הצוות המקצועי של הפועל קטמון - המאמן ליאור זדה והמנהל המקצועי שי אהרון (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)
הצוות המקצועי של הפועל קטמון - המאמן ליאור זדה והמנהל המקצועי שי אהרון (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)

שחקן בקטמון: "היתה לנו הזדמנות גדולה לעלות השנה, ואכזבנו"

בקטמון מתוסכלים אחרי עוד הפסד, שסיים סופית את העונה, אבל גם מסתכלים במבט אופטימי לעתיד: "זה מועדון חזק שיתמודד גם בשנה הבאה"

פורסם בתאריך: 10.5.18 13:18

האפשרות התיאורטית להתמודד על כרטיס העלייה הנוסף לליגת העל, נמחקה סופית ביום שני, כשהפועל קטמון הפסידה לאחי נצרת. ההפסד הזה גם נתן חותמת עגומה ביותר לפלייאוף, שבו השיגה הפועל קטמון ניצחון בודד בחמישה משחקים ובסך הכל צברה הקבוצה 4 נקודות מ-15 אפשריות עד כה, מה שדרדר אותה למקום השישי.

התוצאות הללו הובילו לתסכול רב בקרב אוהדי הפועל קטמון, ושחקנים בקבוצה בהחלט מבינים אותם. "האוהדים מאוכזבים ובצדק, אבל לא רק הם, גם אנחנו", מציין שחקן בקטמון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "היתה לנו הזדמנות גדולה לעלות השנה, ואכזבנו. יחד עם זאת, הפועל קטמון מועדון חזק, שיתמודד על העלייה גם בשנה הבאה".

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

גורם בקטמון מוסיף: "אנשים כועסים ומאוכזבים מאוד. אפילו אנשים עדינים כבר נמאס להם וטוענים שחייבים לעשות משהו".

דובר קטמון ברק בן יעקב: "אף אחד לא מרוצה מההפסדים האחרונים. אנחנו נעשה ככל שביכולתנו, על מנת ללמוד, להתקדם ולהשתפר לקראת העונה הבאה, כמו שעשינו בכל השנים הקודמות".

ליאור זדה, (צילום: ניר קידר)

ליאור זדה, (צילום: ניר קידר)

לקטמון נותרו עוד שני משחקים ובקבוצה רוצים לסיים את העונה בטעם טוב, אבל הראש של גורמים שונים במערכת כבר נמצא בעונה הבאה. כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"ספורט כל העיר", הספונסר ואיש העסקים יוסי ליפקין מעוניין לשנות את מתכונת הניהול של קטמון – כך שקבוצת ניהול שתורכב מאנשי עסקים בעלי ממון תיקח את ניהול קבוצת הבוגרים ותשקיע סכומים נכבדים שיאפשרו עליית ליגה בעונה הבאה, בעוד הוועד המנהל יהיה האחראי על מחלקת הנוער ועל הפעילויות החברתיות.

ל"ספורט כל העיר" נודע כי במהלך השבוע האחרון ניסה ליפקין לרתום לעניין גם את הספונסר בני סיוון, אולם האחרון לא מתלהב כל כך מהרעיון.

"בלי בני יהיה קשה להתקדם", מדגיש ליפקין בשיחה עם "ספורט כל העיר". "בכל מקרה, כל הצעה שאגיש, תהיה בשיתוף פעולה מלא איתו, מאחר ואני מאוד מכבד אותו. אם בני יילך איתי יחד, אין ספק שהרוב יהיה חייב להסכים לשינוי במבנה הניהולי".

כך או כך, בקטמון פתחו בהכנות ראשוניות לעונה הבאה. ההחלטה על קיום מחנה אימונים בפולין בסוף יולי למשך שבוע כבר התקבלה, כשכעת ממתינים לתשובה סופית למחנה ספציפי בפולין, עליו קיבלו ראשי הקבוצה המלצות.

בקטמון גם מחכים להחלטת ההתאחדות בעניין שינוי המבנה של הקבוצות בעונה הבאה, כשהמגמה כפי שצופים אותה תהיה שני זרים בלאומית במקום שלושה, ושישה צעירים עד גיל 23 רשומים בטופס.

"ההערכה היא שזה הכיוון", מתייחס לכך גורם בקטמון ומוסיף "זה משנה מאוד, לכל הקבוצות, זה הופך עולמות".

 

 

בגזרת השחקנים צפויים שינויים לא מעטים, בראשם, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", עזיבה של אבירם ברוכיאן. כשבשלב כבר עתה ברור שבקטמון יעשו כל שביכולתם כדי להשאיר בקבוצה את הבלם יוגב לרמן והשוער ברק לוי, שניים מהעוגנים המרכזיים בעונה החולפת. גורם בקטמון "למכבי ת"א יש אופציה על ברק לעונה נוספת. מן הסתם ברק ימתין לראות מה יחליטו שם, ואנחנו נמתין יחד איתו".

שחקן שאמור להמשיך בעונה הבאה מתוקף היותו תחת חוזה הוא הקשר אריאל הדר, שלא הרבה לשחק השנה, גם בעקבות הפציעה שעבר, אבל יתאים לפאזל הצעיר שמתכנן זדה לעונה הבאה.

שי אהרון (צילום: אורן בן-חקון)

שי אהרון (צילום: אורן בן-חקון)

בעניין אחר. קבוצת הנוער של קטמון, שאותה מאמן חיים בן דוד (בנדה) רשמה בסוף השבוע הישג מצוין כשהצליחה להעפיל למשחקי המבחן על העלייה לליגת העל לנוער.

כדי להעפיל לליגת העל תצטרך קטמון לגבור על הפועל חדרה, שסיימה במקום השני במחוז הצפוני, במפגש כפול (הראשון יתקיים ביום שבת). אם קטמון תעבור את חדרה היא תשחק מול הפועל ראשון לציון, שסיימה במקום ה-14 בליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר