ציון זקן - עוזר מאמן בית"ר נורדיה (צילום ינון פוקס)
ציון זקן - עוזר מאמן בית"ר נורדיה (צילום ינון פוקס)

זקן: "אנחנו לא פחות טובים מיבנה, נחזור משם עם נקודות"

קפטן נורדיה מוכן למשחק החוץ הקשה נגד סגנית המוליכה. עמרם מוסיף: "עם כל הכבוד ליבנה, גם לנו יש את המטרות שלנו - הפלייאוף, ונעשה הכל כדי להיות שם"

פורסם בתאריך: 8.3.18 10:35

שמונה מחזורים לסיום העונה, ונדמה שנורדיה הולכת וצוברת ביטחון לקראת הישורת האחרונה והמאבק על כרטיס הכניסה למשחקי הפלייאוף על העלייה. קבוצת האוהדים הצהובה השיגה ניצחון גדול בשישי שעבר, 0:5 נגד מ.ס. דימונה, והיא נמצאת חזק במרוץ על אחד המקומות שמובילים לפלייאוף.

בכלל, נדמה שבשבועות האחרונים הקבוצה של ויקטור גניש השתחררה. בשלושת המשחקים האחרונים רשמה נורדיה תוצאות טובות – ניצחון על המוליכה נס ציונה, תיקו חוץ מול קביליו יפו שנאבקת איתה על מקום בפלייאוף והניצחון נגד דימונה בשבוע שעבר. בשלושת המשחקים הללו כבשה נורדיה 8 שערים, שמהווים יותר משליש מהכמות שהיא כבשה מאז תחילת העונה (23), ואם היכולת ההתקפית הזו תימשך הסיכוי של נורדיה להשתלב בפלייאוף יגדל משמעותית.

"אנחנו בהחלט בתקופה טובה, למרות שאנחנו מתמודדים עם מכת פציעות והרחקות", מציין הקפטן ציון זקן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אנחנו יותר מגובשים ואפשר לראות את זה על המגרש. אני שמח שהקהל נהנה מאיתנו".

אופיר עמרם (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

אופיר עמרם (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

הקשר אופיר עמרם, שתופקד במשחק כקשר חצי אחורי בשל מספר חיסורים בסגל, מוסיף: "יש לנו המון שחקנים טכניים שמשחקים גם בעמדות אחוריות וזה הופך אותנו למסוכנים. יש בקבוצה שחקנים עם יכולות אישיות גבוהות ואנחנו מגיעים ללא מעט מצבים, אני שמח שגם התחלנו לנצל אותם. מה שלא עשינו במשחקים קודמים. אנחנו חייבים להישאר מרוכזים מול השער, כי כדי להמשיך להילחם למעלה, הקבוצה חייבת להמשיך לכבוש".

בשישי, 9.3, ממתין לנורדיה משחק סופר קשה נגד מכבי יבנה (13:30 ביבנה), שנאבקת על המקום הראשון בטבלה. ועדיין, בנורדיה מביעים ביטחון רב לקראת המשחק. "יבנה אמנם צמצמו את הפער מנס ציונה וירצו לנצח את המשחק", מציין הקפטן זקן ומוסיף בנחרצות: "אבל אנחנו לא פחות טובים מהם ואני מאמין שנחזור משם עם נקודות".

ציון זקן (צילום ינון פוקס)

ציון זקן (צילום ינון פוקס)

זקן מתייחס גם למאבק של נורדיה על כניסה לפלייאוף, כשהקבוצה מדורגת במקום השישי ובמרחק שתי נקודות בלבד מקביליו יפו החמישית, ואומר: "אחרי שהצלחנו לברוח מהתחתית, אין לי ספק שנצליח להתברג לפלייאוף. משם השמיים הם הגבול".

עמרם מוסיף ומדגיש כי "עם כל הכבוד ליבנה, גם לנו יש את המטרות שלנו – הפלייאוף, ונעשה הכל כדי להגיע לשם, ולכן, זהות היריבה פחות מעניינת. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, ואם נבוא חיוביים והתקפיים, אני בטוח שנחזור מיבנה עם תוצאה טובה".

 

 

לא בכדי עמרם שם דגש על הפן ההתקפי, שהיה החלש בקבוצה עד למחזורים האחרונים. 15 השערים שכבשה נורדיה על לפני שלושה שבועות הם מעט מדי עבור קבוצה עם יומרות. מצד שני, ההגנה של נורדיה ממשיכה לעשות עבודה טובה כפי שעשתה מאז מינויו של גניש למאמן באמצע הסיבוב הראשון, כשתחת הדרכתו ספגה נורדיה 7 שערים בלבד ב-13 משחקים. "ויקטור עשה שינויים כשהוא הגיע וזה עובד", מחמיא זקן למאמן שלו. "אנחנו בהחלט באים על שכרנו מהעובדה שהקבוצה ממעטת לספוג ונקווה להמשיך כך".

מבחינה מקצועית, למשחק מול יבנה תגיע נורדיה עם סגל הרבה יותר טוב מזה שהיה נגד דימונה, כשמישל רוס, אוראל חורב ואדי דדון יחזרו לאחר שהיו מושעים בשל צבירת כרטיסים צהובים. גם הבלם משה כחלון, שנעדר בשל כרטיס אדום, יחזור לסגל ויעמוד לרשות המאמן גניש. בשער ימשיך אוהד סיידוף לקבל את הקרדיט, זאת לאחר שהוא הפגין יכולת טובה מאוד בשני המשחקים האחרונים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר