מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי - משמאל אלירן מלול (צילומים: אוהד צויגנברג, מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)
מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי - משמאל אלירן מלול (צילומים: אוהד צויגנברג, מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)

אחותה של מיכל סלה ז"ל: "מקווים שהרוצח יתחיל לתת תשובות על מה שהתרחש בזירת הרצח המדממת"

לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, תומכת בהחלטת בית המשפט המחוזי בירושלים לחקור שוב את הנאשם ברצח אלירן מלול, ומוסיפה: "אנחנו סומכים על בית המשפט שיעשה צדק ויעניש את הרוצח השפל של מיכל שלנו"

פורסם בתאריך: 20.2.20 19:08

לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל שנרצחה באכזריות בביתה, מגיבה להחלטת בית המשפט המחוזי בירושלים כי הנאשם ברצח אלירן מלול יחזור לחדר החקירות לצורך השלמות שמבקשת הפרקליטות.

"מאז הרצח האכזרי של מיכל חלפו כמעט 5 חודשים שבהם ממלא הרוצח את פיו מים", מציינת בן עמי, "בניסיון לשלוט בגרסה כלשהי אשר תקל עליו, למרות הראיות המחרידות. אנחנו סומכים על בית המשפט שיעשה צדק ויעניש את הרוצח השפל של מיכל שלנו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בן עמי אומרת: אנחנו תומכים בעמדת הפרקליטות המבקשת לחקור את הרוצח ומקווים שהוא יתחיל לתת תשובות על מה שהתרחש בזירת הרצח המדממת במשך כ-17 שעות".

בנוסף, בן עמי מבקשת מבית המשפט שיעדכן את המשפחה בהחלטותיו, כדי שהם לא יקבלו מידע שכזה דרך התקשורת: באותה הזדמנות, אנחנו מבקשים מבית המשפט, שיעדכן את המשפחה בהחלטותיו, על מנת שלא נקבל מידע כזה דרך התקשורת".

מוקדם יותר פורסם ב"כל העיר" כי אתמול, רביעי (19.2) החליט בית המשפט המחוזי בעיר להחזיר את מלול לחדר החקירות, לצורך השלמות. סנגוריו של מלול, עורכי הדין מיכאל עירוני ועידן גמליאלי מהסנגוריה הציבורית, טענו שחקירה תפגע בזכויותיו של מרשם ועשויה לחבל בהגנה של מלול וזאת בשל השלב המתקדם של ההליך. מנגד, בפרקליטות מחוז ירושלים טענו כי השלמת החקירה נדרשת והכרחית, זאת לאחר ממצאים חדשים שעולין מחוות דעת של המכון לרפואה משפטית. הרכב השופטים רבקה פרידמן-פלדמן, אלי אברבאנל וחיה זנדברג החליט לדחות את הטענות של מלול וסנגוריו ואישר חקירה נוספת של מלול. "אינטרסים של מיצוי החקירה וגילוי האמת, בתיק בעל חומרה גבוהה מהסוג שלפנינו, גוברים על האינטרס האמור", נכתב בהחלטה, "זאת בשים לב לכך שטרם ניתנה תשובה לאישום, ולכך שרק לאחרונה הגיעו לידי המאשימה ראיות נוספות, שבגינן נדרשת השלמת החקירה. לא מצאנו כי בהשלמת החקירה בשלב זה, יש כדי לפגוע בהגנתו של הנאשם".

בהחלטתם הוסיפו השופטים כי הם מצפים כי החקירה תושלם עד ליום ה-5.3.20, אז יתקיים דיון נוסף שבו צפוי מלול לתת את תשובתו לכתב האישום.

יש לציין כי בבית המשפט נכחו גם בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל, שהופתעו מהגעתו של מלול אל הדיון כשהוא עם כיפה סרוגה לראשו. בציוץ שפרסמה ברשת טוויטיר לילי בן עמי, אחותה של סלה ז"ל היא התייחסה לעניין וכתבה, בין השאר: "התחושה היא של גועל נפש".

לפי כתב האישום, ביום 3.10.2019 לאחר השתתפותה בסדנה להעצמה נשית שבה המנוחה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף הנאשם את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 עשרה פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. "עקב דקירותיו של הנאשם לנוכח פצעיה הרבים נגרם למנוחה אבדן דם נרחב והיא מתה כתוצאה מהלם תת נפחי", נכתב בכתב האישום.

כזכור, כפי שכבר פורסם בעבר ב"כל העיר", לאורך כל חקירותיו במשטרה מלול לא מסר שום גרסה לאירועים וסירב לענות על שאלות החוקרים.



תגובות

2 תגובות
2 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר