ריצ'רד האוול ורונלד רוברטס חוגגים בניצחון של הפועל ירושלים מול גלבוע גליל (צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת הליגה בכדורסל
ריצ'רד האוול ורונלד רוברטס חוגגים בניצחון של הפועל ירושלים מול גלבוע גליל (צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת הליגה בכדורסל

בהפועל מחמיאים להאוול ומדגישים: "חייבים לסיים את הסדרה ברביעי"

הסנטר גרף מחמאות אחרי החטיפה הגדולה בשניות הסיום ובעקבות משחק מצוין של 24 נקודות ו-8 ריבאונדים מול גלבוע גליל. המשחק הרביעי בסדרה יתקיים מחר (רביעי), ובקבוצה מוסיפים: "ממש לא רוצים להגיע למשחק חמישי"

פורסם בתאריך: 4.6.18 14:01

החטיפה של ריצ'ארד האוול רגע לפני סיום ההארכה במשחק אמש מול גלבוע גליל סחטה שאגות אדירות מהספסל של הפועל ירושלים ומאלפי האוהדים האדומים שהגיעו למשחק מספר 3 בסדרת הפלייאוף. ועדיין, למרות הניצחון, אנשי הפועל ירושלים רחוקים מלהיות מרוצים. "לא היינו צריכים להגיע למצב הזה", מדגיש גורם במועדון, "אבל אנחנו גם יודעים שבפלייאוף סופרים את מספר הניצחונות, ויש לנו כבר שניים".

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש לא היה מרוצה, באנדרסטייטמנט, מהיכולת שהציגו שחקניו על הפרקט והוא רתח עליהם מזעם. הפועל ירושלים, כידוע, איבדה גדול במהלך המשחק, כש-2:30 דקות לסיומו היא היתה ביתרון של עשר נקודות ועדיין לא הצליחה לסיים את העבודה ונגררה להארכה.

"הצלחנו להסתבך למרות שהובלנו בהפרש גדול", מציין שחקן בהפועל ומוסיף: "זה קורה לנו לא מעט העונה, רק שהפעם היה לנו מזל, אבל אי אפשר להסתמך רק על המזל. זה".

בשורה התחתונה, כאמור, הפועל השיגה את הניצחון החשוב והיא ביתרון 1:2 בסדרה. משחק מספר 4 יתקיים מחר, שלישי (5.6) בגן נר (20:45) ואנשי הפועל ירושלים רוצים ומקווים להשיג בו את הכרטיס הנכסף לפיינל פור. משחק מספר 5, אם יהיה בו צורך, יתקיים ביום חמישי (7.5) בארנה.

"גליל מקשה עלינו מאוד", מודה שחקן בהפועל לקראת משחק מספר 4. "אריאל בית הלחמי מעלה נגדנו הרכב נמוך ואנחנו חייבים למצוא לכך פתרונות. נפלנו על סדרה מאוד קשה, בדיוק כפי שקרה לנו בשנתיים הקודמות".

ריצ'רד האוול, סנטר הפועל ירושלים (צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת הליגה בכדורסל)

משחק מצוין וחטיפה מכרעת – האוול (צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת הליגה בכדורסל)

בהפועל היו מעודדים מהיכולת הטובה שהפגין האוול, שפרט לחטיפה הגדולה בסיום ההארכה גם קלע 24 נקודות וקלט 8 ריבאונדים, וזאת לאחר תקופה ארוכה שבה הוא היה די אנמי. "האוול שחקן חשוב אצלנו ולכן טוב שהוא נמנע מעבירות וזה חשוב גם למשחק מס' 4", מחמיא שחקן בהפועל לסנטר המתאזרח ומוסיף: "זאק לידיי עושה לנו הרבה צרות בסדרה ויש לנו קושי להתמודד איתו. לפחות הפעם האוול הצליח שלא להיכנס לבעיית עבירות, וזה הכריע לבסוף את המשחק".

את הפועל צפויים ללוות למשחק מספר 4 כ-1,000 אוהדים, ובקבוצה מדגישים כי "אנחנו חייבים לסיים את הסדרה הזו ברביעי. אנחנו ממש לא רוצים להגיע למשחק חמישי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר