שחקני הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)
שחקני הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)

דעה | מרומם את הנפש: האושר הגדול מהחזרה הקרובה למגרשים

מינהלת הליגה כבר נתנה את האו.קיי, וגם הפוזות של מכבי תל אביב לא יעיבו על השמחה הגדולה. ואם תהיתם - גם אליפות עם כוכבית תתקבל בברכה ובאהבה | טור דעה

פורסם בתאריך: 13.5.20 18:48

בשעה טובה הספורט חוזר לחיינו. זה ייקח עוד מספר ימים, אבל ההחלטות כבר התקבלו וכעת נותר רק לסגור את הפרטים הקטנים. בכדורגל, ובכלל זה גם בית"ר, כבר חזרו לאימונים לפני למעלה משבוע. התמונות ממגרש האימונים בבית וגן בהחלטות מרוממות רוח ולא ברורה לי ההתנפלות על אותם עשרות אוהדים שהגיעו לחגוג ביום שישי עם השחקנים את החזרה לשגרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בכדורסל, ההחלטה הדרמטית של מינהלת הליגה התקבלה רק בשבוע שעבר ולא לפני דיון ארוך והצבעות צמודות. על פי המתווה שעליו סוכם (ושמאז יש מי שמנסה לטרפד), העונה תסתיים ב-20.6 בטורניר מיוחד שלמרבה הצער יתקיים ללא אווירה ובלי קהל. במינהלת הליגה מעוניינים שהליגה תהיה תחרותית עד הרגע האחרון ולכן ינסו לבנות שם קונספט מיוחד שייתן מענה גם לקרב האליפות וגם לקבוצות התחתית.

אבל עוד לפני המבנה וההצעות השונות – אי אפשר להתעלם מהמכשולים שמנסה מכבי תל אביב להציב בדרך. היטיב לתאר זאת מנכ"ל הפועל גיא הראל שצייץ בטוויטר "שעקרב תמיד נשאר עקרב".

אז מכבי, וזה בעיקר שמעון מזרחי, מנסה לטרפד את החזרה. ההודעה הכאילו דרמטית שלה, שהיא לא תוכל לחזור לליגה במידה שהיורוליג תחזור היא מעצבנת ומקוממת, ובצדק יצא זעמם של כולם לעבר הצהובים מתל אביב.

אם תשאלו אותי – שמכבי לא תחזור. באמת שאין לי בעיה לזכות באליפות עם כוכבית.


רמי מנדל

רמי מנדל (צילום: פרטי)


ובחזרה להצעות שעלו לסיום העונה, כשהמעניינת ביותר היא ההצעה לקיום טורניר בין 4 הראשונות שיכריע את זהות האליפות. המתכונת היא טורניר בין ארבעה סיבובים בין הקבוצות וזה בהחלט יכול לעורר עניין ומתח.

אמנם מבאס מאוד שהכל יתקיים ללא קהל – אבל אם זו ברירת המחדל, הרי שצריך לברך על המוגמר. כמובן שמגיעה יותר ממילה טובה לראשי הפועל איל חומסקי וגיא הראל, שהיו אלה שדחפו יותר מכולם לחידוש הליגה.

ועכשיו צריך להיערך לחלק הפרקטי – החזרת הזרים לארץ תחת כל המגבלות ובראשן, כמובן, הצורך להיכנס לבידוד בן שבועיים. זה יהיה קשה כי צריך גם להחזיר את כולם לכושר ולקיים אימונים משותפים. ישנו אי ודאות הן בהפועל והן בכל קבוצות הליגה בנוגע לסוגייה מי מבין הזרים יחזרו.

הפועל נראית כרצינית ביותר וכמוכנה ביותר. על פי הדיווחים – כל הזרים של הפועל למעט שאלווין מאק צפויים לחזור ולקחת חלק בטורניר סיום העונה, ואם זה אכן יהיה המצב אז בהחלט אפשר לחלום ולפנטז על אליפות, בין אם מכבי לא תשתתף ובין אם כן.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר