טיילר רוצ'סטי (צילום: שרון בוקוב)
טיילר רוצ'סטי (צילום: שרון בוקוב)

גורמים בהפועל: "נעשים מאמצים גדולים להביא את רוצ'סטי העונה"

בהפועל ממשיכים לנהל מגעים מתקדמים להנחתת טיילר רוצ'סטי ומסמנים את ה-15.4, מועד המשחק האחרון בליגה האדריאטית, כתאריך מפתח

פורסם בתאריך: 29.3.18 11:11

"זה ניצחון שיכול לשנות לנו את העונה, אנחנו מקווים ומאמינים שהמשחק מול חולון יוציא אותנו לדרך חדשה. אחרי הכל, סגל השחקנים שלנו לא כזה רע, רק היה צריך מישהו שיידע לחבר את כולם ליחידה אחת ואין ספק שעודד קטש עושה את זה", כך אומר השבוע גורם בהפועל, שהניצחון במוצ"ש האחרון על המוליכה ומחזיקת הגביע היה השני שלה ברציפות.

"אין ספק שרואים שיש מאמן על הקווים", מוסיף גורם אחר במועדון בשבחים לקטש. "זה משהו שהיה חסר לנו, משהו שבלט מאוד ואי אפשר היה לברוח ממנו. עודד מכיר מצוין את הליגה וכולם מכבדים אותו יותר – השחקנים, השופטים והאוהדים".

אבל עם כל הכבוד לניצחון על חולון ולגרף השיפור שנרשם בקבוצה מאז מינוי של קטש, בהפועל מבינים היטב שכדי שהעונה הזו תסתיים עם אליפות, או לכל הפחות הגעה לגמר הפיינל פור, הקבוצה חייבת להתחזק. השם החם, כפי שפורסם לראשונה ב"ספורט כל העיר", הוא זה של טיילר רוצ'סטי, שסגור בקבוצה לעונה הבאה, כשבהפועל מנסים להגיע להסדר מול קבוצתו הכוכב האדום בלגרד ולהנחיתו בארנה לקראת היישורת האחרונה, בדיוק כפי שקרה בשנה שעברה עם ריצ'רד האוול, שהפך לבורג מרכזי וחשוב בזכייה באליפות, וכפי שקרה גם בעונת 2014/15, אז הנחיתה הפועל לקראת סיום העונה את דיון תומפסון שהוביל את הפועל ירושלים לאליפות הראשונה וההיסטורית של המועדון.

רוצ'סטי, כאמור, כבר סגור למעשה בהפועל לעונה הבאה, אך האדומים לוחצים על סוכנו ניק לוטסוס לסדר שחרור כבר העונה. תאריך המפתח מבחינת הפועל הוא ה-15.4, אז תגיע לסיומה הליגה האדריאטית. המטרה המרכזית של הכוכב האדום, כפי שכבר פורסם, היא זכייה באדריאטית שמבטיחה כידוע כרטיס כניסה ליורוליג בעונה הבאה. ה-15.4 הוא מועד המשחק האחרון באדריאטית (ואולי אף לפני כן, כי זהו המועד של המשחק החמישי והאחרון בסדרת הגמר של הליגה), ובהפועל מחזיקים אצבעות לסרבים ומאמינים שלאחר סיום הליגה האדריאטית אפשר יהיה להנחית את רוצ'סטי בקבוצה. יש לציין כי הכוכב האדום נמצאת כרגע בעיצומה של סדרת חצי גמר הפלייאוף נגד מורנאר (1:1), כשהמשחק השלישי והאחרון בסדרה צפוי להתקיים ביום שני הקרוב.

"אנחנו בהחלט עושים מאמצים גדולים מתחת לפני השטח כדי להביא את רוצ'סטי העונה", מודה גורם בהפועל. "הפציעה של יוגב והעובדה שיותם כבר לא יכול לסחוב עליו את הקבוצה נותנת לנו יותר מוטיבציה. אנחנו מאוד רוצים אותו אבל לכוכב האדום יש את השיקולים שלה. אנחנו מקווים שעם סיום הליגה האדריטית אפשר יהיה לסגור את העסקה ולהוציאה אל הפועל".

בבלגרד, חשוב לציין, מודעים לסיטואציה וללחץ שבה נמצאת הפועל ירושלים. בשיחות עם "ספורט כל העיר" השבוע מציינים גורמים בבלגרד כי הם מודעים לפציעה של יוגב אוחיון וללחץ שבו נמצאת הפועל, כשהם מדגישים שכל העיסוק ברוצ'סטי פוגע בהם מאוד.

"בקבוצה כועסים מאוד על ההתעסקות בטיילר רוצ'סטי כי יש לקבוצה עוד מטרות חשובות והם לא רוצים להוציא אותו מריכוז ועוד יותר מזה הם לא רוצים להכעיס את הקהל שלהם בשלב הזה", אומר מירקו פבלוביץ' המנהל המקצועי של הכוכב עד לעונה שעברה שמוסיף: "בכל מקרה, גם אחרי שהאדריאטית תסתיים, הכוכב ידרשו פיצוי כספי מהפועל ירושלים. אני מאמין שאם הם יזכו באדריאטית יהיה להם קל יותר לשחרר אותו תמורת פיצוי הולם".

 

בינתיים, עד לסיומה של הליגה האדריאטית וכדי לעבות את הסגל, החתימה הפועל בתחילת השבוע את הפורוורד הצעיר בן קרטר (בן 23, 2.06), בנו של שחקן העבר מייק קרטר ששיחק עונה אחת בהפועל אך זכור בעיקר מהמים שלו בהפועל חולון.

"עודד חיפש שחקן שיוכל לתגבר את הסגל באימונים ואנחנו שמחים שהוא מצא אחד כזה", מתייחס גורם בהפועל לצירופו של קרטר, ששיחק עד כה בקולג'ים בארצות הברית. "הוא לא הולך לקבל דקות משמעותיות, אלא אם כן יראה דברים שירשימו את כולם".

קרטר, כאמור, שיחק עד כה במכללות האמריקאיות, כשלפני שבועיים הוא הודח בסיבוב השני יחד עם מכללת מישיגן סטייט מטורניר גמר ה-NCAA. קרטר, חשוב לציין, רשם עונה חלשה במדי מישיגן סטייט כשתרם 0.7 נקודות ב-7.7 דקות בלבד.

את קריירת המכללות החל קרטר במכללת אורגון, אך גם שם הוא לא היווה פקטור משמעותי וסיים עם מספרים נמוכים. אחרי שנתיים הוא עבר למכללת לאס וגאס, שנחשבת למכללה חלשה יחסית, שם הוא סיים עם ממוצעים נאים של 8.6 נקודות, 6 ריבאונדים ו-1.4 חסימות ב-24 דקות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ביל היקס

    ההנהלה והבעלים, נכשלים פעם אחר פעם בצעדים מופרכים, הזויים וטיפשיים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר