שחקני בית"ר לאחר הניצחון מול בני סכנין, השבוע (צילום: שרון בוקוב)
שחקני בית"ר לאחר הניצחון מול בני סכנין, השבוע (צילום: שרון בוקוב)

התיאבון נפתח: בית"ר רוצה לחזור מקרית שמונה עם ניצחון

מוצ"ש, 20:30, ק"ש. אחרי הניצחון על סכנין, בבית"ר אמנם חושבים קדימה, אך לא מקלים ראש בביקורת על משחק ההגנה: "המשחק מול קרית שמונה זה המבחן האמיתי"

פורסם בתאריך: 26.9.18 17:13

שמחה גדולה וטירוף נרשמו בחדר ההלבשה של בית"ר אחרי הניצחון 2:3 על בני סכנין. כ-19 אלף אוהדים צהובים-שחורים העניקו תפאורה ענקית ונתנו לשחקני בית"ר דחיפה משמעותית, שתורגמה על המגרש לשלוש נקודות יקרות, הראשונות העונה.



"אין אושר כזה, כיף גדול לנצח את סכנין", תיאר את התחושות שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "התצוגה של הקהל היתה חוויה אדירה. אמנם לא היינו הכי טובים, אבל נתנו משחק לחימה ענק ואנחנו שמחים על שלוש הנקודות האלה".

"חגגנו בחדר ההלבשה, השחקנים שרו ורקדו", מתאר גורם במועדון את מה שהתרחש בחדר ההלבשה הצוהל של הצהובים-שחורים בתום המשחק. משה חוגג שראה את המשחק מול סכנין מהיציע המזרחי נכנס במחצית לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים 'כל הכבוד'.

וגם לקהל מגיעה מילה טובה. "הקהל שלנו היה מדהים וצריך להריע לו", אומר גורם בקבוצה, "הוא נתן תצוגת עידוד למופת, היתה תפאורה אירופאית לכל דבר והוא התאפק והתאזר בסבלנות. חוגג ישב עם הקהל כי הוא רצה להיות 'עם העם'. טוב שיש חיבור טוב בין הבעלים לאוהדים, זה דבר שלא היה קודם".

יחד עם זאת, גורם במועדון אומר כי "יצאנו בשן ועין, לא היינו טובים, אבל למזלנו כבשנו שלושה שערים".

ואכן, הניצחון של בית"ר מעט מטעה. למרות שלוש הנקודות שהשיגו חניכיו של גיא לוזון, המשחק של הקבוצה לא התעלה לרמה גבוהה. ההגנה של הצהובים-שחורים היתה חשופה מאוד, בעיקר באגפים, ושחקני סכנין הגיעו לשפע הזדמנויות וחשפו בעיות חמורות שבהן יצטרך לטפל גיא לוזון. יש לציין כי מתחילת השנה לא מצליחה הקבוצה לשמור על רשת נקייה, ועד כה ספגה בליגה תשעה שערים.

"הצלחתי לישון כמו תינוק אחרי תקופה ארוכה. הגיע הזמן שננצח", משתף גורם אחר במועדון. "זו לא היתה תצוגת תכלית שלנו, אבל רצנו, עבדנו קשה, נלחמנו – וראו את זה על המגרש. היכולת היתה קטסטרופה, ומשחק ההגנה שלנו לא ראוי לקבוצה שרוצה להיות בצמרת. זו בושה".

הניצחון על סכנין ביום שני קטע רצף של שמונה משחקי ליגה רצופים של בית"ר ללא ניצחון, מאז המשחק מול הפועל חיפה אי שם ב-23.4 (0:1 לבית"ר). אגב, הניצחון הקודם של גיא לוזון היה בחודש נובמבר 2017, אז כמאמן מכבי חיפה – על אותה בני סכנין.

שחקני בית"ר לאחר הניצחון מול בני סכנין, השבוע (צילום: שרון בוקוב)

הקרב הבא – מול הפועל קרית שמונה במוצאי שבת, באצטדיונה של הקבוצה מהצפון (20:30): "אני מקווה שהניצחון על סכנין ייתן לנו את הדחיפה הדרושה", מוסיף ואומר גורם במועדון.

המשחק מול קרית שמונה חשוב מאוד – רגע לפני המפגש מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. המטרה, כמובן, היא לחזור לבירה עם שלוש נקודות נוספות.

"אם ננצח את קרית שמונה בקרית שמונה, אפשר להגיד שיצאנו לדרך חדשה", קובע גורם נוסף בקבוצה. "המשחק מול קרית שמונה זה המבחן האמיתי שלנו. אם הם ילמדו אותנו אנחנו בבעיה גדולה, כי אנחנו לא יודעים לשחק מול קבוצות שעומדות נכון. אבל אם מנצחים שם חוזרים לצמרת, ואז יהיה טירוף נגד מכבי תל אביב, עם טדי מלא. לשם אנחנו מכוונים".

"יהיה קשה נגד קרית שמונה, אבל אנחנו צריכים לדעת לעבור את המשחקים האלה", מוסיף אחד השחקנים, "אסור לנו לחזור אחורה. אנחנו יודעים שמכבי מחכה אחר כך. אומנם לא דיברנו על זה, אבל בהחלט מרגישים את זה".

שחקני בית"ר לאחר הניצחון מול בני סכנין, השבוע (צילום: שרון בוקוב)

שחקני בית"ר לאחר הניצחון מול בני סכנין, השבוע (צילום: שרון בוקוב)

מי שגרפו במשחק נגד סכנין מחמאות רבות על היכולות שהציגו הם דן איינבינדר, שערך הופעת בכורה מחודשת במדי בית"ר בטדי, ואפונסו טיירה – כובש השער לאחר מבצע סלאלום נהדר. שער ראשון בישראל.

"אפונסו יצא עם חיוך גדול מהאצטדיון", מציין מקורב לשחקן בשיחה עם "ספורט כל העיר", "הוא היה מאושר על הגול שהוא הבקיע, ואמר שהיתה לו אווירה מדהימה".

גורם במועדון מדגיש: "הוא הבקיע שער-שער, זה שער ענק. אפונסו עובד קשה ומגיעות לו כל המחמאות. גם איינבינדר היה מצוין, רק חבל שהכדור שלו לא נכנס".

שחקן נוסף שגרף מחמאות הוא השוער דודו גורש, שגם ערך בכורה במדי בית"ר בטדי והוכיח כמה ההחתמה של חוגג חשובה למועדון. "היינו צריכים לקבל חמישה גולים, דודו גורש הוא שוער ברמה, יש לו הרבה ניסיון", מתאר שחקן בקבוצה.

מי שנמצא כרגע בתקופה רגישה הוא יאקוב סילבסטר, שלא מוצא את הרשת. בשיחות סגורות הוא אומר: "בעונה שעברה הלך טוב יותר, השנה אין ספק שיש קצת חוסר ביטחון בגלל שעוד לא כבשתי, אבל אני מאמין שברגע שאני אבקיע את הגול הראשון הכל ישתחרר".

כאמור בית"ר תפגוש את הצפונים למשחק חשוב מאוד רגע לפני המפגש מול מכבי תל אביב בשבוע הבא כשהמטרה היא לחזור עם שלוש נקודות לירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר