מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)
מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)

"כל מי שמכיר את מאור ידע שהכדור יהיה בפנים"

השער של מאור בוזגלו נגד מכבי חיפה הוא לא 'עוד שער' בדרך לניצחון. "לא יודע אם יש בעולם שחקנים שהיו חוזרים ממה שמאור עבר"

פורסם בתאריך: 8.11.18 14:54

ביום שני, בסמי עופר, חיכו אוהדי בית"ר 61 דקות כדי לקפוץ מאושר לאחר גול של הקבוצה. בדקה ה-60, רגע לאחר ההכשלה על שמואל שיימן, אלפי האוהדים שהגיעו לתמוך בקבוצה הפעילו את הטלפונים הניידים כדי לתעד את הרגע הזה, שבו מאור בוזגלו יכבוש את שערו הראשון במדים הצהובים-שחורים, ואת השער הראשון שלו מאז ינואר 2017. כמעט לכל יושבי האצטדיון היה ברור וידוע שמספר 11 בצהוב-שחור הולך לעקוף את החומה ולהשחיל את הכדור לפינה הימנית של גיא חיימוב – וכך בדיוק היה. בוזגלו שלח כדור מדוד מעל החומה, והקפיץ את חצי רבבת אוהדי בית”ר ביציעים ואת כל משפחת בוזגלו, שהיתה בעננים.



עבור הקשר המצוין היה זה רגע מרגש במיוחד: לכבוש שער ראשון מאז שחזר מפציעה ארוכה, כשרוב הפרשנים, ולמעשה רוב האנשים שמעורים בכדורגל הישראלי, כבר ניבאו שחורות ואמרו כי השחקן גמור וכי הפציעה תגרום לכך שהוא יסיים את הקריירה שלו בטרם עת. מספר 11 בצהוב-שחור הראה שוב שהוא עשוי מחומר שממנו עשויים הספורטאים הגדולים ביותר, וכמו בסרטים רומנטיים קלאסיים סידר תסריט עם סיום אוהב וטוב.

מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)

"אין ספק שזו תחושה טובה", מציין יעקב בוזגלו, אביו של השחקן, בשיחה עם "ספורט כל העיר" על התחושות לאחר כיבוש השער הראשון של בנו במדים הצהובים-שחורים. "אם אתה שואל את מאור, הוא ידע שהוא ייתן את הגול, והוא גם כיוון לדקה הזאת פחות או יותר. לפני המשחק הוא אמר למירן, אישתו, שעד הדקה ה-70 הוא ייתן גול".

האב יעקב, שחקנה של הפועל ושל בית"ר בשנות ה-80, מתייחס גם לתחושה שליוותה את משפחת בוזגלו לפני השער. "אגיד את האמת, אני חושב שכולם באצטדיון הרגישו וראו את מה שהולך לקרות", הוא אומר. "כל מי שמכיר את מאור ידע שהכדור יהיה בפנים, לפי הזווית של הבעיטה, וכך גם אני".

דמיינת תסריט כזה, שהוא חוזר עם שער ובישול בפחות מ-90 דקות משחק?

“האמת שכן, זה לא דבר שקורה כל יום. כמובן, עם המספרים של מאור אי אפשר להתווכח, במשך כל הקריירה. יש הבדל בין היכולת שלך כשאתה בכושר וברצף של משחקים ובקצב, לבין הרגעים הראשונים אחרי תקופה כל כך ארוכה וקשה בחוץ, עם הרבה התמודדויות פסיכולוגיות שליליות. למרות הכול אתה חוזר, והופך הכול לחיובי – אין מאושר ממני על זה. זה אומר שהילד גדל עם מנטליות מיוחדת".

"מגיע כל הכבוד למאור. הוא החזיר אותנו למשחק. אם לא הגול הזה, היינו נשארים עד עכשיו בסמי עופר ומנגבים את הדמעות", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". “הוא נכנס טוב לעניינים. הוא היה עסוק ב'סטורי' בפייסבוק, והעלה לשם את כל רגשות האושר שלו. הוא עבר תקופה לא קלה, והוא עבד קשה על מנת לחזור לעצמו. הוא שחקן ווינר, שלא מתייאש. אני לא יודע אם יש בעולם שחקנים שהיו חוזרים ממה שהוא עבר. הוא עשוי מחומר אחר".

לאחר הניצחון ביום שני, בוזגלו חזר לעמוד באור הזרקורים, כשגרף את כל המחמאות מכל אתרי הספורט בישראל. אביו, יעקב, מרחיב: “קודם כול זה נחמד ולא מובן מאליו שמאור בכותרות אחרי השער שכבש. דבר שני, זה כיף אחרי מה שהוא עבר. כיף ומרגש, זה מגיע לו ומחמם את הלב. אני מרגיש גאווה גדולה על השער שהוא כבש. עדיין יש לו על מה לעבוד ומה לשפר, אבל בעזרת השם הוא ירקיד וירקוד עם הקהל המדהים הזה של בית”ר ירושלים”.

גם בבית וגן שמחים מאוד, כמובן, על כך שהקשר המצוין חזר אל כר הדשא ברגל ימין ובכושר נפלא, ועושה קאמבק נפלא מהפציעה שעבר. בשלושה משחקים שבהם שותף במדי בית"ר הוא בישל שער שזיכה את בית”ר בנקודה, נגד אשדוד, וכבש שער בכורה שעורר את הקבוצה והיה הצעד הראשון בדרך לשלוש נקודות עבור המועדון הבית"רי.

"איזה גול יפה של מאור. בגלל זה אנחנו צריכים שחקנים כאלה על המגרש, כמו שהיה לנו קלאודיו בשנה שעברה, שהיה מציל אותנו עם הבעיטות החופשיות שלו", מציין גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומציין: “אם מאור לא היה שם, היינו מפסידים. הוא נכנס במאני טיים, התרגש מאוד אבל לא חגג. הוא נתן כבוד למכבי חיפה".

"הילד כוכב, אבל עדיין קשה לו", טוען גורם בסביבתו של הקשר. "גם מבחינה פיזית כל הפעולות הקצרות קשות לו. אחרי 31 דקות הוא החזיק את המותניים, אבל זה טבעי: לאט-לאט הוא ייכנס לעניינים. לא האמנתי שהוא יהיה עם שער ובישול אחרי פחות מ-90 דקות של משחק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר