בניין עיריית ירושלים, תלמידים יושבים סביב שולחן (צילומים: שלומי כהן, א.ס.א.פ-קריאייטיב INGIMAGE)
(צילומים: שלומי כהן, א.ס.א.פ-קריאייטיב INGIMAGE)

בעקבות הפרסום ב"כל העיר": תוכניות הרווחה לנוער בסיכון בירושלים ממשיכות בפעילותן

אחרי שבשבוע שעבר עיריית ירושלים הודיעה ל-8 מינהלים קהילתיים על הפסקה מידית של תוכניות הרווחה החינוכיות - אמש החליט ראש העיר משה ליאון על המשך התוכנית והקפאת הפיטורים המתוכננים

פורסם בתאריך: 24.2.20 09:41

בעקבות הפרסום ב"כל העיר" – תוכניות הרווחה החינוכיות בירושלים ממשיכות בפעילותן. אתמול, ראשון, החליט ראש העיר משה ליאון להקפיא את הפיטורים שתוכננו במסגרת תוכניות הרווחה שמסייעות בין השאר לנוער בסיכון.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר" מינהל החינוך בעיריית ירושלים הודיע לשמונה מינהלים קהילתיים כי יש להפסיק מידית את תוכניות הרווחה החינוכיות ותוכנית שיקום שכונות. הסיבה – בשל חוסר היכולת לעמוד בהתחייבות של מינהל החינוך בעירייה ללא כיסוי תקציבי ממשרד החינוך. מדובר בהחלטה שהתקבלה על רקע היעדר ממשלה מתפקדת – תקציבים ייעודיים לתוכניות אלו לא הועברו ממשרד החינוך לעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשבוע האחרון שיגרו יושבי ראש ומנהלי מינהלים קהילתיים ברחבי העיר מכתבים לראש מנח"י אביב קינן, שבהם הם מבקשים את עזרתו במניעת סגירת תוכניות הרוחה החינוכיות בשכונות. "המשמעות המידית של סגירת התוכניות, מעבר לפגיעה אנושה במסגרות עצמן ואובדן האמון של בני הנוער בתוכניות המינהל הקהילתי, היא פיטורי העובדים והטלת ספק ביכולת להפעיל מחדש את התוכניות, במידה ואכן יימצא תקציב הפעלה בהמשך השנה", כך כתב יו"ר מינהל גנים ד"ר נתנאל פישר.

כאמור, אתמול, התקבלה הבשורה כי התוכניות ימשיכו בפעילותן. קינן שיגר אתמול מכתב לעובדים שבו הוא מבשר כי "פעילות משותפת של עיריית ירושלים ומשרד החינוך הביאה לקבלת מכתב כוונות ממשרד החינוך, המאפשר את המשך הפעלת תוכניות הרווחה החינוכיות. אשר על כן, החליט ראש העיר על המשך התוכנית והקפאת הפיטורים המתוכננים. זו בשורה חשובה לצוותים ולנערים ונערות המשתתפים בפעילות חשובה זו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר