אמארה סטודמאייר, בר טימור (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
אמארה סטודמאייר, בר טימור (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

דעה | על ארבעה בנים דיברה התורה, על ארבעה שחקנים תיפול הפועל

הישראלים של הפועל מאכזבים, כשמול אילת אמארה סטודמאייר קלע יותר (ובסך הכל רק 12) מכל האחרים גם יחד. ככה לא לוקחים אליפות. וגם לא מגיעים למשחק על האליפות | טור דעה

פורסם בתאריך: 24.4.19 16:19

שרון דרוקר, המאמן שהביא לנו לפני 15 שנים (בדיוק) את גביע היול”ב קאפ בניצחון ההירואי מול ריאל מדריד, אמר בסיום המשחק הנוראי מול הפועל אילת בשבוע שעבר, רגע לפני חגיגות ליל הסדר, את כל האמת בפנים ושלח את כל אוהדי הפועל ירושלים לספור את המכות בבית ולאכול מרורים.

“כשאימנתי בירושלים ולקחנו את גביע יול”ב ,לישראלים היה תפקיד מרכזי. הישראלים שלי באילת סוחבים את הקבוצה”, הבהיר קואץ’ דרוקר, שלקח את הגביע האירופי עם סגל מרובה בישראלים (בכיכובם של החוזר בתשובה המתולתל דורון שפר, הסנטר החביב עידו קוזיקרו, האמן לשלוש משה מזרחי והגארד השקט ארז כץ) ועם מספר זרים שאפשר לספור על יד אחת (הצלף וויל סולומון, הדבק שבחבורה קלי מקארתי והנשמה טונג׳י אווג’ובי).



דרוקר, אחד שלא מרבה לעקוץ קבוצות יריבות, נגע בנקודה הכי רגישה שלנו העונה. בהפועל של עונת 2018/19 הזרים סוחבים את הישראלים, והישראלים לא מצליחים לסחוב את עצמם. אמארה ה”ישראלי” סטודמאייר קלע יותר נקודות (12 בסך הכל) מבר טימור, אלכס צ’וברוביץ’, יוגב אוחיון, תמיר בלאט וליאור אליהו ביחד (10 נקודות משותפות). ככה לא בונים קבוצה, ככה לא מגיעים לפיינל פור.

רק 4,756 אוהדי הפועל הטריחו את עצמם להגיע למשחק מול אילת. החרם של ארגון האוהדים ‘בריגדה’ בשיאו, וההנהלה שותקת. אם הבת שלי, זאטוטה בת חמישה חודשים, היתה מגיעה לארנה היא היתה נרדמת בקלות. סטודנטים באוניברסיטה העברית, שנמצאים בתקופת המבחנים, היו יכולים לתפוס אחלה של פינות לחרישה בגלריות העליונות. “איפה הקהל של הפועל?, בסלון בסלון” – כפי שהולך השיר. אוי, כמה שזה הולך לכאוב לאייל חומסקי בכיס.

אבל הצרה הגדולה ביותר מגיעה מכיוונו של ליאור אליהו, שראה כידוע 0 דקות על הפרקט. שוב מדברים בהפועל כלפי חוץ על “אי שיתוף מסיבות מקצועיות”, אבל כנראה שהמלחמה מאחורי הקלעים מול המאמן עודד קטש חוזרת והסכסוך של חודש ינואר עושה קאמבק. קטש, חשוב לומר, צודק. שחקן שקולע העונה ב-25 אחוזים מהקו ב-23 משחקים וקולע 6.1 נקודות בממוצע למשחק, לא יכול לצפות לראות יותר מדי את הפרקט. חלאס עם הגויבות העקומות ודי עם המשחק המסורבל. בכלל, שחקן בגילו של אליהו לא צריך לשבור את הכלים בכל פעם שהמאמן מחליט לגביו החלטות שלא מוצאות חן בעיניו.

העונה הזאת, כידוע לכולם, היא האחרונה של אליהו תחת חוזה בהפועל. בתחילתה כולם חלמו שהוא ישמש סוף סוף כמבוגר האחראי בהיעדרו של יותם “יויו” הלפרין, יענה לכל המבקרים, יוכיח שמגיע לו להמשיך ולשחק בסכומי עתק. אלא שאליהו, בן 33, משחק כאילו הוא חצה ממזמן את ה-40. והבעיה היותר חמורה היא שמבחינה התנהגותית התחושה היא שהוא לא סיים את גיל 4.


אלון סין משה (צילום: פרטי)

אלון סין משה (צילום: פרטי)


את התגובה המתבכיינת של השבוע קטף ברוב קולות האיש שהכריז על עצמו כ”קינג”, ג’יימס פלדין. “אין תירוצים, הייתי חייב לקלוע את העונשין והחטאתי. כן, הייתה עבירה במהלך האחרון אבל זה תלוי בשופטים, הוא פגע בכדור ואז ביד שלי, זה פאול בכל ליגה בכל העולם, אבל בישראל מסתבר שלא”, הוא אמר לאחד הכתבים לאחר המשחק. אין תירוצים אבל יש תירוצים, והשופטים אשמים.

אגב, ביום שלישי הקרוב, ב-30.4, תתמודד קבוצת הנוער הפועל ‘נבון’ ירושלים נגד הפועל כפר סבא בקרב על גביע המדינה. יש לנו אחלה של צעירים, חבל שאף אחד לא מתייחס אליהם ברצינות.


ולסיום, החידה השבועית: למה אמארה סטודמאייר העלה תמונה של עצמו בסטורי ביום שלישי שעבר עם צמד המילים “אני חטוב”? לפותרים נכונה תוגרל תעודת זהות ישראלית, כיפה שחורה וציצית למשחקים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הפועל ירושלים

    איזה כותרת – "הישראלים של הפועל מאכזבים, כשמול אילת אמארה סטודמאייר קלע יותר (ובסך הכל רק 12) מכל האחרים גם יחד", זה אמור לפגוע שאמארה לא מספיק טוב? שסיים {במשחק זה} מספר שלישי בכל ירושלים במספר הנקודות? ובממוצע מקום שני באירופה בנקודות {אם מספר נמוך של דקות – שהיו יכולים להשתמש בו יותר ושייתן גם יותר נקודות וזאת טעות של קטש לטעמי} ובליגה עד כה עם מאזן ממוצע של למעלה מ-13 נקודות? ממש כותרת לא עניינית

  2. מנחם

    לא הייתי נותן לך לכתוב טור בירחון של חברה קדישא. כל מי שיודע לחבר שתי מילים הופך לכתב. פחחחחח

  3. רון

    זאת כתבה רצינית? לדעתי הכתב לא היה בארנה . דווקא בלי האספסוף המכונה "הבריגדה" היה עדוד הרבה יותר אותנטי משירי המשוררים של הבריגדה שכוללים בעיקר מילים גבוהות כמו סמים" ו"בן זונה" (כן, שמעתי על חופש הביטוי. לידיעת הכותב המלומד אין קשר בין קללות פרימיטיביות לחופש ביטוי. זה רק המצאה של החוליגנים של הפועל תל אביב) ובנינו- עדיפה דממה של בית קברות על התמיכה המזוייפת של הבריגדה. תמיכה "באש ובמים" עד ששמים להם גבול בסיסי ואז גם האש וגם המים נשארים בבית נעלבים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר