גן ילדים (צילום: אילוסטרציה תמר הירדני)
(צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)

התינוק שנכווה מחומר ניקוי בפעוטון ברמות: כתב אישום הוגש נגד המטפלת

כתב אישום הוגש הבוקר לבית משפט השלום בירושלים נגד מטפלת בפעוטון פרטי ברמות לאחר שהשאירה ללא השגחה תינוק בן שנה, ששפך על עצמו חומר לשטיפת רצפות וחומר מסיר שומנים קר. לתינוק נגרמו כוויות כימיות בפניו, בחזה, בבטן ובקרנית עינו והוא נזקק לטיפול רפואי

פורסם בתאריך: 28.11.19 09:57

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד מטפלת, 52, בפעוטון פרטי בשכונת רמות בירושלים, בגין מעשה פזיזות ורשלנות והשארת תינוק בן שנה ללא השגחה.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שרית רייך אבניאל, ביולי 2019 נותר התינוק בן השנה במטבח ללא השגחה ושפך על עצמו חומר לשטיפת רצפות וחומר מסיר שומנים קר מסוג "סנט מוריץ", שהיה בארון שאינו נעול מתחת לכיור המטבח בפעוטון. כעבור זמן מה הבחינה המטפלת בתינוק כשהוא בוכה ויושב בתוך שלולית של חומר ניקוי. בכתב האישם מתואר כי המטפלת החליפה את בגדיו של התינוק, שטפה את גופו במים, והשכיבה אותו לישון, וזאת מבלי שמסרה בשלב זה דיווח להוריו ומבלי שהזעיקה או פנתה לגורם רפואי.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בכתב האישום נכתב כי בשעה 16:15 הגיעה אמו של התינוק לפעוטון, הבחינה בכוויות על גופו, ופינתה אותו לבית החולים הדסה. בעקבות מעשיה של המטפלת, נזקק התינוק לטיפול רפואי בבית חולים וטיפול תרופתי, ונגרמו לו כוויות כימיות בדרגה 2 בפנים, בבית החזה ובבטן; באזוה הפנים נגר לתינוק פגם בקרנית עין ימין.

כפי שפורסם ב"כל העיר", מיד לאחר הדיווח על המקרה על ידי הוריו של הפעוט, שוטרי תחנת לב הבירה במגרש הרוסים הגיעו לפעוטון שברמות והחלו באיסוף ראיות. צוות מז"פ (מחלקת זיהוי פלילי) של המשטרה ליקט ראיות ממבנה הפעוטון. במקביל, המטפלת עוכבה לחקירה ושוחררה למעצר בית לחמישה ימים.

"במעשיה האמורים לעיל השתמשה הנאשמת, החזיקה או הפקירה חומר מרעיל או מסוכן, שיש בו כדי להרעיל או לסכן, והכל בדרך נמהרת או רשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם או לגרום לו חבלה", נכתב בכתב האישום. "כמו כן, השאירה הנאשמת ילד שטרם מלאו לו שש שנים בלא השגחה ראויה, ובכך סיכנה את חיי הילד ופגעה פגיעה ממשית בשלומו או בבריאותו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר