הילדים יושבים על מכסה תא המטען (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)
הילדים יושבים על מכסה תא המטען (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד הנסיעה המטורפת ברמות: ילדים קטנים קשורים לתא המטען מחוץ לרכב

ביום שישי תועד רכב עם חמישה ילדים יושבים על מכסה תא המטען וקשורים באמצעות רצועה נוסע בשכונת רמות. חוקרי תחנת שפט איתרו את בעל הרכב - תושב השכונה בשנות ה-30 לחייו - שהכחיש כי נהג ברכב, אך זיהה את אחייניו כילדים שישבו על תא המטען

פורסם בתאריך: 3.9.23 16:53

גם חוקרי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, שהתרגלו לראות כמעט הכל בכבישים ירושלים, הופתעו ביום שישי האחרון כשלידיהם הגיע תיעוד של רכב נוסע בשכונת רמות, כאשר חמישה ילדים יושבים על מכסה תא המטען כשהם קשורים באמצעות רצועה.

בפעילות חקירתית מהירה של חוקרי את"ן ירושלים בשיתוף עם חוקרי תחנת שפט במרחב קדם של מחוז ירושלים, אותר בעל הרכב, תושב רמות בשנות ה-30 לחייו, והוא התייצב היום, ראשון, לחקירה ביחידת התנועה של ירושלים. בחקירתו הכחיש בעל הרכב כי נהג ברכב באירוע המצולם, אך זיהה בפני החוקרים כי הילדים שישבו מחוץ לרכב בזמן הנסיעה הם אחייניו.



 

 

במשטרה מציינים כי "בסיום חקירתו ועל אף טיעוניו, בשל חומרת המעשה ואחריותו לנעשה עם רכבו, החל הליך דין תעבורתי נגדו בגין נהיגה בקלות ראש תוך אחריות בעלים".

ראש צוות החקירה בימ"ר את"ן מחוז ירושלים רס"מ אלי מטלוב: "מדובר במעשה חמור ומסוכן המעיד על חוסר אחריות של הנהג ושל בעלי הרכב. מיד שנחשפנו למה שהתרחש, נפתחה חקירה כנגד בעליו של הרכב. מדובר באירוע חמור מעין כמותו בו סיכון ממשי לחייהם של ה"נוסעים" הצעירים. נמשיך לפעול למול נהגים המסכנים בנהיגתם את ציבור משתמשי הדרך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ברוך

    האדם שנוהג וקשר את הילדים בחוץ יש לו שכל של נמלה סליחה מקק נמלה אינטיליגנטית בשבילו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר