בר התקליט (צילומים: יח"צ התקליט)
בר התקליט (צילומים: יח"צ התקליט)

פתוח בשבת בירושלים | תקליטים במקום קירות: בר התקליט הוא השלאגר של הסופ"ש בעיר

בר "התקליט" במרכז העיר הוא האסקפיזם של הבליינים הירושלמיים - 13 שנה של מוזיקה מעולה, להיטי אירוויזיון, הופעות לייב והקרנות כדורגל בפאב הכי אירופה שיש

פורסם בתאריך: 8.1.20 15:03

כבר 13 שנה שאבי גולדברגר, איש התרבות ומעמודי התווך של חיי הלילה בירושלים, מפעיל את בר "התקליט" במרכז העיר ירושלים. 13 שנה שהמקום מהווה בית לאוהבי המוזיקה הטובה מכל הסגנונות, לחובבי הספורט – בעיקר הכדורגל ולאנשי הבירה והוויסקי שרוצים להרגיש חו"ל בלי לעבור בנתב"ג.

"הקטע היפה של 'התקליט' זה מגוון הבירות, מהחבית בעיקר", מספר גולדברגר, בעלי המקום ל"כל העיר". "יש בירות ישראליות, שזה מדליק מאוד תיירים שבאים לישראל, יש את בירת שפירא הירושלמית וגולדסטאר, שהיא האופציה השגרתית. אבל עלמה – בירה ישראלית צעירה שסטודנטים אוהבים, קלעה לטעם ואנחנו מוכרים ממנה כמויות יפות. בנוסף, יש בירות מאירלנד, מגרמניה, ממקסיקו ומג'מייקה. בנוסף, יש מבחר קטן של קוקטיילים שבהם התמקצענו. מומלץ מאוד המוחיטו, בעל טעם חריף מעקצץ. בחורף אנחנו עושים יין חם עם רום וקינמון, שמתאים לימים הגשומים והקרים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בר התקליט (צילום: יח"צ התקליט)

בר התקליט (צילום: יח"צ התקליט)


מה קורה בבר בשישי ובשבת? "כל יום, גם בשישי ובשבת, החל מהשעה 16:00 ועד 21:00 יש 'Happy Hour' על בירות, קוקטיילים, יינות וקמפרי. מגישים לצד צ'יפס, נאצ'וס ובייגלה. בשישי בערב יש גם תיירים שבאים מאכסניות בסביבה, ומתפלאים שאין הרבה מקומות פתוחים בעיר. אחרי ארוחות שישי, מגיעים חבר'ה ירושלמים – צעירים וחיילים. ובשבת באים לראות משחקי כדורגל לייב, יש אווירת פאב אירופאי".

גולדברגר מדגיש כי אל הפאב מגיע קהל מגוון: "אנחנו נותנים מענה למה שהקהל רוצה. מאוד מפתיע שמגיעים אנשים גם לא ירושלמיים, ואנחנו רואים בפאב מבלים עם כיפות באמצע השבוע. יש קהל רחב".


בר התקליט (צילום: יח"צ התקליט)

(מימין) אבי גולדברגר. בר התקליט (צילום: יח"צ התקליט)


אבל כל מי שמכיר את 'התקליט' יודע שלקירות במקום יש רק תפקיד אחד בבר – לתמוך בים תקליטי הויניל שתלויים עליהם בגאון. "אנחנו מאוד אוהבים מוזיקה", ממשיך ומספר גולדברגר. "ומקיימים תערוכות מתחלפות של תקליטים על הקירות. כרגע אנחנו בסיום תערוכה שעשינו לכבוד זה שהאירוויזיון הגיע לישראל, ותציג תקליטי אירוויזיון משנות ה-50 עד שנות ה-90. יש דברים מיוחדים ויוצאי דופן, כמו תקליטים מחו"ל של עופרה חזה ושלמה ארצי".


בר התקליט (צילום: יח"צ התקליט)

בר התקליט (צילום: יח"צ התקליט)


"אנחנו משמיעים הכל", מדגיש גולדברגר. "החל מרוק קלאסי ועד למוזיקה אלקטרונית. הופעות אמנים יש באמצע השבוע, והרבה אמנים בולטים באו להופיע אצלנו – למשל אסף אבידן, ירמי קפלן, ודן תורן. באירועים מיוחדים כמו הסילבסטר, הופעות ומשחקי ספורט חשובים צריך להזמין מקום".

טווח מחירים: 100-10 שקלים.

מתי לבוא?
יום שבת: החל מ-16:00 עד 3 בלילה.
יום שישי: החל מ-16:00 עד 3 בלילה.
ימי ראשון עד חמישי: החל מ-16:00 עד 3 בלילה.

איפה?
"התקליט", הלני המלכה 7, ירושלים.


בר התקליט (צילום: יח"צ התקליט)

בר התקליט (צילום: יח"צ התקליט)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סיון

    מה הם מופתעים שדברים סגורים בשבת? במקומות אחרים כמו צרפת הכל, אבל הכל סגור ביום ראשון וזאת הנורמה שם. כל מקום והדרך שלו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר