התחנה המרכזית (צילום: ארנון בוסאני)
התחנה המרכזית (צילום: ארנון בוסאני)

התחנה המרכזית: נהג אוטובוס הותקף; החשוד נעצר

האלימות נגד נהגי אוטובוסים נמשכת: נהג הותקף בתחנה המרכזית על ידי ככל הנראה נוסע - משטרת ירושלים הוזעקה למקום ועצרה את החשוד

פורסם בתאריך: 16.7.20 12:47

נהג אוטובוס קו 14 הותקף לפני זמן קצר בתחנה המרכזית בירושלים – החשוד, נוסע, נעצר על ידי משטרת ירושלים. פרמדיקים של מד"א הוזיקו למתחם והעניקו טיפול לנהג שפונה להדסה עין כרם במצב קל.

ממד"א ירושלים נמסר כי "בשעה 12:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על קטטה בתוך אוטובוס סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם גבר בן 32 במצב קל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממשטרת ירושלים נמסר כי "השוטרים הוזעקו למקום לאחר שתקבל דיווח על תקיפה של חשוד ככל הנראה נגד נהג אוטובוס. החשוד נעצר לחקירה".

מאגד נמסר כי "מבדיקה ראשונית שנערכה נמצא שאין כל דקירה באוטובוס. עובר אורח, ככל הנראה מעורער בנפשו, עלה לאוטובוס עומד וניסה לתקוף את הנהג. נהג אחר שהבחין במהומה חש לסייע לנהג המותקף, במהלך ניסיונותיו הוא ננשך ברגלו קלות על ידי האדם הלקוי בהתנהגותו המוזרה. נהג האוטובוס של קו 14 שב בשלום לסניף אליו הוא שייך, ואילו הנהג המסייע התפנה לבדיקה וקבלת זריקת טטנוס בשל הנשיכה, אירוע מיותר וחסר כל פשר, משטרת ירושלים בודקת את נסיבות האירוע יוצא הדופן".

כזכור, אין זה מקרה התקיפה הראשון נגד נהג אוטובוס. כפי שפורסם ב"כל העיר", לפני חודשיים הותקף באופן מזעזע נהג אוטובוס של חברת אגד בקו 44 בפסגת זאב. הנהג הותקף על ידי כלב הפיטבול של אחד הנוסעים. לאחר כמה שעות מרגע התקיפה הנוסע נעצר.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תקופה קשה, תחזיקו מעמד!

    אנשים, היו רגישים אחד לשני!

    עדיף להפסיד בויכוח מאשר להפסיד זמן יקר בבית חולים או בבית סוהר.

  2. אמיץ

    הפעם תלוי מי התוקף והנתקף כך מסתכלים בחוק כנל בבית משפט יש מישהו יודע מה עם התוקף עם הכלב איפה מטייל עושה חיים לצערי ממשל לא תקין

  3. נוסעת אגד

    סליחה כל העיר בדקתם במצלמות האם הידיעה מאומתת חובה לבדוק במצלמות שאכן בדיווח מאומת ואינו שיקרי ומוטה לטובת בעלי כח ושררה שמעלילים בקלות בילתי ניסבלת ומאיימת
    זו המציאות בשטח

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר