סולימן בריימו, עודד קטש (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים, ניר קידר)
סולימן בריימו, עודד קטש (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים, ניר קידר)

דעה | סולימן הראשון: בריימו הולך ומסתמן כגניבה אמיתית

סולימן בריימו הרשים מול הפולנים ונראה שהניגרי הולך להפוך לחביב היציעים בארנה. וגם - למרות הניצחון מול הפולנים והמאזן המושלם, משחק ההגנה מדאיג | טור דעה

פורסם בתאריך: 7.11.19 09:50

את המשחק של הפועל אתמול מול אנוויל ולוצלאבק הפולנית סימן עודד קטש כ"בעייתי". כנראה שהקואץ' ידע על מה הוא מדבר. אנוויל, קבוצה אנונימית בקנה מידה אירופאי, נחתה בארנה חסרת פחד ועם המון מוטיבציה להוכיח שהיא מתאימה לרמה הזאת. ואם לומר את האמת, לי היא הוכיחה בגדול. קבוצה אנרגטית, אתלטית מאוד, עם שני קלעים טובים מאוד, גייסה כמה עשרות פולנים שהגיעו לירושלים ועשו את שלהם ביג טיים אחרי הספסל של קבוצתם. והדבר הכי בולט היה מספר 1 בכחול, ריקי לדו – שלא פעם ולא פעמיים ניתן היה להרגיש כאילו קווין דוראנט מלהטט על הפרקט בארנה, או שזה רק הדמיון המפותח שלי.

האדומים נקלעו כבר לפיגור של 15 נק' ברבע השני, אך ערב פשוט פנומנלי של 'סו' (סולימן בריימו למי שלא בקיא בכינוי), שכלל 33 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-30 דק', החזיר את קטש לחיים ושמר על המאזן המושלם של הפועל בליגת האלופות. בריימו קלע גם ב-92 אחוז מדהימים מהשדה, והוא ייבחר כמעט בודאות ל-MVP של המחזור. איזה נכס.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מי שממשיך לעשות את העבודה שלו בשקט הוא טיישון תומאס, שלמרות ערב לא גדול סיפק תרומה נאה של 14 נקודות ו-7 ריבאונדים. הדבק של החבורה.

מינדאוגאס קופשאס הליטאי שפתח בחמישייה באופן מפתיע למדי, נזרק לספסל כעבור 2 דקות וחצי בצורה מפתיעה עוד יותר, ומאז לא ראה פרקט. מוזר משהו.

מי שהפתיע לטובה בלא מעט רגעים חשובים אמש, היה אייזאה קאזינס. האמריקאי הצעיר, שלעיתים נראה כמו שחקן נוער מתלהב (לטוב והרבה יותר לרע), הראה במשחק האחרון איכויות מסוימות כמו יציאה אדירה למתפרצות, ראיית משחק נהדרת (6 אסיסטים) והוא אפילו קלע 9 נקודות.


ליאור אליאב (צילום: פרטי)

ליאור אליאב (צילום: פרטי)


את הפאזל השלימו בצורה יוצאת מהכלל הצמד שעליו תקום ותיפול הפועל העונה – ה"ג'יי-ג'יי". ג'יימס פלדין, שכמו תמיד ניפק מספרים טובים מאוד ובעיקר 6 מ-9 לשלוש נקודות, וג'ייקובן בראון, שפתח את המשחק בצורה קטסטרופלית עם 1 מ-9 מחוץ לקשת, אך נכנס לעניינים בסוף הרבע השלישי וסחף איתו את האדומים לניצחון בית חשוב.

לצד כל האיכות בהתקפה, הקאמבק הנפלא, השליטה המוחלטת בריבאונד וההתגברות על משוכה לא פשוטה , אי אפשר להתעלם מכמות הנקודות אותה ספגה הפועל. 94 נקודות בבית זה מוגזם ופשוט אסור שיקרה. כאן צריכה להידלק לקטש נורה אדומה, ההגנה שהיתה נראית בתחילת העונה חזקה ומחוזקת מאשתקד, נראית במשחקים האחרונים יותר כמו מרגרינה.



המשחק הבא בארנה יהיה משחק שמינית גמר הגביע מול האדומים מת"א בעוד עשרה ימים. משחק חשוב ביותר, "על כסף אמיתי", אז למה הוא לא כלול במנוי הקבוצה? אני מאמין שאוהדים רבים מתמרמרים על כך, ובצדק, אבל עדיין אין לי ספק שהארנה תהיה צבועה באדום ירושלמי בכל מקרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבי

    קטש אמר במסיבת עיתונאים ששני משחקים בשבוע מקשים על אימונים בחידוד ההגנה. אבל ההנהלה הייתה זאת שאמרה שהביאה שחקנים עם אורנטצייה הגנתית כדי להתגבר על הבעיות האלו.

  2. יודע דבר

    "למה משחק הגביע לא כלול במנוי?", נולדת היום? מתי הוא היה כלול במנוי, מדובר על מפעל של איגוד הכדורסל ולמרות שהפועל מארחת(דבר, שדרך אגב לא קרה בשנים האחרונות בשלבים המוקדמים..), הכסף הולך לאיגוד שמחלק חלק לשתי הקבוצות. זה המצב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר