טל כחילה (צילום: שרון בוקוב)
טל כחילה (צילום: שרון בוקוב)

"איך מוותרים על כחילה בשביל בן חיים?"

אפשרות עזיבתו של הבלם מעוררת סערה, גם במועדון ובעיקר בקרב האוהדים. עם זאת, יש כאלו שדווקא לא מתרגשים: "זהבי טוב יותר מכחילה"

פורסם בתאריך: 27.12.18 12:58

טל כחילה צפוי לעזוב את בית"ר בחלון ההעברות של חודש ינואר – כך נודע ל"ספורט כל העיר". כחילה, כידוע, מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה מאז החלה העונה. הבלם מרבה לחמם את הספסל, ולא מקבל את הקרדיט מניר קלינגר, כמו גם מגיא לוזון שהיה לפניו.



אחת האפשרויות שנמצאות על הפרק, הן מבחינת כחילה והן מבחינת בית"ר, היא טרייד עם הפועל באר שבע. ל"ספורט כל העיר" נודע כי בבית"ר בוחנים בימים אלה את האפשרות, ואחת האופציות היא כחילה לבאר שבע, ושיר צדק לבית"ר. אפשרות נוספת שעולה על הפרק היא מעבר של חן עזרא או של עדן בן בסט לבית"ר בתמורה לכחילה.

כזכור, כפי שפורסם ב"ספורט כל העיר", הפועל באר שבע הביעה התעניינות בכחילה כבר בקיץ האחרון, אך אז הדברים לא הבשילו גם בשל מכירת הקבוצה למשה חוגג. כעת, עם פתיחת חלון ההעברות וגם בשל היחסים הקרובים בין חוגג לבין אנשי האלופה, עשוי המהלך לקרום עור וגידים.

יש לציין כי בפני כחילה ישנן אפשרויות נוספות. למעשה, כמעט כל הליגה הייתה שמחה לצרף אותו, ובין השאר מוזכרות כמתעניינות בבלם מכבי חיפה, מכבי נתניה ובני יהודה – שאיתה הוא זכה בגביע המדינה לפני שנה וחצי.

הדיבורים על עזיבה אפשרית של כחילה עוררו כעס גדול בקרב רבים מאוהדי בית"ר. לא מעט פרסמו בימים האחרונים פוסטים ברשתות החברתיות, שבהם הם מבקשים להשאיר את הבלם. גם בקרב גורמים שונים בבית"ר הוויתור על כחילה מעורר תהיות, שלא לומר כעס.

"חבל מאוד שטל יעזוב. הוא טוב יותר משני הבלמים שמשחקים היום במרכז ההגנה", מציין גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "לא ברור לי – איך מוותרים על כחילה, שחקן בית שגדל במועדון, בשביל טל בן חיים, שאתמול היה צריך ללכת? אני באמת לא יודע איך להסביר את זה".

שחקן בבית"ר מוסיף: "זה הראש של בית"ר כרגע: הם כנראה לא רוצים שחקנים לטווח ארוך, אלא רק לטווח הקצר. לפי מה שאני מבין כחילה לא יישאר – הוא ככל הנראה יעבור לבאר שבע".

כחילה גדל במועדון ועלה לשחק בקבוצה הבוגרת לפני שבע שנים. הקבוצה שתקלוט אותו עשויה להיתקל בבעיות, בעקבות דמי ההשבחה שהיא אמורה לשלם לבית"ר, ולכן הועלתה האפשרות לטרייד. אחד הדברים המעניינים בהקשר זה הוא העובדה שבשבוע האחרון החליף הבלם סוכנים, כך על פי גורמים במועדון, ובמקום אבי נמני מונו האחים קצב לסוכניו החדשים – במטרה למצוא לשחקן בית חדש.

"אני לא יודע אם טל יעזוב. אני ניזון מהתקשורת", טוען שחקן בכיר בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אני אולי מאחל לטל קצת לראות דברים בחוץ, למרות שהוא כבר יצא לחצי עונה לבני יהודה".

"אני יודע שבאר שבע התעניינה בטל בקיץ. להגיד שעכשיו זה על הפרק? קשה לי לומר", אומר בשיחה עם ספורט כל העיר גורם המקורב למאמן ניר קלינגר, ומתייחס לעתידו של הבלם הבית"רי: "אם שחקן לא רוצה להישאר בקבוצה ונגמר לו החוזה, אז הוא כנראה מחפש דרך אחרת. מה גם שהוא כרגע לא משחק, ואני מאמין שהוא לא ירצה להישאר. ההתנהלות של טל מצוינת, והוא לא משחק אך ורק בגלל סיבה מקצועית. זה הכדורגל: כשחוטפים הרבה שערים – אני לא אומר, חלילה, שזה בגלל טל – עושים שינויים וכרגע זה מה שנתפס. טל הוא אחלה בלם ובחור טוב, המאמן רצה לראות את זהבי ומאז שהוא נכנס בקושי ספגנו. דברים לפעמים מתגלגלים, ולא משנים הרכב כשהולך לך טוב".


טל כחילה (צילום: שרון בוקוב)


גם במוצאי שבת האחרונה טל כחילה שילם את המחיר ולא שותף במשחק, בעוד אור זהבי הצעיר המשיך לקבל את הקרדיט בהרכב לצד טל בן חיים. בתקופה האחרונה השילוב בין השניים נראה מעולה, וקצב הספיגות של בית"ר ירד פלאים. שני השחקנים מגלים יכולת נהדרת ותיאום מצוין, דבר שבא על חשבונו של אחד מהסמלים של הקבוצה בשנים האחרונות, שחקן שהקהל מזוהה עמו מאוד.
"אור זהבי היום טוב יותר מטל כחילה", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומציין: "נכון שפה ושם זהבי עושה טעויות, אבל גם כחילה בתחילת הדרך עשה כמה טעויות. מתחילת השנה כחילה שיחק 12 משחקים, ועוד כמה פעמים בגביע הטוטו ובאירופה. כרגע אור זהבי מקבל קרדיט, וההגנה יחסית התייצבה, לכן אני לא רואה סיבה לשנות משהו".

"לא יודע אם זו טעות מבחינת בית"ר לוותר על כחילה", טוען שחקן נוסף בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אין לי מושג מה קורה בין בית"ר לבין טל, אני רק יודע שלטל יש חוזה עד לסוף העונה ולכן זה לא באמת משנה: אם טל עכשיו רוצה לעזוב, והמועדון לא רוצה, יש לו חוזה שלפיו הדברים יקרו בסוף השנה. יש כמה דברים שיכולים לקרות, כי בסופו של דבר לשני המועדונים יש אינטרסים כאלה ואחרים".

כפי שפרסמנו כאן לפני כשלושה שבועות, חן עזרא, שלא מוצא את מקומו בהפועל באר שבע וממעט לשחק למרות שחזר מפציעה, מאוד רוצה לחזור לירושלים ולבית"ר, כך על פי מקורביו, והוא עשוי להגיע כבר בחודש ינואר הקרוב.

"חן עזרא זה בדיוק מה שאנחנו צריכים", טוען גורם במועדון. "הוא יוכל להשתלב על כנף שמאל טוב יותר מאשר אור אינברום, שמגלה חוסר יציבות. עזרא מוסיף מהירות, כדרור נכון ומספרים, דבר שכרגע אינברום נותן אבל לא מספיק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר