בתמונות ברונו איבה, עוז ראלי(צילומים: שרון בוקוב, אורן בן-חקון)
בתמונות ברונו איבה, עוז ראלי (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן-חקון)

בבית וגן יודעים: “יש פה שחקנים שלא מתאימים לרמה של בית”ר”

לצד הדיבורים על חיזוק, בית"ר ירושלים מתכננת לדלל את הסגל בחלון ההעברות. על הכוונת: ניצן, ראלי, ברונו איבה ועוד. שחקן בקבוצה מוסיף: “צריכים לעשות חריש עמוק”

פורסם בתאריך: 25.11.18 13:54

חודש ינואר מתקרב, ולצד הדיבורים על כך שבית”ר תנסה להתחזק בעמדות הקשר האחורי, השוער והבלם, בצוות המקצועי יש מי שרוצה גם לדלל מאוד את הסגל. כידוע, בסגל הנוכחי 28 שחקנים (נוסף על ארבעה שחקני נוער אשר רשומים בסגל הבוגרת, ואור ואקנין הפצוע שעובר שיקום בנפרד בחדר הכושר). בבית”ר מודעים לכך שמספר השחקנים בסגל גדול, ואף גורם למרמור רב בחדר ההלבשה, שכן שחקנים רבים לא זוכים לקרדיט.



השחקנים שעליהם מדברים בבית”ר כמי שצפויים לעזוב את הקבוצה הם, בין היתר: איתמר ניצן, ששותף בשלושה משחקי ליגה העונה, עוז ראלי, ששותף בשני משחקים בלבד העונה, וברונו איבה, שחתם בקבוצה רק ב-3 באוקטובר ועשוי למצוא את עצמו מחוץ למועדון בחודש ינואר, והראייה לכך היא שמאז שניר קלינגר הגיע הוא לא נכלל בסגל.

“יש פה הרבה שחקנים שלא מתאימים”, מספר שחקן בקבוצה ל”ספורט כל העיר”. “צריכים לעשות חריש עמוק בסגל, כי יש פה שחקנים שלא מתאימים לרמה של בית”ר ולמה שהיא מכוונת. אני מקווה שיעשו את השינוי הזה”.

“מתן פלג, דין אקפי, ברונו איבה, עוז ראלי, יעקב בריהון – אלה שחקנים שלא משחקים אז ברור שהם לא יישארו”, מציין גורם בבית"ר.

דין אקפי, שהגיע בתחילת השנה על מנת להיות המגן השמאלי הבכיר של הקבוצה, לא שיחק ולו דקה אחת, בעקבות פציעה טורדנית שסחב. הוא עבד בשבועות האחרונים עם מאמן הכושר, חזר להיות כשיר אך כעת לא נכלל בתוכניות של קלינגר ועשוי לעזוב את הקבוצה גם בינואר. כמוהו גם מתן פלג, המגן הימני שהגיע מעירוני ראשון לציון.

בשל היכולת מתחילת העונה והאכזבה מכמה שחקנים – ביניהם שחקני מפתח – יודעים שחקני בית”ר כי האדמה מתחת לרגליהם רועדת וכי העתיד שלהם כלל לא בטוח. כאמור, צפויים להתבצע שינויים רבים בסגל הקבוצה בחודש ינואר, אלא אם כן יחול שינוי קיצוני ביכולתם של השחקנים הללו.

“בסופו של דבר אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו בכל שבוע”, מציין שחקן בקבוצה בשיחה עם “ספורט כל העיר”. “אלה החיים שלנו, אצל מאמן כזה או אצל מאמן אחר. זה לא באמת משנה. אני חושב שאנחנו צריכים לצאת לדרך חדשה, כי במצב שאנחנו נמצאים בו כרגע אי אפשר להמשיך וכולם מודעים לכך”.

עוד שחקן שסימן שאלה מרחף מעליו הוא יעקב בריהון: לאחר שהגיע בקול תרועה רמה לפני כשלוש שנים מהפועל ראשון לציון, סומן כדבר הבא, כמו עומר אצילי, ונרכש על ידי אלי טביב בסכום של כחצי מיליון שקלים, גם בריהון בדרך החוצה. השחקן מאוד לא מרוצה ממעמדו בבית”ר, למרות שבתחילת העונה הציג יכולת טובה. בחודש ספטמבר האחרון, לקראת סיום חלון העברות, הוא ביקש לעזוב למכבי נתניה אך נתקל בסירוב. בעקבות המחסור בדקות משחק, הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה בחודש ינואר הקרוב.

“אני כבר לא ילד, אני חושב שמגיע לי לקבל דקות וזה הזמן שלי”, אמר בריהון, כך על פי חבריו, שמספרים: “אצל גיא לוזון, כמה שיעקב היה טוב וכמה שגיא תמך בו ועודד אותו – הוא לא קיבל דקות. יעקב לא רואה את עצמו מושאל, הוא כבר בגיל מתקדם יחסית ועליו לדאוג לקריירה שלו”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר