רום יריב (צילום: פרטי)
רום יריב (צילום: פרטי)

רום יריב: מתכון הכסף לעבודה מהבית

מגיל צעיר חלם רום יריב חלום להוציא כמה שיותר אנשים במדינה מתלות לחופש אישי וכלכלי, וכמובן להגיע גם בעצמו לחופש שכזה. היום הוא מנהל עסק שמלווה ומסייע לנשים להפעיל עסק ביתי של בישול וקולינריה ולהרוויח בכבוד, הוא מימש את החזון ויכול לחוש סיפוק וגאווה. הכירו את מתכון הכסף לעבודה מהבית?

פורסם בתאריך: 22.10.19 19:45

רום יריב לא תאמינו – רק בן 18, אבל כבר צבר ניסיון רב וידע עצום, כזה שהספיק לו לעזור בינתיים למאות נשים מעל גיל 50 שפרשו מהעבודה. איך בדיוק? ומהו מתכון הכסף לעבודה מהבית? הן חיסלו את משבר הריקנות באמצעות הקמת עסק בישול מהבית, מה שמהווה עבורן מקור סיפוק, שגשוג, ביטוי עצמי, משמעות, נתינה, וגם אפיק כלכלי מצוין. מהמפגש הראשון רום מעניק ליווי מקיף וכולל שמטרתו להעניק להן ביטחון כלכלי לעתיד. "אני מלמד אותן כמעט הכל משלב המאקרו ועד רמת המיקרו. איך לשווק את העסק, איך לתמחר, איך לדבר עם לקוחות, איך למצוא את הלקוחות, ואיך לשתף פעולה יחד בתוך הקבוצה הגדולה שלנו, שילוב זרועות זה תהליך שתמיד מניב תוצאות טובות. אני כאן כדי לגרום להן להגיע בסוף למטרה הגדולה שהיא יצירת עסק משגשג שמניב גם אפיק כלכלי מצוין וגם תחושת סיפוק, משמעות והנאה וכל זה בהשקעה של 60 דקות ביום – פלוס מינוס".

האם זה מתאים לכולם?

"בעיקרון כל אחת יכולה – כי זה מאוד קל, אבל צריך באמת לרצות ללמוד ולהתפתח ולצמוח, וגם להשאיר מאחור את האמונות המעכבות. במסגרת הליווי מוענקת מעטפת שלמה ובמרכזה קבוצת וואטספ תוססת, מלאת פרגון, ידע וטיפים, בה כולן משתפות את סיפורן, את לבטיהן, את הקשיים ואת ההצלחה, ושמחות אחת עם השנייה. לב השירות שמעניק רום יריב – מומחה לחיסול משבר הריקנות אצל נשים – כפי שהוא מיטיב להגדיר, הוא ליווי יד ביד באמצעות יחס חם ואוזן קשבת קודם כל, וגם בעזרת תכניות הכשרה דיגיטליות. "זה נשמע מסובך בהתחלה אבל מיד הן מגלות שזה מאוד פשוט. דרך האתר הסגור הן יכולות לצפות בשיעורים מכל מקום שהן רוצות". רום מעניק להן את הליווי האישי כל הדרך להקמת העסק, עד שזה הופך להיות עסק רווחי שמגיע ל-5 ספרות בחודש, ומשם הוא נותן להן להמשיך ונשאר לצדן לכל קושי או שאלה שנקרית בדרך.

צילום מסך (באדיבות רום יריב)

צילום מסך (באדיבות רום יריב)

ביקשתי שיספר לי על סיפור הצלחה מיוחד, והוא אכן סיפר: "הייתה תלמידה שתוך 7 ימים הגיעה ליותר מאלף ש"ח רווחים. זה נגע בי במיוחד. אבל באמת, כמעט כל אישה שאני מצליח להביא לכדי עושר ואושר כלכלי, עושה לי טוב בלב. זה מוציא אותן מהבוץ. יש פה אלמנט חזק של קהילתיות, אלו נשים שנמצאות לבד ולא יודעות את מי ואת מה לשתף, והעסק הזה שאני עוזר להן להקים ולבנות, צעד צעד, הוא זה שמייצר מסגרת תומכת ומסייע להצלחה". ויש עוד סיפור במגירה: "סטיב ג'ובס תלה מעל המיטה שלו פתק 'האם זה היה היום הכי טוב בחיים שלי?'. היום תלמידה חדשה שלחה לי סלפי עם הפתק הזה אצלה, וזה ריגש אותי מאוד. הפתק הזה וכל הסיפור מאחוריו, הוא חלק מתכנית הלימוד שלי – שעוברת גם דרך נקודות רגישות ואישיות כמו שיפור הדימוי העצמי ומימוש הפוטנציאל".

צילום מסך (באדיבות רום יריב)

צילום מסך (באדיבות רום יריב)

מאיפה הכל התחיל?

"בכיתה י' היה לי מחנך בשם איתן והוא סיפר לנו סיפור יפה על בן גוריון. לדבריו, כשבן גוריון היה קם בבוקר, הוא חזר על מנטרה קבועה של 5 מילים, מילים אותם הגדיר ולשמם קם כל בוקר: 'מדינה עברית עצמאית בארץ ישראל'. המורה שלח אותנו הביתה לחשוב על 5 מילים משלנו ואני חשבתי על חמש המילים שלי". בשלב זה, כשאני שואל את רום מהן 5 המילים שלו, הוא מחייך חיוך נבוך ועונה לי "זה אישי". בסופו של דבר הצלחתי להוציא ממנו שב-5 המילים שלו מסתתר חלום להוציא כמה שיותר אנשים במדינה מתלות לחופש אישי וכלכלי, וכמובן להגיע גם בעצמו לחופש שכזה. וכך, בין הפעילות בצופים והמפגשים אחר צהריים עם החברים, רום יריב רקם את העסק החדש, עסק שמשלב בתוכו חזון אמיתי, משהו שדרכו הוא יכול לממש את הצורך ולעזור לאותן נשים להצליח ועל ידי כך לחוש סיפוק וגאווה. זו בעצם התוצאה של אותו תהליך ארוך שעבר גם רום עצמו וכעת גם התלמידות שלו. תהליך שמתחיל בצעד אחד, נמשך דרך עבודה קשה ולא פשוטה, ומסתיים עם חיוך גדול, כמו שצריך להסתיים סיפור הצלחה.

למה בחרת דווקא בתחום הבישול?

"יש הרבה הזדמנויות להפוך תחביב לעסק. בחרתי דווקא בבישול כי מגיל 6 אני מבשל. סבתא שלי הייתה מושיבה אותי על השיש ומלמדת אותי לבשל, כשאני עוזר לה. המאכל הראשון שהכנתי בגיל 11 היה סושי. זה יצא גרוע וזרקנו את רוב המנה", רום ממשיך ומספר בחיוך, "קרתה לי פדיחה נוראית אבל המשכתי והמשכתי ובפעם השביעית בערך זה יצא מושלם. לקח לי זמן, אבל בסוף הבנתי את הכמויות המדויקות ואז לאט לאט הפכתי לגורו של סושי. אנשים הזמינו אותי להכין להם סושי בבית והעדיפו אותי על פני קנייה בסושי בר, כך הבנתי שאפשר להתפרנס מזה בכבוד וגם ליהנות על הדרך. השאיפה הגדולה הייתה להרוויח כסף, מכירת אוכל מהבית זה תחום אדיר כי יש לו ביקוש מאוד גדול והיצע מאוד קטן".

צילום מסך (באדיבות רום יריב)

צילום מסך (באדיבות רום יריב)

 

איך כל זה מסתדר עם סדר היום הלחוץ של העולם המודרני?

"זו באמת נקודה לא פשוטה. מצד אחד אנשים רוצים לאכול אוכל בריא, מצד שני הם עובדים קשה והרבה, ואין זמן לבשל". ובהמשך לדבריו של רום – וכאן בדיוק טמונה הבעיה, וגם הפתרון, בדמות בישול ביתי. יותר ויותר אנשים מחפשים מקור בישול ביתי לקנות ממנו את האוכל שלהם. יותר ויותר נשים צריכות לעשות משהו טוב עם הזמן הפנוי שלהם, ולבשל זה אחד הדברים הטובים ביותר שהן יודעות לעשות. "יש לנו שיעורים, רשימת תפוצה של מיילים (עם ערך חדש שהוא נותן בכל יום), הדרכות אינטרנטיות בשפע, נשים שמשתתפות מכל רחבי הארץ, בנות 50 והלאה בעיקר, כולן מגיעות כשהן "לבד", ומיד זה נהיה "ביחד", והן הופכות לחברות". בדיבורו הוא מלא אמביציה וחזון ומייצג את כל מה שיפה בדור הצעיר – הקידמה, המודרניזם, הידע הנרחב, כולם באים לידי ביטוי בליווי הנפלא שהוא מעניק. "בסך הכל מה שאני עושה זה לקחת נשים שמרגישות לא רלוונטיות. נשים שמרגישות שהעולם שייך לצעירים. וזה נכון – הצעירים באמת מבינים טכנולוגיה ואת המגמות הדיגיטליות, ודווקא בתוך זה, בתוך העניין שהעולם הולך לכיוון של הצעירים, מה שחסר זה הדמות המבוגרת והמנוסה, שעברה דברים בחיים ויכולה לבוא ולתת מעצמה בתחום הבישול." כך במילותיו שלו, הוא מסכם – ואני מוסיף, מה שרום עושה זה בעצם להנגיש את העולם החדש והצעיר לנשים עצמן, נשים שמגיעות עם הרבה ניסיון חיים ומוטיבציה, אבל לא תמיד יודעות כיצד להשתמש בכלים שהעולם החדש מציע, כמו האופציה לעשות דברים דרך האינטרנט, לעבוד מהבית, להגיע לקהלים גדולים, לגרום לכל כך הרבה אנשים לאכול ולהנות מהאוכל שלך. רום מדגיש ואומר: "זה לא מתאים לכל אחת, אלא רק למי שרוצה לחזור ולהרגיש צעירה, רלוונטית ומעודכנת. אני יודע שיש כאלה שהאגו לא מאפשר להן ללמוד מצעיר בן 18, ואני תמיד אומר שזה בסדר. זה פשוט לא מתאים להן, אז עדיף שמלכתחילה לא יפנו אליי כדי לא לבזבז לשנינו את הזמן".

רום יריב (צילום: פרטי)

רום יריב (צילום: פרטי)

האמת שזה בהחלט נשמע לי מעניין. איך אפשר ללמוד יותר על השיטה שלך?

דרך קישור. בצד השני, מחכה להן הרשמה להדרכה אינטרנטית דרך המחשב חד פעמית בחינם, שם אנחנו מראים צעד אחר צעד איך עובדת השיטה, אז אפשר לנסות להצטרף בקישור הזה. בהדרכות האלו צופים בשידור חי דרך המחשב הביתי, וזה מאוד נוח. מי שנרשמת מקבלת ממני פרטים נוספים לגבי תאריך, שעה ואיך נכנסים לשידור החי – במייל. ההדרכה החינמית מוגבלת ל-500 הנרשמות הראשונות ואחריהן יורדת מהאוויר כדי שנוכל לתת את מקסימום הפוקוס למצטרפות החדשות לקבוצה המדהימה שלנו. במידה ונגמרו 500 המקומות להדרכה של החודש אפשר להיכנס לרשימת המתנה להדרכה האינטרנטית הבאה ולקבל זכות ראשונים במידה ויהיו הדרכות נוספות.

אז אם את רגע לפני הפרישה, רוצה להתעסק במשהו חדש ומרענן, ואוהבת לבשל, לחצי עכשיו כאן וצאי למסע מעניין, מאתגר, משמעותי ומספק. בהצלחה!

הרשמה להדרכה החינמית

אימייל: [email protected]

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דניאלה רוזינצקי

    מומלץ בחום, אחלה קורס – רום יריב הציל אותי ממשבר הריקנות הקשה שהיה לי!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר