שי אהרון, זיו אריה (צילומים: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il, באדיבות צוות מדיה - הפועל קטמון ירושלים)
שי אהרון, זיו אריה (צילומים: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il, באדיבות צוות מדיה - הפועל קטמון ירושלים)

דעה | שי לחג – המחמאות על פתיחת העונה המוצלחת של קטמון מגיעות לשי אהרון

המנהל המקצועי בנה קבוצה צעירה, רעננה ובעיקר תוססת. כעת נותר למאמן זיו אריה לנסות לשמור על היציבות ורוח הקרב | טור דעה

פורסם בתאריך: 7.10.19 18:49

אחרי פתיחת עונה מהוססת משהו, עם תובנות שקצב צבירת הנקודות של הקבוצה יעמוד על כ-50 אחוזים, הפועל קטמון מפתיעה את כולם, או שאולי לא, והיא סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים. תשע הנקודות שהשיגה קטמון במשחקים האחרונים מציבים אותה בעמדה מצוינת ופלייאוף עליון נראה כמו מטרה ברת השגה.

קטמון, כידוע, מדורגת כרגע במקום השלישי, אך הליגה עוד ארוכה ואין מה לדבר בשלב זה על ניסיון להיאבק על העלייה. קטמון צריכה להמשיך עם הדרך והמאמן, ולמרות שיצאתי נגד הקלישאה של המאמן זיו אריה (שאמר ברדיו ירושלים 'אנחנו חיים מאימון לאימון'), נראה שזו בהחלט הדרך הנכונה בשל הסגל הצעיר של הקבוצה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מחמאות גדולות על פתיחת העונה המצוינת צריך לקבל המנהל המקצועי שי אהרון. שוב, אנחנו רק בתחילת הדרך, אבל בינתיים מסתמן שההחלטות שקיבל אהרון בקיץ בבניית הסגל הקבוצה מוכיחות את עצמן. אהרון הלך בכל הכוח על סגל צעיר וחיזוק מינורי, ובינתיים זה עובד מצוין.

קטמון של השנה תקום ותיפול על רוח הלחימה של הצעירים ועל היכולת של הכוכב הגדול של הקבוצה (וילי אגאדה כמובן) לשמור על יציבות לאורך כל העונה. בכל מקרה, נכון לעכשיו – קטמון בהחלט הפתעה נעימה ולא רק בגלל התוצאות אלא גם בגלל הכדורגל והשערים הנהדרים. שאפו.

***

רוני לוי ניצל מחבל התלייה. אין לי ספק שהפתיל הקצר של משה חוגג היה נדלק אם בית"ר היתה מפסידה בנתניה, אבל המאמן השכיל הפעם לבצע את השינוי המתבקש ושלח את פרדי פלומיין ליציע. גם ההתעקשות של רוני לוי על שלומי אזולאי השתלמה הפעם, ונותר רק לקוות להמשכיות.


רמי מנדל

רמי מנדל


השמחה של אלי אוחנה, יוסי בניון וחוגג אמרה הרבה – בעיקר על הלחץ שבו הם היו לפני המשחק. ולמרות זאת, לבית"ר כמובן אסור לצאת במחולות. עם הסגל הזה הקבוצה לא תתמודד על תארים, אבל מקום באירופה הוא בהחלט חלום ראוי ואפשרי.

***

יש בכדורסל כל כך הרבה החלטות ושיקולים שצריך לקחת בחשבון בבנית קבוצה, והשנה נראה שעודד קטש קיבל אותן היטב, וזאת בכפוף לתקציב שקיבל. התוצר, כפי שהוא נראה בינתיים, הוא קבוצה עם היררכיה ברורה, עם חיזוק משמעותי במצבת הישראלית והתבססות על שלד מהעונה הקודמת.

אבל השינוי הכי חשוב ומהותי בסגל של קטש העונה הוא שיפור משחק ההגנה. לצורך זה הובאו עידן זלמנסון ונמרוד לוי ולצורך זה הובא טרנט לוקט, שמחבר ומוסיף רבות.

אחרי הזכייה בגביע ווינר בשבוע שעבר, הגעתי במוצ"ש לנס ציונה ומאוד נהנתי, וזאת למרות ואולי בכלל בשל העובדה שפציעתו של טיישון תומאס מובילה לכך שהפועל משחק עם ארבעה זרים בלבד.

הפועל מבליטה את יכולותיהם של ג'יימס פלדין, ג'ייקובן בראון ותמיר בלאט, ועושה ניצחון די קל אבל בהחלט חשוב כדי לפתוח את העונה בניצחון חוץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר