דני קליין, אורי אלון (צילום: ניר קידר)
דני קליין, אורי אלון (צילום: ניר קידר)

"אם יבקשו מדני קליין לחזור ולקחת את הקבוצה, הוא ייקח אותה"

כך אומר מקורב לדני קליין בשיחה עם "כל העיר" - וזאת בהמשך לסערה המתחוללת בהפועל, שכוללת פרסומים על מחשבות העזיבה של אורי אלון

פורסם בתאריך: 16.4.18 16:16

"אם יבקשו מדני קליין לחזור ולקחת את הקבוצה, הוא ייקח אותה", כך אומר בשיחה עם "כל העיר" מקורב לדני קליין, לשעבר יו"ר הפועל ירושלים, "דני רואה שאורי הגשים לעצמו את החלום ולקח אליפויות והבין שההשקעות שלו הגיעו למיצוי, כאשר האפשרויות להביא עוד כסף הן מוגבלות ולהיכנס ליורוליג זה כמעט על גבול הבלתי אפשרי. אורי איש יקר, אבל אם הוא יחליט ללכת, הפועל תהיה גם בלעדיו ותדע איך לקיים את עצמה בצורה מכובדת ולמעלה מכך".

דני קליין (צילום: ניר קידר)

דני קליין (צילום: ניר קידר)



הדברים שאומר ל"כל העיר" אותו למקורב לקליין עולים בעקבות פרסומים על כך שהבעלים אורי אלון שוקל לעזוב את הפועל. הסערה החלה אתמול, ראשון בערב, כפי שנראה בטלוויזיה, לאלון קפץ הפיוז בתום המשחק מול הפועל חולון, ולרגע נראה שהוא התבלבל ואולי שכח איפה הוא נמצא. כשעדשות המצלמות מכוונות אליו הוא ביצע תנועה מגונה, מתריסה, לעבר אוהדי חולון בתום המשחק אתמול, ראשון. התנועה המגונה שתועדה במצלמות ועוררה סערה גדולה היום, באה לאחר שאוהדי חולון קיללו אותו: "אורי אלון מת". אלון מיד לאחר התנועה המביכה מיהר לרוץ אל עבר המנהרה, שמובילה לתוך חדרי ההלבשה.

אורי אלון נראה מבצע תנועה מגונה, בתום המשחק מול הפועל חולון (צילום מסך)

אורי אלון, אתמול בתום המשחק (צילום מסך)

היום, שני, נשמעו קולות מכיוונו של אלון כי הוא שוקל לעזוב את הפועל ירושלים, אולי במטרה לרכוש קבוצה בליגת האנ.בי.איי או להיות חלק מבעלים של קבוצה בליגת הכדורסל הטובה בעולם. כך או כך, אלון, למעשה, כבר זמן רב, מאוכזב מאוד מהתנהגות האוהדים מארגון "בריגדה מלחה", שכוללת קללות ויריקות לעבר יוגב אוחיון, ובשבועיים האחרונים גם כלפי המנכ"ל גיא הראל, שהגן על הרכז. אמש, כאמור, גם הבעלים ספג בפעם הראשונה קללות מהאוהדים.

אם איומי העזיבה של אלון יתממשו, בסביבתו של הבעלים טוענים כי הפועל תוכל "להסתדר יפה גם בלעדיו", אך מנגד יש כאלה שטוענים בסביבת המועדון כי מדובר במהלך אסטרטגי-תקשורתי שבסופו אלון יישאר. "הוא פגוע מאוד מהבריגדה", מדגיש וטוען מקורב למועדון, "ובגלל התנועה המגונה אל עבר אוהדי חולון, הוא בסך הכל מנסה להסיט את האש".

 

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

העמותה שניהלה בעבר את הפועל ובראשה, כזכור, עמד קליין, מחזיקה כיום בעשרה אחוזים מבעלות הקבוצה. בעלי הפועל אלון מחזיק במרבית הבעלות כשלצידו גם אייל חומסקי ושלום מנורה, שתומכים ומחזיקים באחוזים בודדים בבעלות הקבוצה. "אם העזיבה של אורי באמת תתממש אפשר להאשים אותו בכלל?", אומר ל"כל העיר" גורם במועדון. "האוהדים האלה פוגעים בקבוצה, בשחקנים, באוהדים, בגיא הראל ובעובדי המועדון. מזמן הם חצו את הקו האדום וצריך לעשות לזה סוף. עכשיו שאורי בתמונה אולי הוא יעשה לזה סוף. נקווה כולנו שאורי לא יעזוב".

"יהיה חבל מאוד אם אורי יעזוב וזה יהיה עצוב", אומר דני כהן, יו"ר העמותה הנוכחי של הפועל, "אבל הפועל ירושלים הייתה לפני אורי אלון ותהיה אחריו. הוא בחור חיובי שעשה דברים טובים, אבל אם הוא יעזוב נצטער על כך, אבל נסתדר. הפועל ירושלים תתקיים באיכות גבוהה גם בלעדיו. הפועל זו קהילה, זו משפחה, אוהדים".

"אוהדי חולון לא מפסיקים לקלל את אורי ולא בפעם הראשונה, וברור שהוא לא היה צריך להגיב ככה והיה חייב להתאפק בגלל מעמדו ותפקידו, אבל לצערנו זה קרה", כך אמרו היום, שני, בהפועל על התקרית המביכה. "היה ערב מאוד סוער מכל מיני כיוונים, ולא רק בגלל אוהדי חולון, שכנראה מאוד השפיע על אורי".

מינהלת הליגה החליטה לפני כשעה קלה לקנוס את הפועל ירושלים ב-10,000 שקלים, בגין התנועה המגונה של אלון. בהודעת המינהלת צוין: "אנו מצפים מבעלי התפקידים ושחקני הליגה לשמור על איפוק ועל התנהגות הולמת גם במידה וישנה התגרות מצד הקהל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר