אילוסטרציה הסעה, הסעות תלמידים
(צילום אילוסטרציה)

אישום: נהג הסעות מירושלים שלח סרטונים מיניים לצעירה הלוקה בשכלה

נהג ההסעות, תושב העיר בן 55, נאשם כי שלח בוואטסאפ לצעירה הלוקה בשכלה סרטונים פורנוגרפיים ותכנים בעלי אופי מיני, תוך ניצול מוגבלותה. פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 31.12.19 11:39

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד נהג הסעות, תושב העיר, בן 55 בגין מעשה מגונה בצעירה עם מוגבלות שהסיע ברכבו.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ג'ניה קליימן מפרקליטות מחוז ירושלים, במסגרת עבודתו ב"אגד תעבורה", נהג הנאשם להסיע קטינים ואנשים עם מוגבלות. הצעירה היתה עולה להסעה כבדרך קבע ממקום מגוריה בשכונה בירושלים. באחד הימים ביקש הנהג את מספר הטלפון שלה, על מנת שיוכל להתקשר אליה ולעדכנה אם ההסעה מתעכבת. הצעירה מסרה לו את הטלפון שלה והנהג יצר עימה קשר באמצעות WhatsApp, והחל להתכתב עמה ולשלוח לה תמונות נוף וטבע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בכתב האישום מתואר כי במהלך חודש מאי 2018 שלח הנהג הנאשם לצעירה סרטונים פורנוגרפיים ותכנים בעלי אופי מיני, לעיתים אף בניגוד לרצונה, ותוך ניצול מוגבלותה. בכתב האישום נכתב כי הנהג כתב לצעירה כי הוא חי בגפו וכי הוא זקוק ל"אהבה ורומנס", וכי הוא אוהב לצפות ב"סרטים חמים".

בשלב מסוים פנתה הצעירה למדריך כיתתה ודיווחה לו על שיחותיה עם הנהג. בהנחיית המדריך, חסמה הצעירה את הנהג ובכך מנעה ממנו את האפשרות לפנות אליה באמצעות WhatsApp. "במעשיו המתוארים לעיל, ביצע הנאשם מעשה במתלוננת לשם סיפוק, גירוי או ביזוי מיני, והכל תוך ניצול היותה לקויה בשכלה, עת בשל הליקוי בשכלה לא הייתה הסכמתה הסכמה חופשית", נכתב בכתב האישום.

עו"ד ג'ניה קליימן, מפרקליטות מחוז ירושלים, מוסרת כי "כתב האישום שהוגש לבית המשפט מייחס לנאשם עבירות מין שביצע במתלוננת, צעירה עם מוגבלות, אותה הכיר במסגרת עבודתו. הנאשם קיבל את מספר הטלפון של המתלוננת לצורך שירותי ההסעה שהעניק לה. הנאשם פעל על מנת לרכוש את אמונה, ובהמשך פגע בה על ידי שליחת סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני, זאת עשה הנאשם תוך ניצול מצבה ותלותה בו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר