דיוויד גומז (צילום: ינון פוקס)
דיוויד גומז (צילום: ינון פוקס)

"אם לא השנה, אז בעונה הבאה ניאבק על העלייה ונגיע ללאומית"

דיוויד גומז, שרשם הופעת בכורה מוצלחת ובישל את שער הניצחון של נורדיה בשבוע שעבר, מסמן מטרות ברורות: "יש לנו סגל טוב ואנחנו רוצים לנצח כל קבוצה"

פורסם בתאריך: 28.1.18 13:31

איזו חזרה נפלאה מבחינתה של בית"ר נורדיה מהפגרה. לאחר שלוש תוצאות תיקו מאופסות, קבוצתו של ויקטור גניש השיגה בשישי שעבר ניצחון חשוב מאוד על הפועל אזור, שקירב אותה מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום החמישי שמוביל לפלייאוף על העלייה לליגה הלאומית.

"עשינו ניצחון גדול", מציין גורם בנורדיה ומוסיף כי "עשינו רכש טוב בפגרה, ואם נמשיך בקצב הזה אנחנו נהיה גורם משמעותי בחלק העליון. רביעייה קדמית שכוללת את אופיר עמרם, אסף גובזה, מישל רוס ודייויד גומז היא ברמה מאוד גבוהה, אפילו של ליגה לאומית, ואין סיבה שלא נהיה בפלייאוף".

מספר גיבורים היו במשחק הזה. הראשון הוא החלוץ אסף גובזה, מלך שערי הקבוצה שכבש מול אזור את שערו השביעי העונה, וזאת למרות שהצטרף רק לפני כשלושה חודשים.

גיבור נוסף היה הרכש הטרי דיוויד גומז, שנכנס כמחליף בדקה ה-70 ואחרי פחות מרבע שעה של משחק היה זה שבישל את השער לגובזה. "הביאו אותי בדיוק בשביל זה, כדי לעשות שינוי בחלק ההתקפי ואני שמח שעשיתי את זה", מציין גומז בראיון ל"ספורט כל העיר".

גומז, בן 29, מכיר, כידוע, היטב את ירושלים. קבוצתו הראשונה בארץ היתה הפועל ירושלים, שאליה הגיע לאחר שנבחן בבית"ר. "זו העיר הראשונה שלי בישראל, ככה שיש לי הרבה סימפטיה לעיר. מרגש לחזור לירושלים", מציין גומז, שמתגורר בנתניה.

"אני מכיר הרבה שחקנים בנורדיה והם המליצו לי להגיע לכאן", הוא מוסיף על השתלשלות העניינים שהביאה אותו לנורדיה מעירוני נשר מהלאומית. "הגעתי למצב שלא יכולתי להישאר בנשר. הקבוצה הבינה שהיא כבר יורדת ליגה והורידה הילוך וזה פחות התאים לי. לפני שחתמתי דיברתי עם אוהד סיידוף, אופיר עמרם, יוני זדה ומישל רוס, שהמליצו לי לבוא. ראיתי שיש בנורדיה תנאים נהדרים, מגרש אימונים מצוין וסדר שלא רואים אפילו בקבוצות בליגה לאומית. זו האופציה שהכי התאימה לי ואני לא מרגיש בכלל בליגה א'".

 

דיוויד גומז (צילום: ינון פוקס)

דיוויד גומז (צילום: ינון פוקס)

 

ובכל זאת, לא חששת לרדת ליגה?
"חששתי בהתחלה. אבל אחרי שראיתי את הדברים בעצמי ושאלתי אנשים, נרגעתי. אני ממש מופתע לטובה ושמח שהגעתי לנורדיה".

לפני שחתמת שוחחת עם המאמן ויקטור גניש. מה שמעת ממנו?
"זאת לא היתה שיחה ארוכה מדי. הוא אמר לי שהוא מצפה ממני לקחת את הקבוצה קדימה עם הניסיון שלי. רוצה שאהיה מעורב מאוד בחלק ההתקפי. זה דבר שהקבוצה רוצה להשתפר בו".

מהן המטרות של הקבוצה?
"אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ורוצים להגיע לפלייאוף. משם הכל פתוח והכל יכול להיות, אם נעלה זה יהיה נהדר. אני רוצה לעשות עונה טובה עם הקבוצה. ואם לא השנה, אז שנה הבאה ניאבק על העלייה ונגיע בסוף ללאומית".

ההתאקלמות של גומז, כך נראה, טובה מאוד, עד כדי כך שהחלוץ מסתכל אל עבר העונה הבאה. "אני רוצה להוכיח שאני עדיין שחקן טוב ואיכותי, ואם גם בנורדיה ירצו אותי בעונה הבאה ונסתדר, אז אשמח להמשיך. זה מועדון שיש לו שאיפות ואם לא השנה, אז בעונה הבאה ארצה לעלות ליגה עם הקבוצה".

ביום שני, 29.1, תשחק נורדיה מול הכח רמת גן (20:00 בטדי), שאותה היא כבר ניצחה העונה פעמיים – פעם אחת בליגה ופעם אחת בגביע – ובנורדיה רוצים מאוד להמשיך במומנטום ולרשום ניצחון שלישי על הסגולים.

"אמנם שיחקתי במכבי שעריים חצי עונה כשהם היו בליגה א', אבל אני מכיר פחות את הליגה ולא ממש יודע למה לצפות", מציין גומז בכנות, "אבל אני מסתכל עלינו – יש לנו סגל טוב ואנחנו רוצים לנצח כל קבוצה. אנחנו חושבים רק על ניצחון במשחק הזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר