אוהד סיידוף (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)
אוהד סיידוף (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

"אצטרך לעבוד קשה כדי לקבל את אפודת השוער הראשון"

אוהד סיידוף, שהצטרף לבית"ר נורדיה לפני כשבועיים, מודע לתחרות הקשה עם בן אור ובטוח שהסיבוב השני של הקבוצה יהיה טוב הרבה יותר

פורסם בתאריך: 15.1.18 18:33

בקיץ האחרון, כשבבית"ר נורדיה הכינו את רשימת שחקני הרכש לקראת העונה ההיסטורית בליגה א', אחד השמות הבולטים ברשימה היה זה של השוער אוהד סיידוף, שגדל בבית"ר והעביר שתי עונות טובות מאוד בהפועל קטמון מהליגה הלאומית. אלא שאז, בחודש יולי, הדברים לא הסתדרו וסיידוף חתם בהפועל חדרה.

אבל לאנשי נורדיה, כך מסתבר, יש סבלנות. הם המתינו לשעת הכושר ובשבוע שעבר הצליחו לשים את היד על סיידוף. באיחור של סיבוב שלם, אך כמו שאומר הפתגם "מוטב מאוחר מאשר אף פעם".
"אני מרגיש בבית, אין הגדרה יותר טובה מזו", מכריז סיידוף בראיון ל"ספורט כל העיר", "אני מאוד שמח להיות בנורדיה ומצפה כבר להתחיל".

מדוע עזבת את הפועל חדרה?

"בתחילת השנה הם הביאו את אוסטין אג'ידה כשוער ראשון, אך היו איתו בעיות בירוקרטיות וחתמתי שם כי הסיטואציה התאימה לי. מקצועית, דברים פחות הסתדרו, אג'ידה חזר לסגל וגם הם וגם אני הבנו שזה לא מתאים. הם לא רצו להחזיק שני שוערים בכירים, שעולים לא מעט וזו היתה החלטה משותפת להיפרד".

למה בחרת דווקא בנורדיה ולא נשארת בליגה הלאומית?

"היה לי ברור שאהיה בבית"ר נורדיה. נורא חשובה לי סביבת העבודה וזה משהו שהוא חלק ממני. בנורדיה אני מכיר אנשים רבים במועדון וגם בקיץ כמעט הגעתי לשם. זה מקום שאני מאוד מאמין בו ובאמירה שלו. אפילו לא בדקתי יותר מדי אופציות לפני שהחלטתי לחתום. ברגע שהם התעניינו עשיתי המון ויתורים כדי להגיע ולא התלבטתי. אני שמח שהצלחנו להסתדר".

אתה מגיע, שוב, לסיטואציה שבה לא בטוח שתהיה השוער הראשון.

"אני יודע שבן אור הוא השוער של המועדון כבר שנתיים, והוא שוער מצוין. גם במשחק היחיד שהייתי בסגל הוא עשה עבודה טובה. אבל בשום קבוצה שבה הייתי לא היו לי ציפיות שייתנו לי ישר את המקום בהרכב. אצטרך לעבוד קשה ולהתאמן טוב כדי לקבל את אפודת השוער הראשון".

 

בעמדת השוער הדברים בדרך כלל ברורים יותר, פחות תחרות.

"תמיד מתחרים על עמדת השוער. לפעמים זה יותר ברור ולפעמים פחות, זה תלוי מה רמת השוערים. באתי לנורדיה לטווח רחוק ולא נקודתי. אני מאמין ביכולת שלי ואעשה את המקסימום מבחינתי. מה שיחליט המאמן יהיה מקובל".

סיידוף מגיע לקבוצת האוהדים כחלק מהשינויים שנעשים מאז מינויו של ויקטור גניש למאמן. ירין הילל ועאטף אבו בילל שוחררו, כשמנגד בנורדיה רוצים להתחזק, בעיקר בחלק הקדמי, אך גם בחלקים נוספים.

בינתיים, הרכש היחיד הוא סיידוף, שמתבונן אל עבר פתיחת הסיבוב השני בליגה א' דרום בשבוע הבא ומציין כי "החלק הראשון של העונה היה פחות טוב ואני יודע שבקבוצה כיוונו גבוהה יותר. במקום בריא כמו נורדיה בודקים איפה אפשר לשנות והיכן אפשר לשפר, כך שאני בטוח שהחצי השני של העונה יהיה טוב יותר, ואני מקווה לקחת חלק בזה. המאמן ויקטור גניש הוא בחור נהדר, מאמן מצוין ממה שראיתי מאז שהתחלתי להתאמן, והוא הבנאדם הנכון להוביל את הקבוצה קדימה".

כאחד שגדל בבית"ר, אתה מרגיש שיש שם שינוי בתפיסה?

"האמת שאני קצת פחות עוקב, אבל אני כן חושב שנעשים שם פעולות, ואין לי ספק שלא מעט מהשינויים נעשים בגלל נורדיה. אני חושב שנורדיה משקפת לבית"ר את הדברים, וכתוצאה מכך נעשו שם דברים. מבחינה מקצועית, אני שמח לראות את בית"ר רצה ומצליחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר