף העונה שעברה, ובקיץ הוא אף עבר ניתוח בברכו כשהצפי לחזרתו למגרשים הינו לחודש נובמבר. הפציעה הזו היא מלכודת של ממש, שכן מצד אחד לא שווה להשקיע בהבאת מגן ימני מהשורה הראשונה רק בשביל חודשיים, ומנגד גם השחקן שהיה אמור למלא את החלל – מתן פלג – לא ממש עונה על הדרישות המקצועיות של הצוות המקצועי, כך שבית"ר נאלצת לאלתר בכל שבוע ובמשחק נגד חדרה, למשל, היא איבדה את אריק סאבו בקישור כי הסלובקי תפקד כמגן ימני.

כאב הראש של בית"ר בעמדת המגן הימני רק הולך וגובר, זאת לאחר העזיבה של סאבו ובכך בית"ר נותרה רק עם מגן ימני אחד, עד להחתמתו של עוז ראלי, שהגיע לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

"אני חושב שעוז הוא מגן טוב ומחליף טוב יותר ממה שיש לנו כרגע", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "במידה ודוד קלטינס יחזור מהפציעה שלו הוא יוכל לשחק גם כמגן ימני. במידה ותהיה לנו בעיה במגן השמאלי ראלי הוכיח כבר בעבר שהוא מסוגל לשחק גם בעמדה הזאת. עשינו רכש יחסית טוב, בינתיים, עד שאנטואן קונטה יחזור ויאייש את עמדת המגן הימני".

אנטואן קונטה (צילום: אורן בן-חקון)

"קונטה חסר לנו מאוד", מציין גורם בבית"ר ומוסיף: "אנחנו מחכים כבר שהוא יחזור. אין לנו כרגע מגן ימני".

בינתיים, מי שמעמדו עדיין לא ברור הוא ז'אורז'יניו הברזילאי, שמתאושש בימים אלה מפציעה בברכו. הקשר, כך מספרים בבית"ר, עורך טיפולים ופיזיותרפיה בביתו שבברזיל, ואמור לחזור לישראל בעוד כשבועיים. אולם, עוד לפני הגעתו של הבעלים משה חוגג והנחתת שלושה שחקני קישור, בבית"ר לא רצו שז'אורז'יניו ימשיך, וספק אם מישהו בקבוצה רוצה בכך כעת, כשחוליית הקישור הקדמי כבר מאוכלסת על ידי עידן ורד, ערן לוי, אור אינברום ומאור בוזגלו הפצוע.

"יש קבוצות שירצו לקחת אותו?", תוהה גורם בבית"ר ומוסיף כי "אם לא תהיה ברירה אני חושב שיקפיאו אותו כדי שאפשר יהיה להביא שחקן זר נוסף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר