הרכש החדש של בית"ר ירושלים - ברונו איבה (צילום שרון בוקוב)
הרכש החדש של בית"ר ירושלים - ברונו איבה (צילום שרון בוקוב)

בבית"ר טוענים: "סתם מחתימים פה שחקנים"

ההחתמה של הקשר ברונו איבה בבית"ר גרמה להרמת גבות ולתהיות רבות. "עשו פקק בקישור. אנחנו צריכים חלוץ שיעשה גול"

פורסם בתאריך: 4.10.18 13:07

ביום שלישי בערב הודיעה בית"ר ירושלים כי סיכמה עם הקשר ברונו איבה על חוזה לעונה אחת, עם אופציה לשנה נוספת, כשיומים לאחר מכן חתם איבה על החוזה שלו בקבוצה. השחקן יחזק את הסגל, המעובה במספר רב של קשרים, והוא אמור להתחרות על מקום בהרכב עם אפונסו טיירה, שהגיע לבית"ר העונה מהפועל קרית שמונה. איבה, שהתאמן בבית"ר בתחילת העונה בצל חוסר הוודאות בסוף עידן אלי טביב ולא הוחתם, נחשב לשחקן חופשי ולכן ניתן היה להחתימו למרות סיום מועד ההעברות. בעונה שעברה הוא שיחק בהפועל עכו, שאיתה ירד לליגה השנייה.



"גם ככה יש לנו הרבה קשרים. עשו פקק בקישור, ולכן אני חושב שזה מיותר", אומר שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "בכל אופן, הוא מגיע בתור שחקן בעמדה של אפונסו, כמו בלם של הקישור. הוא לא שחקן 50-50 שמצטרף קדימה".

"פינינו מקום לזרים וניצלנו את זה", מסביר גורם בבית"ר את הסיבה להחתמתו של איבה. "היינו צריכים לעבות את הסגל. אני חושב שהוא יוסיף לנו הרבה כוח באמצע. הוא משחק כקשר אחורי בסגנון של טיירה, הוא 'גרזן' באמצע".

"טוב שהוא כבר התאמן איתנו בעבר. הוא מכיר את המערכת, את השחקנים, את הצוות המקצועי. לא ייקח לו זמן להיכנס לעניינים", מציין גורם אחר בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "ההתאקלמות שלו תהיה טובה. הוא רק צריך להיכנס לכושר, אבל בשביל זה יש פגרה אחרי מכבי".

ברונו איבה (צילום: שרון בוקוב)

ברונו איבה (צילום: שרון בוקוב)

ולמרות הדברים הללו, ההחתמה של איבה לא עוברת בשקט, כשלא מעט מאנשי ושחקני בית"ר ירושלים באים בטענות על ההחתמות האחרונות. כפי שציין אחד השחקנים, ישנו עומס קשרים בסגל של בית"ר כעת, והחיזוק ההכרחי ביותר לא נעשה: מציאת חלוץ.

"מתעסקים בבית"ר בכלום, סתם הביאו אותו", אומר גורם בבית וגן. "חוגג מסכן: כל מה שאומרים לו הוא מביא. נראה לי שמשגעים אותו, וסתם מחתימים שחקנים. מי צריך קשר? אנחנו צריכים חלוץ שיעשה גול. לא מבין למה לא מביאים אחד כזה. שם אנחנו צריכים להתחזק. עוד מתקופת טביב יודעים על החלוץ הניגרי".

החלוץ הניגרי שעליו מדבר אותו גורם הוא ארון סמואל אולנארה, ששוחרר הקיץ מצסק"א מוסקבה. השחקן מבוקש בשני מועדונים, ביניהם היידוק ספליט, ובעברו שיחק עם ערן זהבי בגוואנז'ו R&F. בקבוצה משתוקקים לראות חלוץ נוחת בבית וגן, ולאחר שלא הצליחו להחתים את בן שהר, מתמקדים בבית"ר כרגע בשחקנים חופשיים שנמצאים בשוק. אחד מהם הוא אותו אולנארה.

 

"אנחנו מתכוונים להתחזק בעמדת החלוץ, ויכולים כרגע להחתים שחקנים חופשיים עד ינואר", מציין גורם בבית"ר. "אנחנו רוצים את אולנארה מאוד, וזה תלוי יותר בו מאשר בנו. זה שחקן ששיחק ברמות הגבוהות, שחקן-שחקן, וגיא לוזון רוצה אותו מאוד. להבנתי הסיבה שהוא לא חתם עד השבוע האחרון היא הצעות מקבוצות אחרות, כי מבחינת התנאים שלו הכל כבר סוכם לפני כן".

"מי ייתן גול?" תוהה גורם אחר במועדון, על רקע העובדה שהקבוצה טרם התחזקה בחלוץ. הוא מתייחס גם לבצורת הגדולה מצד צמד החלוצים, יאקוב סילבסטרה ואנתוני וארן, שעדיין לא הבקיעו העונה ולא מזכירים במאומה את היכולת שהפגינו בעונה שעברה: "סילבסטרה ו-וארן לא מסוגלים להבקיע. מביאים שחקנים כמו הצרות שלי. צריך להביא חלוץ כמו בן שהר, לפתות שחקן ברמה שלו ולהביא אותו אלינו. צריך חלוץ שנותן שערים, וזה מה שיעשה את ההבדל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר