אושרת לסרי (צילום: שולמית מזרחי)
אושרת לסרי (צילום: שולמית מזרחי)

"אושרת זקוקה לכליה, הרופאים אומרים שתתכונן לגרוע מכל"

סימה מואס, חברתה של אושרת לסרי, בת ה-31, אמא לשני ילדים מקרית היובל הזקוקה להשתלת כליה דחופה: "המצב של אושרת מאוד הדרדר. בעקבות הכתבות הקודמות הגיעו אליה אנשים שרצו לתרום, אבל הם לא התאימו. אנחנו מקווים למצוא תורם במהרה"

פורסם בתאריך: 8.6.17 10:48

אושרת לסרי, בת ה-31, אמא לשני ילדים מקרית היובל, עדיין מחכה לתרומת כליה. חברתה, סימה מואס, מספרת היום, חמישי, ל"כל העיר" כי מצבה של לסרי הדרדר והיא זקוקה באופן נואש לכליה. לסרי,  כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני חודש וחצי, חולה במחלת כליות קשה כבר יותר מעשר שנים. סיבוך של המחלה גרם לכך שהיא זקוקה כאמור להשתלת כליה דחופה.

 "אושרת כבר ממש זקוקה בדחיפות לכליה", מספרת מואס, "הרופאים אמרו לה שאם לא יהיה לה כליה שתתכונן לגרוע מכל. היום אי אפשר לקנות כליה בישראל, אבל הרופאים ממש לוחצים עליה והיא במצב לא קל. היא עומדת בתור לכליה, המצב ממש קשה, המצב שלה מאוד הדרדר. בעקבות הכתבות הקודמות הגיעו אליה אנשים שרצו לתרום, אבל הם לא התאימו. אנחנו מקווים למצוא לה תורם במהרה.
***
אושרת לסרי (צילום: שולמית מזרחי)

אושרת לסרי (צילום: שולמית מזרחי)

"אושרת היום עושה טיפולי דיאליזה, שלוש פעמים בשבוע", מתארת מואס, "היא כל היום בבית, והמעמסה הכלכלית קשה, היא לא מבקשת תרומות כלכליות, רק כליה. היא ממש שבורה. אין לי יותר מה לעשות, פנינו לעמותות, ומנסים לעזור, אבל כל מה שהיא צריכה זה תורם כליה. אין לי עוד ערוצים ואני לא יודעת איך לסייע לה".
מואס מבקשת מאנשים הרוצים לתרום כליה לאושרת לפנות אליה –  050-7899906

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר