דין דוד, חסן אבו זייד (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
דין דוד, חסן אבו זייד (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

קטמון לא עוצרת: דין דוד וחסן אבו זייד על הכוונת

האדומים ממשיכים לנצח וקרובים כדי 2 נקודות מהמקום השני, אך עדיין מעוניינים לחזק את החלק ההתקפי. מנגד, רן יצחק ישוחרר, גם אסף כהן אם ימצא קבוצה

פורסם בתאריך: 25.1.18 13:51

מסע ההתאוששות של קטמון מהמיני משברון שפקד אותה, שכלל רצף של 4 משחקי ליגה ללא ניצחון והדחה מביכה מגביע המדינה, נמשך, כשביום שני האחרון השיגה הקבוצה ניצחון נוסף, הפעם מול בית"ר תל אביב רמלה והיא רחוקה רק שתי נקודות מהפועל כפר סבא שבמקום השני.

המאמן ליאור זדה מתייחס לניצחון ואומר (דרך צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים): "אני מרוצה מאוד. שיחקנו נגד יריבה חזקה, והיינו טובים, יציבים ותכליתיים. כרגע נראה, שיש התקדמות בין המשחקים, אבל גם בתקופות שקשה יותר, אנחנו לא מאבדים את הביטחון והדרך. צריך המון אופי כדי ליצור המשכיות, אני שמח שאנחנו מצליחים בזה".

דין דוד (צילום: שרון בוקוב)

דין דוד (צילום: שרון בוקוב)

רשימת הנעדרים של זדה שוב היתה ארוכה כשפרט לשני הזרים, ירואן טסלר וג'ורג' אקפביו, הוא חסר גם את הבלם אורי פסו, שסובל מדלקת במפשעה וזאת בנוסף למגן אסף כהן.

אבל בקטמון מציינים כי מצבת הפצועים הארוכה היא בבחינת רווח נקי, בטח לאור הניצחונות האחרונים, שכן הקבוצה גם אוספת נקודות ונשארת דבוקה לצמרת וגם מריצה שחקנים צעירים שצוברים ניסיון והופכים אט-אט לשחקני סגל לגיטימיים. מדובר על הראל שלום, שבישל את השער הראשון בניצחון נגד בית"ר תל אביב רמלה, בגוני נאור ובאווקה אשטה. "רואים שנבנה פה סגל לעונה הבאה", מציין גורם בקבוצה בסיפוק.

 

 

ולמרות ההשתלבות של הצעירים, בקטמון ממשיכים להתחזק ואחרי צירופו של אבישי כהן עם פתיחת חלון ההעברות, חתמו בקבוצה בסוף השבוע שעבר גם הקשר ירדן אבוחצירה, שכבר הספיק לבשל את השער השני בניצחון נגד בית"ר תל אביב רמלה, והחלוץ אנאס מחאמיד.

וזה עדיין לא הכל, שכן בקטמון לוטשים עיניים גם לכיוונו של החלוץ דין דוד, בן 22, ממ.ס עירוני אשדוד. גורם בקטמון "אם אשדוד יביאו את החלוץ הזר שהם רוצים, דוד יהיה אצלנו".

חסן אבו זייד (צילום: ניר קידר)

חסן אבו זייד (צילום: ניר קידר)

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא חסן אבו זייד, כשבקטמון ממתינים לראות האם הוא ישוחרר מאחי נצרת. במידה ואבו זייד ישוחרר ינסו בקבוצה להחתימו.

שחקנים נוספים שנמצאים על הפרק הם נס זמיר וגל צרויה מהפועל פתח תקוה.

הספונסר יוסי ליפקין מתייחס לנושא הרכש ואומר: "לכולם ברור שהזדמנות פז כמו העונה יכולה שלא לחזור בעונות הקרובות, ולכן חייבים כולם, אנחנו הספונסרים ואנשי המועדון, לעשות מאמץ ולחזק את הקבוצה באופן משמעותי, גם אם יש בכך סיכון כספי.

במקביל לעיבוי הסגל, קטמון צפויה לשחרר גם מספר שחקנים, ובראשם החלוץ המאכזב רן יצחק, שנמצא בדרכו להפועל מרמורק. משוחרר נוסף עשוי להיות המגן אסף כהן, אלא שאיתו המצב מורכב מעט מאחר שהוא פצוע כבר מספר שבועות ובכלל לא בטוח שתהיה קבוצה שתקלוט אותו כרגע. כהן, חשוב לציין, צפוי לחזור לאימונים בקרוב, ובכל מקרה מדגישים בקטמון כי "אסף יישאר אם לא ימצא קבוצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר