ביברס נאתכו (צילום: שרון בוקוב)
ביברס נאתכו (צילום: שרון בוקוב)

דעה | לעלות עוד מדרגה – ביבראס נאתכו צריך להיות הרכש הגדול הבא של בית"ר

הוא פנוי, הוא שחקן מצוין, הוא קפטן נבחרת ישראל והוא יכול להיות רכש ענק. וכן, גם לקדם את בית"ר ירושלים צעד גדול נוסף בניקוי התדמית הגזענית. חוגג - לטיפולך | טור דעה

פורסם בתאריך: 20.6.19 11:19

נושא החתמת עלי מוחמד בבית"ר ירושלים נטחן עד דק, אבל עדיין מגיעה למשה חוגג מילה טובה ואף יותר מכך, על שלא נכנע לאוהדים הקיצוניים ויצא עם ניצחון קטן, שכל כולו רשון על שמו, במאבק נגד הגזענות.

חוגג עשה בשכל ובניגוד לארקדי גאידמק שהנחית בבית וגן שחקן כדורגל ראוי ויותר מזה, ובכך גרם לאוהדי בית"ר ירושלים להבין שלצד המאבק החשוב בגזענות, הוא קודם כל חושב מקצועית ובהחתמה אין שום ניסיון לעשות דווקא.

חלק משינוי האווירה בבית"ר מגיע מהפלגים המתונים יותר של המועדון, שמתחיל להעביר מסר גם ללה פמיליה שמתקרב הזמן שיגיע ולא ירחק היום ונראה שחקן ערבי בבית"ר. אבל שחקן טוב כן!



זה מרגיש שחוגג עלה על הפטנט. הוא לא מנחית בבת אחת שחקן ערבי, אלא עושה זאת בשלבים. תחילה שחקן נוצרי עם שם מוסלמי מובהק, ואחרי שצלח את המשוכה הראשונה בהצלחה, עכשיו עליו לעלות מדרגה. השם שלו, סביר להניח, בטח עלה בשיחות בין הטריו שמקבל את ההחלטות – אני מדבר כמובן על ביבראס נאתכו. קפטן נבחרת ישראל, שחקן ראוי עם רזומה עשיר, שעשה עונות יפות באירופה ועכשיו הוא פנוי. נאתכו הוא צ'רקסי, בן מיעוטים כמו שנהוג לומר במחוזותינו, אבל הוא בעיקר שחקן איכותי, שבבית"ר ייהנו מאוד מהיכולות שלו על המגרש. ועל הדרך גם יעשה חוגג צעד נוסף לקראת החתמת שחקן ערבי-ישראל בבית"ר.



פיינל פור הכדורסל מאחורינו, ואחרי שהפועל שברה לאוהדיה שוב את הלב, הגיע הזמן של עונת המלפפונים.

אחד השמות החמים שיהיו על המוקד בקיץ הוא של אמארה סטודמאייר. על המגרש הוא הפגין לאורך העונה יכולת טובה, שהפתיעה לא מעטים (כולל אותי – אני מודה. היתרון הגדול שלו כאזרח ישראלי בחוק הרוסי פחות בא לידי ביטוי בחצי הגמר, ונראה שהוא פשוט הגיע כבוי וללא האנרגיות הנכונות. אנרגיות שאולי בוזבזו על ההודעה העמומה והמוזרה שהוא פרסם באינסטגרם שלו רגע לפני המשחק השלישי בסדרך הפלייאוף מול הפועל באר שבע, על כך שזהו אולי משחק האחרון בארנה. ההודעה הזו הותירה את אוהדי הפועל ואת אנשי הקבוצה המומים ושמה סימן שאלה גדול על המשך דרכו במועדון.


נועם שרפלר (צילום: פרטי)

נועם שרפלר (צילום: פרטי)


סטודמאייר, הוא איש צבעוני, אוהב תשומת לב ונהנה מכמות אדירה כזו מהתקשורת, מאוהדי הפועל ומאנשי הקבוצה. ראשי הפועל היו מוכנים לספוג בקיץ הקודם את הודעת הצטרפותו, שהגיע באיחור אופנתי, בעיקר כי הם טענו שהוא מגיע כבונוס.

עם כל החיבה הגדולה שיש לי כלפיו, ויש לי לא מעט, אני חושב שההתנהלות של הפועל מולו צריכה להיות הפעם שונה. הפועל צריכה להבין לאיזה כיוון היא הולכת, לחתוך את הדברים בדדליין שלא יגיע לעומק אוגוסט ולפתור את הסאגה הזו בהקדם. אם הוא רוצה יורוליג, מכבי או סתם לפלרטט עם קבוצות אן.בי.איי אין שום בעיה. הוא יכול לעשות זאת, אבל עד תאריך מסוים.

מה שאני בעצם רוצה לומר – אמארה צריך גבולות. אייל חומסקי וגיא הראל צריכים להיות אלה ששמים לו את הגבולות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר